Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru

15. 11. 2011
Sdílet článek

Devátá generace Hondy Civic se dostane k zákazníkům během února příštího roku, přesto již nyní lze objednávat. Pro prvních sto zákazníků navíc Honda připravila dárek v podobě iPadu. Nový Civic je zatím nabízen v pětidveřové karoserii s trojicí motorů ve čtyřech výbavách.

Karoserie nového Civicu narostla o 45 mm na délku, o 10 mm na šířku, přičemž je o 20 mm nižší (4300x1775x1440 mm). Překvapivě došlo ke zkrácení rozvoru o 25 mm (2595 mm). Zavazadelník pojme ve standardním uspořádání 401 litrů zavazadel. Pod podlahu kufru naložíte nově dalších 76 l drobností (osmá generace převezla 415l). Palivová nádrž našla své místo (stejně jako v případě osmé generace) pod předními sedadly. Díky tomu se novinka může pochlubit nevídanou variabilitou interiéru (zadní sedadla jsou dělená v poměru 60:40, přičemž jejich sklopením lze vytvořit rovná ložná plocha a vyklopením sedáků vzhůru vykouzlíte za opěradly předních sedadel solidní prostor pro převoz neskladných vysokých předmětů).


Základní pohonnou jednotkou je benzínová čtyřválcová čtrnáctistovka i-VTEC o zdvihovém objemu 1,34 litru, která produkuje 73 kW a říká si příděl 4,5 l/100 km Naturalu v kombinovaném provozu. Daleko zajímavější volbou je přepracovaná populární osmnáctistovka i-VTEC s výkonem 104 kW dostupným při 6500 ot./min. a točivým momentem 174 Nm při 4300 ot./min u kterého průměrná spotřeba v kombinovaném cyklu činí 5,8 l/100 km.

Původní turbodiesel i-CTDi o zdvihovém objemu 2,2 litru nahrazuje modernější i-DTEC, který dostal vstřikování common-rail třetí generace a vyznačuje se jemnějším chodem. Díky úpravám se podařilo zvýšit výkon z 103 kW na 110 kW. Maximum točivého momentu vrcholí nyní hodnotou 350 Nm v rozmezí 2000-2750 ot./min. Zároveň došlo ke snížení kombinované spotřeby z 5,3 na 4,2 l/100 km. Během roku se pod kapotou Civicu podle všeho objeví menší diesel (1,6 i-DTEC), který vyplní mezeru.
Všechny uvedené pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou, přičemž u jediné osmnáctistovky je možné mít pětirychlostní automat za příplatek 30.000 Kč.

Pětidveřový Civic startuje v základní výbavě "S" ve spojení s benzínovou čtrnáctistovkou i-VTEC na 379.900 Kč, přičemž za osmnáctistovku je nutné připlatit 50.000 Kč a za diesel 2.2 i-DTEC 120.000 Kč. Druhý stupeň výbavy "Comfort" přijde ve všech motorizacích o 20.000 Kč dráže, třetí stupeň výbavy "Sport" pak o dalších 30.000 Kč dráže. Vrchol tvoří výbava "Executive" za kterou je nutné připlatit dalších 100.000 Kč, přičemž ji není možné kombinovat s benzínovou čtrnáctistovkou.

Základní provedení "S" zahrnuje šest airbagů, ABS, EBD, BA, asistent pro rozjezd v kopci a aktivní elektrický posilovač řízení, dálkově ovládané centrální zamykání, inteligentní multiinformační displej (i-MID), denní světla z LED, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, přední loketní opěrka a litá kola.

Druhý stupeň výbavy Comfort přináší navíc automatickou klimatizaci, autorádio s MP3 podporou a vstupy USB/AUX, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní stěrač a kryt zavazadlového prostoru.
Za příplatek 25.000,- Kč bude pro Comfort k dispozici SD Navigace.

Provedení Sport je oproti Comfortu bohatší o alarm, kožený volant a hlavici řadicí páky, hliníkové sportovní pedály, duální automatickou klimatizaci (pro motory 1,8 i-VTEC a 2,2 i-DTEC), tempomat, stěrače s dešťovým senzorem, zadní parkovací kameru, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, zadní loketní opěrku a sedmnáctipalcová litá kola.  Výbavu Sport lze za příplatek 60.000 Kč objednat s HDD navigací s audio-video vstupem, prémiovým audiosystémem se subwooferem a bluetooth HandsFree sadou.

Vrcholná verze Executive nabízí navíc bezklíčový vstup a startování, kožený interiér, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky stavitelné bederní opěrky předních sedadel, vyhřívání předních sedadel, prémiový audiosystém se subwooferem, Bluetooth Hands Free, Bi-HID světlomety s automatickým sklonem a přepínáním, ostřikovače světlometů, panoramatická prosklená střecha a tmavá boční a zadní skla. Pro verzi Executive bude za 65.000 Kč k dispozici systém pro zmírnění následků nehody (CMBS) s adaptivním tempomatem (ACC) a za 49.000 Kč bude nabízen HDD navigační systém s video vstupem.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Honda/Petr Šikl

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč