Třetí generace Citroënu Berlingo oficiálně, je to rodinný ideál
Nové Berlingo v osobní verzi Multispace nabídne dvě délky provedení (standardní velikost značená písmenem M pojme 775 litrů zavazadel, delší XL pak 1 050 litrů). Volit bude možné pětimístné nebo sedmimístné provedení. Chybět nebudou nejmodernější asistenční systémy, osmistupňový automat, nový diesel 1.5 BlueHDi nebo příkladná variabilita.
Značka Citroën modernizací vozu Berlingo rozvíjí svou legendární ikonu segmentu „ludospace“, který sama před téměř 22 lety vytvořila. Model se stal takovým příkladem, že v některých zemích svůj segment přímo definuje, podobně jako ve svém odvětví například Lux. Jako nejdůležitější zástupce svého segmentu se v průběhu času dokázal modernizovat a tím se odlišit a zůstat referencí z hlediska univerzálnosti a praktičnosti. Přispělo k tomu například zavedení tří samostatných zadních sedadel, multifunkčního systému Modutop® nebo otvíracího okna víka zavazadlového prostoru. Dokázal se transformovat a nabídnout výraznější styl, větší komfort a dynamické jízdní vlastnosti. Na jeho úspěch nemá věk žádný dopad, neboť v roce 2017 se druhé generace osobních a užitkových verzí vozu Berlingo, která byla uvedena v roce 2008, vyrobilo po již také rekordním roce 2016 úplně nejvíc, a to více než 165 000 kusů. Berlingo bylo v roce 2017 v 17 zemích nejprodávanějším modelem značky Citroën a celosvětově jde dnes po C3 o nejprodávanější vůz značky. V Evropě je druhým nejprodávanějším vozem typu ludospace a mezi lehkými užitkovými vozy svého segmentu se stále drží na stupních vítězů. Celkově se ho od jeho začátků v roce 1996 již vyrobilo více než 3,3 milionů kusů (osobní i užitková verze).
Citroën tak s touto třetí generací modelu Berlingo, která je určena soukromým zákazníkům, dnes představuje klíčový model značky. Model, který je stále v módě a který představuje chytré řešení pro rodiny nebo seniory, jež v něm najdou ideálního partnera pro svůj aktivní mnohotvárný život. Tito zákazníci upřednostňují vůz, který je v něčem jiný, je sympatický a neokázalý a hledají především objem, praktičnost a jednoduchost, současně očekávají výraznější design, více pohodlí a moderního vybavení. Nový Citroën Berlingo, který je věrný novému podpisu značky „Inspired by You“ na toto očekávání odpovídá nabízeným designem i komfortem.
Nový Citroën Berlingo se představuje v novém světle. Tato třetí generace navazující na předchozí úspěšnou řadu si zachovává podstatu vozu typu ludospace a prezentuje se jako skutečná reference ve svém segmentu. Značka Citroën, která je hrdá na své dědictví, se na tomto trhu pohybuje naprosto legitimně, neboť zde působí již více než dvě desetiletí. Průkopnická značka Citroën především v roce 1996, kdy se zrodila první generace vozu Citroën Berlingo, vytvořila zcela novou koncepci vozů ludospace. Rok 2008 byl rokem nástupu druhé generace. Značka vždy přinášela inovace, jako tři samostatná zadní sedadla, multifunkční přepravní systém Modutop® nebo otvírací okno víka zavazadlového prostoru. Nový Citroën Berlingo, který je věrný duchu svých dvou předchůdců, nabízí jedinečný vzhled a současně zajímavější design, větší praktičnost a více komfortu.
Nový Citroën Berlingo je odhodlaný udržet si svou současnou klientelu, proto se inspiroval jejím způsobem života a změnami, kterými prochází, aby co nejlépe vyhovoval každodenním potřebám párů a rodin toužících po svobodě. Tato nová generace vozu inspirovaná očekáváním zákazníků je dokonalým ztělesněním nového podpisu „Inspired by you“ a reklamního sloganu „Rodinu jsme nevynalezli, ale vynalezli jsme auto, které se k ní hodí“. Je výsledkem snahy značky zpříjemnit co nejvíc život za volantem. Nový Citroën Berlingo je modernější, pohodlnější a důvtipnější a má vše proto, aby si podmanil také nové zákazníky. Cílí především na mladé aktivní páry nebo seniory, s dětmi nebo bez nich, žijící v příměstských oblastech nebo na venkově, kteří se věnují sportovním aktivitám, jako je jízda na kole nebo pěší turistika, a venkovním zálibám, jako je zahrádkářství nebo kutilství. Mnohotvárný Nový Citroën Berlingo představuje chytrou volbu pro rodiny nebo seniory, kteří v něm najdou ideálního partnera pro svůj aktivní život a ocení především objem, praktičnost a jednoduchost.
