Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel

vloženo

Podle francouzské automobilky se má jednat o novou generaci, v praxi se ovšem jedná jen o modernizaci s minimálním počtem designových úprav. Novinkou je diesel BlueHDi 130 a u vrcholné verze GT osmistupňová automatická převodovka Aisin, která nahradila pomalou šestirychlostní skříň.

Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel

Modernizovanou 308 jasně poznáte podle její přídě, kde se logo výrobce přesunulo z kapoty do přepracované masky chladiče, čímž se auto opticky sjednotilo s ostatními modely značky. Nový je také přední nárazník, zatímco vzadu najdeme upravenou grafiku koncových světel.


Kvůli novému způsobu měření spotřeby paliva prošel zážehový tříválec 1.2 PureTech o výkonu 96 kW (130 k) úpravami, které mají za cíl nižší produkci emisí. Tříválec dostal filtr pevných částic což je po Volkswagen a Mercedesu další zážehová pohonná jednotka využívající toto řešení. Kromě toho bude tento agregát dostání s novou šestistupňovou manuální převodovkou.

Modernizace přinesla nově vyvinutý vznětový agregát BlueHDi 130 (zřejmě se bude jednat o patnáctistovku), přičemž 308 je prvním modelem skupiny PSA, který tuto jednotku dostal. Nově vyvinutý čtyřválec má kvůli účinnějšímu spalování speciální konstrukci spalovací komory. Nechybí mu ani vylepšený systém selektivní katalytické redukce, který je kvůli urychlení své práce umístěn co nejblíže motoru.

V kabině najdeme nový multimediální systém umožňující připojit chytrý telefon přes Mirrorlink, Android Auto nebo Apple Carplay. Vylepšení doznala navigace nebo hlasové ovládání. Nově nechybí aktivní asistent jízdy v pruzích, přednárazový systém a tempomat schopný v kombinaci s automatem zcela zastavit.


Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel Fotografie k článku Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Nová Toyota Land Cruiser je tady, 1,5 milionu stačí

Nová Toyota Land Cruiser je tady, 1,5 milionu stačí

Na český trh přichází modernizovaná Toyota Land Cruiser. Nabídne výkonnější pohonnou jednotku, nové bezpečnostní asistenční systémy i některé designové změny. Cena nového LC 150 začíná na 1 465 000..

Nejrychlejší Peugeot je tady. Není to sporťák, ale rodinná 508

Nejrychlejší Peugeot je tady. Není to sporťák, ale rodinná 508

Automobilka Peugeot se pochlubila novým přírůstkem v podobě plug-in hybridu. Srdcem modelu 508 PSE je benzinový motor..

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..