Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!

vloženo

Značka Hyundai rozšiřuje na konci července svoji nabídku vozů v segmentu B a uvádí na trh novou karosářskou variantu modelové řady i20. Třídveřový model, který měl světovou premiéru v březnu 2009 na autosalonu v Ženevě, nabídne v porovnání s konkurencí za atraktivnější ceny vyšší úroveň výbavy a hospodárnosti.

Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!
Třídveřová varianta i20 doplňuje uvedené pětidveřové hatchbacky z ledna letošního roku. V nabídce je ve čtyřech stupních výbavy – Classic, Classic Plus, Comfort a Style, z nichž všechny představují velmi konkurenceschopnou nabídku, která na všech evropských trzích překonává klíčové rivaly.
  • Vynikající poměr mezi  cenou a hodnotou
  • V základní výbavě již 6 airbagů, ABS+EBD a další
  • Cena od 219.900 Kč vč. DPH
  • 5ti-letá záruka bez omezení počtu ujetých kilometrů
  • 5 hvězdiček v Euro NCAP
 
Celkovou přitažlivost vozů i20 zvyšuje bezpečnostní výbava, která představuje špičku ve své třídě, což začátkem letošního roku potvrdilo pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti typu i20 v nezávislých testech organizace Euro NCAP. Jak je patrné ze standardní výbavy, je bezpečnost pro značku Hyundai rozhodující prioritou. Airbag řidiče, airbag spolujezdce, přední boční airbagy a okenní airbagy pro přední a zadní sedadla, ABS + EBD, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech nechybí u žádné z variant – detailní ceník včetně výbav je v příloze této TZ.
Kromě bezkonkurenčního poměru hodnota/cena nabízí model i20 svým majitelům také velmi nízké provozní náklady, a to díky velmi příznivé spotřebě a nízkým emisím CO2. Zřejmě nejprodávanějším motorem se stane zcela nový zážehový čtyřválec ‘Kappa’, který dává při zdvihovém objemu 1,2 litru největší výkon 57,2 kW/78 k. Tato pohonná jednotka je lehčí a hospodárnější, než jsou motory klíčových konkurentů. Emise CO2 motoru Kappa s hodnotou jen 124 g/km jsou až o 15 g/km nižší než u většiny konkurentů a spotřeba v kombinovaném režimu je pouze 5,2 l/100 km. Hyundai i20 zůstává na vrcholu své třídy i ve verzi se vznětovým motorem vlastní konstrukce. Zdvihový objem 1,4 litru u tohoto vznětového motoru postačuje k dosažení velmi slušného výkonu 55 kW/75 k. Ještě působivější jsou ovšem hodnoty emisí CO2 116 g/km a kombinovaná spotřeba nafty 4,4 l na 100km.
 
Majitelé třídveřových modelů i20 budou rovněž těžit z výhod pětileté (5) záruky, kterou Hyundai poskytuje na tento model bez omezení počtu ujetých kilometrů.
 
Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, poznamenal: „V této obtížné finanční situaci hledají spotřebitelé stále víc značku, které mohou důvěřovat. Očekávají, že jim nabídne spolehlivá a kvalitní vozidla za dostupné ceny. Hyundai se v Evropě stává stále více uznávanou značkou, která tyto základní požadavky plní, a třídveřová verze i20 obohacuje naši silnou produktovou řadu kompaktních a hospodárných vozů, navržených speciálně pro evropské řidiče. Výhoda lepšího poměru mezi výkonem a cenou v porovnání s konkurencí přispívá k dalšímu růstu našeho podílu na trhu.“
 
Společnost Hyundai dosáhla během prvních pěti měsíců roku 2009 tržního podílu v Evropě ve výši 2,3 % oproti 1,7 % ve stejném období minulého roku.

Zdroj: Hyundai Motor Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Tak schválně, jaký vůz populární moderátorka aktuálně řídí? Menší nápovědou je fakt, že v Česku tahle značka zrovna moc nefrčí, naopak dobře se jí daří na západ od našich hranic. Ve znaku má pouhá dvě písmenka a..

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny..

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Víte, jaké je nejprodávanější SUV a zároveň čtvrtý nejžádanější model v Česku? No přece Škoda Karoq, která dokazuje..

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Předprodej zahájen. Zákazníci již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1..

Suzuki slaví 100 let, znáte všechny jeho modely?

Suzuki slaví 100 let, znáte všechny jeho modely?

Od tkalcovského stavu v roce 1909 až po dnešní moderní modely s pohonem všech kol a mild-hybridním pohonem. To je sto..