Třetí generace vozu Berlingo, který je zásadním modelem značky i segmentu ludospace, představuje novou ofenzívu značky Citroën na mezinárodním trhu. Vůz vhodný k rekreaci, jehož nepopiratelný úspěch jde napříč generacemi, se v roce 2017, více než 20 let po svém debutu, stal v 17 zemích nejprodávanějším modelem značky Citroen. Jde tedy o ikonu i skutečný bestseller, protože Berlingo je dnes po C3 druhým nejprodávanějším vozem Citroën na světě! V Evropě jde o druhý nejprodávanější vůz typu ludospace a mezi lehkými užitkovými vozy svého segmentu se stále drží na stupních vítězů. Celkově se ho od jeho začátků v roce 1996 prodalo více než 1,7 milionů kusů ve verzi osobního vozu (obě generace dohromady) a ve světě se již vyrobilo více než 3,3 milionů osobních a užitkových vozů. Touto novou nabídkou 2018 Citroën navazuje na renomé, historii a přednosti svého úspěšného vozu a hodlá na evropském trhu dosáhnout ještě lepších výsledků.
Nový Citroën Berlingo představuje stejně jako nejnovější modely značky Citroën průlom z hlediska stylu a do segmentu ludospace přináší svěží čerstvý vzduch. Citroën se rozhodl svému osvědčenému modelu dopřát výrazný facelift, výsledkem je jedinečný tvar a vzhled, robustní design a plynulé linie bez známek jakékoliv agresivity. Nový Citroën Berlingo vytvořil tým design centra Citroën pod vedením Alexandra Malvala, který navrhl zcela novou generaci vozu, jež se vyznačuje expresivním designem a nádechem odvahy, která je charakteristickým rysem značky. Nové Berlingo bylo kompletně přepracováno a podařilo se u něj sladit styl s osobností, praktičností a komfortem.
Berlingo má vyšší linii bočních oken a široká boční okna se zkosenými hranami, která posilují jeho charakter a moderní a dynamický profil s pečlivě propracovanými boky. Siluetu vozu Nový Citroën Berlingo zvyšují rovněž podélné střešní nosiče (v závislosti na verzi výbavy) určené pro výbavu pro volnočasové aktivity. Ve spodní části dveří jsou umístěny prvky Airbump®, které zdůrazňují jeho robustní vzhled a současně trvale chrání karoserii. Pro tvar Nového Berlinga je také typický dozadu ubíhající tvar střechy, který dodává vozu větší dynamiku.
Na zadní straně vozu Nové Berlingo upoutají vertikálně umístěná hladká světla. Rámují víko zavazadlového prostoru s otevíratelným oknem, pod nímž je umístěno logo ve tvaru dvojitých šípů. Nový Citroën Berlingo tak získal skutečně reprezentativní vzhled a vyvážené linie. Výška vozu dosahuje minimálně 181 cm (bez střešních nosičů, podle verze vozu).
Podobně jako nová C3, nové kompaktní SUV C3 Aircross nebo nový hatchback C4 Cactus nabízí i Nový Citroën Berlingo bohatou škálu prvků personalizace, které jsou pro značky typické a zákazníci si je oblíbili. K dispozici je 8 odstínů karoserie: Sable, Aqua Green, Šedá Acier, Šedá Platinium, Černá Onyx, Deep Blue, Červená Ardent, Bílá Banquise. Barevné pojetí podtrhují barevné prvky kolem mlhovek se zaoblenými rohy a na úrovni prvků Airbump®: balíček Color White (v závislosti na verzi výbavy) nebo Pack Color Orange (balíček XTR). Verzi „XTR“ podtrhující dobrodružnou stránku vozu ztělesňují vedle balíčku Pack Color Orange i hliníková 17" kola SPIN, spodní část předního a zadního nárazníku v barvě karoserie a specifický styl interiéru Wild Green.
Citroën Berlingo je poprvé ve své historii nabízen zákazníkům ve dvou variantách tvaru, které si zachovávají robustní reprezentativní stavbu, jež dokáže okouzlit širokou veřejnost. Moderní a hravé Nové Berlingo existuje ve 2 velikostech s vyváženými rozměry a liniemi. Standardní velikost M, která si zachovává kompaktnost a mrštnost, je o 2 cm delší než předchozí generace. Nabízí délku 440 cm a rozvor 278 cm. Nová prodloužená verze XL měří o 35 cm víc, tedy 475 cm, rozvor činí 297 cm. Nové Citroën Berlingo je všestrannější než kdy jindy, nabízí 5 nebo 7 míst (ve velikosti M i XL) a představuje novou odpověď na potřeby rodin i přátel, kteří si mohou podle svých aktivit zvolit prostornost, nebo objem zavazadlového prostoru.
Berlingo je praktický zvenku i uvnitř, celé posádce nabízí prvotřídní přístup díky dvěma velkým funkčním posuvným bočním dveřím s elektrickým ovládáním oken. Vůz je opatřen velkým otevíratelným oknem ve víku zavazadlového prostoru, které vede do objemného zavazadlového prostoru. Jeho objem je 775 l u verze M (o 100 l více než současná generace v pětimístné konfiguraci) a 1 050 l ve velikosti XL (v pětimístné konfiguraci). Přístup do něj usnadňuje zatmavené otevíratelné okno víka s nově koncipovaným dvoupolohovým krytem zavazadel, které je velmi užitečné při nakládání nebo vykládání. Umožňuje naložit zavazadla i v případě, že za vozem není dostatek místa k otevření celého víka.
Nový Citroën Berlingo nabízí prostornost a modularitu na nejvyšší úrovni své kategorie, což znamená skutečnou svobodu každodenního užívání díky těmto prvkům:
- Tři samostatná zadní sedadla stejné velikosti (ve 2. řadě) poskytující cestujícím vzadu vynikající prostor na úrovni kolen (156 mm). Sedadla lze velmi snadno sklopit, čímž vznikne rovná podlaha. Každé zadní sedadlo lze sklápět zvlášť pomocí ovladačů Magic flat®*, které jsou přístupné ze zavazadlového prostoru;
- Vzhledem k tomu, že přední sedadlo spolujezdce lze také sklopit do podlahy, je možné dosáhnout zcela rovné podlahy s užitečnou délkou až 270 cm u verze M a 305 cm u verze XL, což je ideální pro přepravu dlouhých předmětů;
- 2 vyjímatelná sedadla ve 3. řadě. Ve verzi M je nelze podélně nastavit, ve verzi Xl jsou namontovaná na kolejničkách a lze je posunovat v rozmezí 130 mm, takže si uživatel může zvolit, zda dá přednost prostornosti pro cestující, nebo větší velikosti zavazadlového prostoru.
Designéři měli od prvních nákresů a rozhodování o technickém vybavení na mysli ergonomické uspořádání a rozložení užitečných prostor a přihrádek, aby cestujícím vozu Nový Citroën Berlingo zajistili svobodu pohybu a pohodu na palubě vozu. Nový Citroën Berlingo má k dispozici celkem 186 litrů úložných přihrádek určených pro každodenní život, které jsou jedny prostornější a důmyslnější než druhé a zákazníky bezpochyby okouzlí.
Legendárním prvkem výbavy vozu Berlingo je multifunkční přepravní systém ve stropě. Ten využívá to nejlepší z předchozích generací a zajišťuje ještě více prostoru. Nová generace systému Modutop® nabízí díky chytrému uspořádání 92 litrů úložného prostoru: střešní úložný prostor přístupný ze zadních sedadel (2. řada) nebo ze zavazadlového prostoru (přes otevíratelné okno ve víku) s kapacitou 60 l a 10 kg, průsvitný oblouk rozdělený na přihrádky po celé délce Modutopu umožňující vidět uložené předměty a využívat místo považované za ztracené a stropní úložný prostor nad 1. řadou. Jeho jednoduché a moderní linie a povrch posilují posun vozu Nový Citroën Berlingo do vyšší kategorie.
Berlingo rovněž nabízí dvě odkládací přihrádky před sedadlem spolujezdce: do spodní (který je v závislosti na verzi vozu otevřená nebo zavřená) se vejde láhev o objemu 0,75 l a jedinečná horní čili Top Box je možná díky zabudování airbagu spolujezdce do stropu (Airbag in Roof), díky čemuž se uvolnilo místo pro velkou uzavřenou přihrádku v horní části palubní desky na straně spolujezdce. V některých verzích výbavy může nabídnout chlazení, dále je v ní zabudován USB port a audio zásuvka typu Jack a vejde se do ní 15" notebook.
Berlingo umožňuje odložení veškerých běžných předmětů nebo věcí osobní potřeby, jako jsou například doklady, pera, hadřík či palubní dokumentace. Slouží k tomu různé přihrádky a schránky (jedna z nich umožňuje bezdrátové nabíjení telefonu), otevřená přihrádka před displejem rádia, uzavřená schránka nad přístrojovým panelem a zásuvka pod sedadlem spolujezdce, držáky na nápoje či kapsy ve dveřích rozdělené na dvě části, přičemž do větší z nich se vejde 1,5litrová láhev. Děti ocení výklopné stolky zabudované v opěradlech sedadel řidiče a spolujezdce.
Berlingo nabízí nádherně prosvětlenou kabinu, kam světlo proniká přes celkem 6,4 m2 prosklených ploch – velkým čelním sklem, bočními okny, které lze u posuvných dveří spouštět, a zadními postranními okénky. Velké panoramatické střešní okno spojené s přepravní schránkou Modutop® (podle verze výbavy) noří posádku do opravdové světelné koupele. Střešní okno může být v případě potřeby zacloněno elektricky ovládanou sluneční clonou. Pro větší pohodu při jízdě ve tmě je Nový Citroën Berlingo vybaven lampičkami na zadních sedadlech a poprvé se u něj objevuje příjemné ambientní osvětlení vycházející z průhledného oblouku stropní přepravní schránky.
Berlingo se dokáže přizpůsobit všem potřebám, jeho architektura zajišťuje ještě větší funkčnost. Modulární platforma vozu vychází vpředu z platformy EMP2, podlaha vzadu je převzata ze současného vozu Berlingo. Přední část umožňuje lepší manévrovatelnost (posilovač řízení, poloměr otáčení), snížení hmotnosti a využití nejmodernějších podpůrných prvků řízení, zatímco zadní část navazující na současnou platformu umožňuje větší užitečné zatížení a zachování šířky mezi podběhy kol. Toto řešení zlepšuje funkčnost a zaručuje spokojenost zákazníků.
Head-up displej s barevným zobrazením: systém, díky němuž má řidič neustále k dispozici informace potřebné k řízení ve svém zrakovém poli. Aniž by musel spouštět oči ze silnice, jsou tyto údaje (rychlost vozu, nastavení tempomatu a omezovače rychlosti…) neustále barevně promítané na výsuvný panel na předním skle.
Aktivní systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu: systém rozpoznávající pomocí kamery vodorovné značení na silnici (plnou o přerušovanou dělicí čáru) dokáže zjistit neúmyslné opuštění jízdního pruhu. Jakmile systém zjistí riziko překročení dělicí čáry, postupně stáčí řízení v opačném směru, aby vůz udržel ve správném pruhu. Po celou dobu současně bliká kontrolka. Pokud se řidič rozhodne dráhu vozu zachovat, může její úpravě zabránit tím, že pevně uchopí volant do ruky (například pokud se rozhodne vyhnout překážce na vozovce). Úprava dráhy se přeruší po zapnutí směrovky. Rychlost vozu musí být v rozmezí 65 a 180 km/hod.
Varování před snížením pozornosti řidiče: systém varující řidiče v případě poklesu pozornosti. Systém sleduje chování řidiče pomocí multifunkční kamery umístěné v horní části čelního skla a zjišťuje případné odchylky od dráhy vozu od vodorovného značení na silnici. Tato funkce je zvláště vhodná na dálnicích při rychlostech nad 65 km/hod. Varování před rizikem ospalosti (Coffee Break Alert): systém, který po 2 hodinách nepřetržitého řízení při rychlosti nad 65 km/hod. vyzve řidiče, že je čas udělat si přestávku.
Systém rozpoznání dopravního značení s doporučenou rychlostí: systém, který za pomoci multifunkční kamery umístěné v horní části čelního skla automaticky rozpozná a přečte některé dopravní značky, jako je nejvyšší povolená rychlost a konec nejvyšší povolené rychlosti. Piktogram značky s údajem o nejvyšší povolené rychlosti se objeví na barevném 3,5" displeji na přístrojové desce a na výsuvném panelu systému Head-up. Informace se aktualizuje, jakmile vůz projede kolem dopravní značky, a systém bere rovněž v úvahu informace o omezení rychlosti z navigačního systému.
Adaptivní tempomat s funkcí Stop (u vozů s osmistupňovou převodovkou EAT8): systém zajišťující pomoci multifunkční kamery umístěné v horní části čelního skla 2 funkce: automatické udržování rychlosti vozidla na hodnotě nastavené řidičem a automatické nastavování vzdálenosti vůči vepředu jedoucímu vozidlu. Systém dokáže zaznamenat přítomnost vozu jedoucího vepředu ve stejném směru. Automaticky upravuje pomocí brzdění motorem a brzdným systémem (se současným rozsvícením brzdových světel) rychlost vozu podle rychlosti vepředu jedoucího vozidla a udržuje tak stálou vzdálenost:
- Pokud vozidlo vepředu jede pomaleji, systém vůz zpomalí (až na 30 km/hod. s manuální převodovkou) nebo dokonce úplně zastaví (s automatickou převodovkou EAT8);
- Pokud vozidlo dopředu zrychlí nebo změní jízdní pruh, tempomat vůz postupně zrychlí na nastavenou rychlost;
- Pokud řidič zapne směrovku, aby pomalejší vozidlo předjel, systém mu umožní dočasně se k vozu vepředu přiblížit, aby ho mohl předjet, aniž by přitom překročil nastavenou rychlost.
- Systém sledování mrtvého úhlu: systém upozorňující řidiče pomocí kontrolky ve vnějších zpětných zrcátcích na přítomnost jiného auta v mrtvém úhlu.
Nouzové automatické brzdění Active Safety Brake: systém nouzového brzdění se zvukovou a vizuální výstrahou snižující riziko s překážkou vepředu díky brzdění namísto řidiče, pokud tento nereaguje dostatečně rychle. Multifunkční kamera umístěná v horní části čelního skla detekuje překážky, například auto jedoucí ve stejném směru nebo stojící auto. Při rychlosti od 5 do 85 km/hod. čidlo automaticky aktivuje brzdy, pokud je detekováno riziko kolize s jedoucím vozem. Při zjištění stojícího vozu nesmí být rychlost vyšší než 80 km/hod. a v případě chodce 60 km/hod.
Post Collision Safety Brake: systém spouštějící brzdění po nehodě, který omezuje riziko řetězových srážek. Automatické přepínání dálkových světel: systém fungující při jízdě ve tmě automaticky přepíná dálková světla na potkávací a naopak podle okolního světla a provozu. Přisvícení do zatáček: systém fungující podle úhlu otočení volantu v rychlosti do 40 km/hod. Přední nebo levý přední mlhový světlomet umožňuje za pomoci dodatečného světleného paprsku přisvítit pravotočivou nebo levotočivou zatáčku až do úhlu 75°. Hands-free přístup a startování: systém umožňující zamknout, odemknout a nastartovat vůz a ponechat si přitom klíč v kapse. Vůz řidiče rozpozná, jakmile přiblíží ruku k některé klice předních dveří nebo k otevírání zavazadlového prostoru.
Asistent pro rozjezd o svahu: systém usnadňující rozjezd do svahu, který zabrání nežádoucímu posunu vozu po uvolnění brzdového pedálu. Funguje při sklonu větším než 3 %, kdy udržuje vůz na místě po dobu dvou vteřin. Boční parkovací asistent: systém informující o blízkosti překážek na úrovni blatníků parkujícího vozu díky ukládání dat spojených s dráhou vozidla, která zaznamenají čidla umístěná na předním a zadním nárazníku.
Zpětná parkovací kamera se systémem Top Rear Vision: systém umožňující zobrazit pomocí 180° panoramatické kameře na dotykovém displeji bezprostřední okolí vozu. Systém doplňuje parkovací asistent, který vizuálním a zvukovým signálem upozorňuje na překážky v blízkosti vozu. Displej je rozdělený na dvě části: vlevo je pohled na okolí vozu, vpravo pohled shora. Na vyžádání lze zobrazit různé pohledy na okolí: standardní zobrazení, pohled v úhlu 180° a zoom (tento pohled se také automaticky zobrazí při přiblížení se k překážce).
