Nová Honda Civic od 379.900 Kč již v únoru

15. 11. 2011
Sdílet článek

Devátá generace Hondy Civic se dostane k zákazníkům během února příštího roku, přesto již nyní lze objednávat. Pro prvních sto zákazníků navíc Honda připravila dárek v podobě iPadu. Nový Civic je zatím nabízen v pětidveřové karoserii s trojicí motorů ve čtyřech výbavách.

Karoserie nového Civicu narostla o 45 mm na délku, o 10 mm na šířku, přičemž je o 20 mm nižší (4300x1775x1440 mm). Překvapivě došlo ke zkrácení rozvoru o 25 mm (2595 mm). Zavazadelník pojme ve standardním uspořádání 401 litrů zavazadel. Pod podlahu kufru naložíte nově dalších 76 l drobností (osmá generace převezla 415l). Palivová nádrž našla své místo (stejně jako v případě osmé generace) pod předními sedadly. Díky tomu se novinka může pochlubit nevídanou variabilitou interiéru (zadní sedadla jsou dělená v poměru 60:40, přičemž jejich sklopením lze vytvořit rovná ložná plocha a vyklopením sedáků vzhůru vykouzlíte za opěradly předních sedadel solidní prostor pro převoz neskladných vysokých předmětů).


Základní pohonnou jednotkou je benzínová čtyřválcová čtrnáctistovka i-VTEC o zdvihovém objemu 1,34 litru, která produkuje 73 kW a říká si příděl 4,5 l/100 km Naturalu v kombinovaném provozu. Daleko zajímavější volbou je přepracovaná populární osmnáctistovka i-VTEC s výkonem 104 kW dostupným při 6500 ot./min. a točivým momentem 174 Nm při 4300 ot./min u kterého průměrná spotřeba v kombinovaném cyklu činí 5,8 l/100 km.

Původní turbodiesel i-CTDi o zdvihovém objemu 2,2 litru nahrazuje modernější i-DTEC, který dostal vstřikování common-rail třetí generace a vyznačuje se jemnějším chodem. Díky úpravám se podařilo zvýšit výkon z 103 kW na 110 kW. Maximum točivého momentu vrcholí nyní hodnotou 350 Nm v rozmezí 2000-2750 ot./min. Zároveň došlo ke snížení kombinované spotřeby z 5,3 na 4,2 l/100 km. Během roku se pod kapotou Civicu podle všeho objeví menší diesel (1,6 i-DTEC), který vyplní mezeru.
Všechny uvedené pohonné jednotky jsou spojeny se šestistupňovou manuální převodovkou, přičemž u jediné osmnáctistovky je možné mít pětirychlostní automat za příplatek 30.000 Kč.

Pětidveřový Civic startuje v základní výbavě "S" ve spojení s benzínovou čtrnáctistovkou i-VTEC na 379.900 Kč, přičemž za osmnáctistovku je nutné připlatit 50.000 Kč a za diesel 2.2 i-DTEC 120.000 Kč. Druhý stupeň výbavy "Comfort" přijde ve všech motorizacích o 20.000 Kč dráže, třetí stupeň výbavy "Sport" pak o dalších 30.000 Kč dráže. Vrchol tvoří výbava "Executive" za kterou je nutné připlatit dalších 100.000 Kč, přičemž ji není možné kombinovat s benzínovou čtrnáctistovkou.

Základní provedení "S" zahrnuje šest airbagů, ABS, EBD, BA, asistent pro rozjezd v kopci a aktivní elektrický posilovač řízení, dálkově ovládané centrální zamykání, inteligentní multiinformační displej (i-MID), denní světla z LED, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, přední loketní opěrka a litá kola.

Druhý stupeň výbavy Comfort přináší navíc automatickou klimatizaci, autorádio s MP3 podporou a vstupy USB/AUX, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní stěrač a kryt zavazadlového prostoru.
Za příplatek 25.000,- Kč bude pro Comfort k dispozici SD Navigace.

Provedení Sport je oproti Comfortu bohatší o alarm, kožený volant a hlavici řadicí páky, hliníkové sportovní pedály, duální automatickou klimatizaci (pro motory 1,8 i-VTEC a 2,2 i-DTEC), tempomat, stěrače s dešťovým senzorem, zadní parkovací kameru, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, zadní loketní opěrku a sedmnáctipalcová litá kola.  Výbavu Sport lze za příplatek 60.000 Kč objednat s HDD navigací s audio-video vstupem, prémiovým audiosystémem se subwooferem a bluetooth HandsFree sadou.

Vrcholná verze Executive nabízí navíc bezklíčový vstup a startování, kožený interiér, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky stavitelné bederní opěrky předních sedadel, vyhřívání předních sedadel, prémiový audiosystém se subwooferem, Bluetooth Hands Free, Bi-HID světlomety s automatickým sklonem a přepínáním, ostřikovače světlometů, panoramatická prosklená střecha a tmavá boční a zadní skla. Pro verzi Executive bude za 65.000 Kč k dispozici systém pro zmírnění následků nehody (CMBS) s adaptivním tempomatem (ACC) a za 49.000 Kč bude nabízen HDD navigační systém s video vstupem.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Honda/Petr Šikl

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč