Oficiální fotografie nového Peugeotu 308 SW
Jen několik týdnů po uvedení nového hatchbacku 308 na trh rozšiřuje Peugeot svou nabídku o další verzi karoserie. Nové kombi 308 SW prošlo stejně jako hatchback 308 kompletní přeměnou a od svého předchůdce převzalo jen jméno. Novinka bude ve světové premiéře představena na autosalonu v Ženevě, na trh přijde na jaře letošního roku. Jako první bude Peugeot 308 SW uveden ve Francii, následně pak v ostatních evropských zemích.
Designéři značky Peugeot vytvořili velké dynamické kombi nízkého, elegantního a sportovního tvaru (délka: 458 cm, výška 147 cm). Velkorysé rozměry umožňují splnit požadavky zákazníků, kteří lpí na prostornosti, objemu, modularitě a praktičnosti, tedy na základních hodnotách vozů kombi.
Objem zavazadlového prostoru nového vozu Peugeot 308 SW je 610 dm3 (metodou VDA 210), čímž se dostává na úroveň těch nejlepších v segmentu. Díky pravidelným tvarům jde o praktický a velmi otevřený prostor. Modularita je příkladně jednoduchá (sklápění lavic snadným pohybem ze zavazadlového prostoru) a efektivní (zcela rovná podlaha). Provedení je na úrovni vyšší kategorie.Nový Peugeot 308 SW využívá stejně jako hatchback novou modulární platformu EMP2, zajišťující odlehčení a dynamickou účinnost. Nové kombi je celkově o 140 kg lehčí než jeho předchůdce. Jízdními vlastnostmi se řadí na úroveň hatchbacků. Benzínové a naftové motory Euro 6, kterými bude vůz vybaven již při uvedení na trh, nabízejí obdivuhodnou výkonnost. Verze BlueHDi s emisemi pouhých 85 g CO2/km vytváří novou referenční hodnotu v tomto segmentu. Uvnitř vozu čeká na zákazníka moderní, elegantní a inovativní kabina typu Peugeot i-Cockpit, která poskytuje řidiči i posádce dosud nevídanou atmosféru.
Péče, která byla novému modelu Peugeot 308 SW věnována, se odráží i v těch nejmenších detailech. Cílem bylo dostat vůz na úroveň těch nejlepších a potvrdit tak přesun značky směrem k luxusnějším vozům. Nový PEUGEOT 308 SW se vyrábí ve francouzském Sochaux. Bude vybaven pohonnými jednotkami vyráběnými ve francouzských továrnách v Trémery a v Douvrinu.