Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel
Podle francouzské automobilky se má jednat o novou generaci, v praxi se ovšem jedná jen o modernizaci s minimálním počtem designových úprav. Novinkou je diesel BlueHDi 130 a u vrcholné verze GT osmistupňová automatická převodovka Aisin, která nahradila pomalou šestirychlostní skříň.
Modernizovanou 308 jasně poznáte podle její přídě, kde se logo výrobce přesunulo z kapoty do přepracované masky chladiče, čímž se auto opticky sjednotilo s ostatními modely značky. Nový je také přední nárazník, zatímco vzadu najdeme upravenou grafiku koncových světel.
Kvůli novému způsobu měření spotřeby paliva prošel zážehový tříválec 1.2 PureTech o výkonu 96 kW (130 k) úpravami, které mají za cíl nižší produkci emisí. Tříválec dostal filtr pevných částic což je po Volkswagen a Mercedesu další zážehová pohonná jednotka využívající toto řešení. Kromě toho bude tento agregát dostání s novou šestistupňovou manuální převodovkou.
Modernizace přinesla nově vyvinutý vznětový agregát BlueHDi 130 (zřejmě se bude jednat o patnáctistovku), přičemž 308 je prvním modelem skupiny PSA, který tuto jednotku dostal. Nově vyvinutý čtyřválec má kvůli účinnějšímu spalování speciální konstrukci spalovací komory. Nechybí mu ani vylepšený systém selektivní katalytické redukce, který je kvůli urychlení své práce umístěn co nejblíže motoru.
V kabině najdeme nový multimediální systém umožňující připojit chytrý telefon přes Mirrorlink, Android Auto nebo Apple Carplay. Vylepšení doznala navigace nebo hlasové ovládání. Nově nechybí aktivní asistent jízdy v pruzích, přednárazový systém a tempomat schopný v kombinaci s automatem zcela zastavit.