Třídveřový Hyundai i20 – již brzy!

24. 07. 2009
Sdílet článek

Značka Hyundai rozšiřuje na konci července svoji nabídku vozů v segmentu B a uvádí na trh novou karosářskou variantu modelové řady i20. Třídveřový model, který měl světovou premiéru v březnu 2009 na autosalonu v Ženevě, nabídne v porovnání s konkurencí za atraktivnější ceny vyšší úroveň výbavy a hospodárnosti.


Třídveřová varianta i20 doplňuje uvedené pětidveřové hatchbacky z ledna letošního roku. V nabídce je ve čtyřech stupních výbavy – Classic, Classic Plus, Comfort a Style, z nichž všechny představují velmi konkurenceschopnou nabídku, která na všech evropských trzích překonává klíčové rivaly.
  • Vynikající poměr mezi  cenou a hodnotou
  • V základní výbavě již 6 airbagů, ABS+EBD a další
  • Cena od 219.900 Kč vč. DPH
  • 5ti-letá záruka bez omezení počtu ujetých kilometrů
  • 5 hvězdiček v Euro NCAP
 
Celkovou přitažlivost vozů i20 zvyšuje bezpečnostní výbava, která představuje špičku ve své třídě, což začátkem letošního roku potvrdilo pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti typu i20 v nezávislých testech organizace Euro NCAP. Jak je patrné ze standardní výbavy, je bezpečnost pro značku Hyundai rozhodující prioritou. Airbag řidiče, airbag spolujezdce, přední boční airbagy a okenní airbagy pro přední a zadní sedadla, ABS + EBD, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech nechybí u žádné z variant – detailní ceník včetně výbav je v příloze této TZ.
Kromě bezkonkurenčního poměru hodnota/cena nabízí model i20 svým majitelům také velmi nízké provozní náklady, a to díky velmi příznivé spotřebě a nízkým emisím CO2. Zřejmě nejprodávanějším motorem se stane zcela nový zážehový čtyřválec ‘Kappa’, který dává při zdvihovém objemu 1,2 litru největší výkon 57,2 kW/78 k. Tato pohonná jednotka je lehčí a hospodárnější, než jsou motory klíčových konkurentů. Emise CO2 motoru Kappa s hodnotou jen 124 g/km jsou až o 15 g/km nižší než u většiny konkurentů a spotřeba v kombinovaném režimu je pouze 5,2 l/100 km. Hyundai i20 zůstává na vrcholu své třídy i ve verzi se vznětovým motorem vlastní konstrukce. Zdvihový objem 1,4 litru u tohoto vznětového motoru postačuje k dosažení velmi slušného výkonu 55 kW/75 k. Ještě působivější jsou ovšem hodnoty emisí CO2 116 g/km a kombinovaná spotřeba nafty 4,4 l na 100km.
 
Majitelé třídveřových modelů i20 budou rovněž těžit z výhod pětileté (5) záruky, kterou Hyundai poskytuje na tento model bez omezení počtu ujetých kilometrů.
 
Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, poznamenal: „V této obtížné finanční situaci hledají spotřebitelé stále víc značku, které mohou důvěřovat. Očekávají, že jim nabídne spolehlivá a kvalitní vozidla za dostupné ceny. Hyundai se v Evropě stává stále více uznávanou značkou, která tyto základní požadavky plní, a třídveřová verze i20 obohacuje naši silnou produktovou řadu kompaktních a hospodárných vozů, navržených speciálně pro evropské řidiče. Výhoda lepšího poměru mezi výkonem a cenou v porovnání s konkurencí přispívá k dalšímu růstu našeho podílu na trhu.“
 
Společnost Hyundai dosáhla během prvních pěti měsíců roku 2009 tržního podílu v Evropě ve výši 2,3 % oproti 1,7 % ve stejném období minulého roku.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Hyundai Motor Czech

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč
Díky hokejovému šampionátu ušetříte při koupi Škody Scala, Kamiq a Karoq až 120 tisíc korun Renault Symbioz je rodinné kombi s velkým kufrem Test: Peugeot e-208 GT je malý elektromobil s velkým dojezdem a dobrým srdcem Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám

Tipy z autobazarů

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

849 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

139 000 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

549 999 Kč