Kontrola stability při jízdě s přívěsem: v případě vozu s tažným zařízením (příplatková tovární výbava) je Nový Citroën Berlingo vybaven stabilizátorem přívěsu. Tato funkce doplňující ESP® sleduje oscilační pohyby přívěsu, působí na brzdy, aby přívěs stabilizovala, a v případě potřeby snižuje výkon motoru, aby vůz zpomalila. Existenci přívěsu zjistí po připojení elektrického konektoru přívěsu k tažnému vozu.
Elektrická parkovací brzda: systém umožňující automatické zatažení při vypnutí motoru a automatické uvolnění po rozjetí vozu (standardní aktivace) nebo manuální ovládání páčkou.
Grip Control s funkcí Hill Assist Descent: systém Grip Control umožňující jízdu za jakýchkoliv podmínek upravuje pohyblivost předních kol podle terénu. Stačí si pomocí ovládacího kolečka na středové konzole zvolit jeden z 5 režimů (Standard, Sníh, Bláto, Písek, ESP OFF). Se systémem Grip Control je spojena funkce Hill Assist Descent, která auto udrží v nízké rychlosti i na velmi strmých svazích. Tato technologie umožňuje zachovat dráhu vozu a snižuje riziko proklouznutí nebo rychlého rozjetí při cestě dolů, a to při jízdě vpřed i při couvání.
Nový Citroën Berlingo využívá čtyři technologie s mobilním připojením, které zajišťují kontinuální propojení zákazníkových přístrojů s vozem, takže může být neustále online a je zajištěn jeho komfort a pohoda. Funkce Mirror Screen se systémem Android Auto, Apple CarPlay™ a MirrorLink®: systém umožňující bezpečně používat aplikace mobilního telefonu na 8" dotykovém displeji.
Citroën Connect Nav: nejnovější navigační 3D systém s mobilním připojením, který přináší řadu výhod. Tento systém je spojený s kapacitním 8" displejem ovládaným pouhým dotekem prstu nebo hlasem, kterým lze řídit funkce Navigace, Telefonování a Média, aniž by bylo nutné spouštět oči ze silnice. Systém je spojený s webovými službami, jako je TomTom Traffic, které poskytují informace o dopravní situaci v reálném čase, o umístění a cenách čerpacích stanic a parkovišť, o počasí a lokálním vyhledáváním bodů zájmu. Za píplatek je možné využívat možnost upozorňování na nebezpečné úseky.
Citroën Connect Box s balíčky SOS a Assistance: služba zajišťující nouzové nebo asistenční volání s lokalizací vozu. V případě nehody nebo jiné situace vyžadující naléhavý zásah zajistí vyslání příslušných složek záchranného systému, a to buď automaticky, nebo stisknutím tlačítka SOS. Služba je k dispozici nepřetržitě a zdarma a nevyžaduje žádné přihlášení. Pro větší pohodlí může posádka kontaktovat telefonní podporu stisknutím tlačítka s logem značky Citroën.
Bezdrátové nabíjení telefonu, s vyhrazeným místem pro jeho položení. Zcela nové zařízení umožňující indukční nabíjení široké škály chytrých telefonů nebo přístrojů kompatibilních se systémem Standard Qi, pomocí nabíjecí podložky umístěné na vyhrazeném místě ve středové konzoli. Posádka se tak zbaví fyzicky i esteticky překážejících kabelů. Bezdrátový přenos elektrické energie probíhá na principu magnetické indukce.
Nový Citroën Berlingo, který v sobě bez jakýchkoliv kompromisů snoubí design, komfort a praktičnost, nabízí dynamické jízdní vlastnosti a skutečné potěšení z řízení. Přispívá k tomu spojení nové lehké a účinné platformy a motorů nejnovější generace, které jsou úsporné z hlediska spotřeby paliva a emisí CO2.
Berlingo je nabízen s benzínovými i dieselovými motory, vhodnými do jakékoliv situace, k provozu ve městě i mimo něj, tedy řadu motorů s vynikající výkonností, jež jsou přitom šetrné k životnímu prostředí. U některých motorů se navíc poprvé objevuje osmistupňová automatická převodovka EAT8 pro pohodlné řízení do jakékoliv vzdálenosti.
Benzínové motory PureTech:
- PureTech 110 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6
- PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8
Dieselové motory BlueHDi:
- BlueHDi 75 s manuální pětistupňovou převodovkou BVM5,
- BlueHDi 100 s manuální pětistupňovou převodovkou BVM5,
- BlueHDi 100 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou BVM5,
- BlueHDi 130 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6 nebo s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.