Volkswagen T-Roc - nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem | Autanet.cz

Volkswagen T-Roc - nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem

Německá automobilka má Tiguan a Touareg, ale zvýšený model velikosti Audi Q2 mu stále chyběl. A tak vznikla novinka T-Roc stojící na základech běžného Golfu, tedy na platformě MQB. Nový model je o čtvrt metru kratší než Tiguan a nabídne kufr s využitelným objemem 445 litrů v základním pětimístném uspořádání.

Předprodej T-Rocu začne v září, k zákazníkům se dostane v listopadu.


Kompaktní hatchbacky na pomezí nižší střední pomalu ale jestě vyklízejí svůj prostor SUVéčkům a různým mutantům v podobě crossoverů, přičemž vždy se jedná o nafouklé kompakty, které mají se pyší vyšší světlou výškou a výše položenými sedadly do kterých se pohodlněji nastupuje. Za zmínku stojí také výhled zaručující lepší přehled o dění před vozem.

O pohon se postará trojice dieselů a trojice benzinových motorů. Zážehový základ tvoří tříválec 1.0 TSI s 115 koňmi, kdežto vstupním vznětovým agregátem bude šestnáctistovka TDI s naprosto stejným výkonem. Nabídku doplňuje benzínový čtyřválec 1.5 TSI Evo s 150 koňmi výkonu nebo vrcholný dvoulitr TSI produkující 190 koní. Diesely zastoupí dvoulitr o výkonu 150 koní a ještě silnější jednotka s výkonem 190 koní. Ať si vezmete benzín nebo diesel, vždy dostanete v základním, prostředním i vrcholném provedení stejný počet koní.

volkswagen t-roc 2017 new suv

Nejslabší pohonné jednotky mají pouze pohon předních kol, čtyřkolky 4Motion koupíte až s 1.5 TSI, 2.0 TSI nebo oběma dvoulitr TDI. K těmto motorům se také nabízí sedmistupňové DSG, buď jako alternativa šestirychlostního manuálu, nebo u nejvýkonnějších provedení coby jediná volba.

Trvalá čtyřkolka je vybavena elektronicky řízenou vícelamelovou mezinápravovou spojkou. Řidič může nastavit pomocí otočného ovladače čtyři různé režimy: Street, Snow, Offroad a Offroad Individual. Voličem módů pak vybere z pěti: Comfort, Normal, Sport, Eco a Individual, přičemž se samočinně nastaví i profily převodovky, klimatizace, progresivního elektromechanického řízení, tlumičů a tempomatu. Tento volič jízdních režimů mohou mít rovněž předokolky, první nikoliv. Za příplatek může zájemce zvolit elektronicky řízené tlumiče DCC.

volkswagen t-roc interior

Ve výbavě najdeme mimo jiné bezklíčkový vstup a startování, elektrické ovládání víka kufru, nezávislé topení, dvouzónovou klimatizaci nebo vyhřívání volantu i sedadel. Připlatit si je možné za digitální přístrojovou desku, dvoudílné panoramatické střešní okno či infotainment se skleněnou osmipalcovou úhlopříčkou s podporou MirrorLink, Apple CarPlay a Android Auto. Audiofily pak potěší soustava Beats s výkonem 300 W.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Petr Šikl

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Fiat Grande Panda dostala spalovací motory i čistě elektrickou verzi
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém

Tipy z autobazarů

BMW X5

Rok výroby 2018

1 229 900 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

419 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 249 000 Kč

Audi A6

Rok výroby 2019

779 000 Kč