Toyota Prius+ nabízí sedm míst

vloženo

Toyota představila nejnovější úpravy modelu Prius+, které zvyšují celkovou kvalitu jízdy. Průkopnické kompaktní MPV je celosvětově první, které nabízí sedmimístné provedení v kombinaci s plně hybridním pohonem. Nyní prodělalo strategické úpravy převodovky. Výsledkem je tišší chod a lineárnější zrychlování, přirozenější vazba mezi sešlápnutím akceleračního pedálu a nárůstem rychlosti i zvukovým doprovodem spalovacího motoru.

Toyota Prius+ nabízí sedm míst Toyota Prius+ nabízí sedm míst

Konstruktérům automobilky Toyota se podařilo zachovat parametry akcelerace při současném snížení otáček spalovacího motoru na cca 1000 ot/min díky intenzivnímu využití výkonu elektromotoru, jenž se zapojuje v součinnosti se zážehovým motorem 1,8 litru VVT-I s Atkinsonovým cyklem. Výsledkem tohoto řešení je poklidnější, hladší a tišší jízda. Plně hybridní pohon má tichý, agilní a intuitivní chod.


Typicky poklidné prostředí v kabině vozu doznalo vylepšení na základě několika opatření v oblasti akustické izolace a pohlcování hluku. Změny se dotkly rámů dveří, spodních partií dveří i výklopné zádi, přístrojové desky a podlahové plošiny. Doplněna byla i izolace tunelu hnacího ústrojí.

Prius+ díky svému kompaktnímu a lehkému hybridnímu akumulátoru s lithium-polymerovými články, který je uložený prakticky mezi předními sedadly, nabízí velkorysý prostor až pro sedm cestujících. Vůz vykazuje mimořádně nízkou spotřebu paliva i úroveň emisí spojenou s technologií plně hybridního pohonu od Toyoty. Normované emise CO2 v kombinovaném cyklu začínají na 951 g/km a spotřeba paliva odpovídá 4,1 l/100 km. Prius+ reaguje na potřeby široké škály zákazníků a je jedním z osmi hybridních modelů Toyoty nabízených na evropském trhu.

Multimediální soustava Priusu+ prošla modernizací na nejnovější modelové provedení 2016, které bylo odhaleno na letošním ženevském autosalonu. Soustava s dotykovým displejem uprostřed přístrojové desky je nyní z pohledu uživatele ještě jednodušší a více intuitivní díky nové koncepci nabídek systému jako takového, resp. funkcí soustavy navigace (je-li součástí výbavy). Zjednodušilo se i připojení k on-line zákaznickému portálu My Toyota.

Paket Toyota Touch 2 s navigací Go byl rozšířen o aktualizaci map a služeb konektivity po dobu tří let. To je zárukou přesného plánování cest, společně s podporou široké škály aplikací poskytujících v reálném čase informace o hustotě dopravy, volných parkovacích místech, počasí a cenách paliva. Prostřednictvím soustavy od Toyoty mohou uživatelé využívat řadu on-line zdrojů a služeb, jakými jsou Google Search, Google StreetView, Aupeo!, Aha nebo Twitter.

Na barevném multi-informačním displeji TFT o úhlopříčce 4,2", nacházejícím se v kapličce přístrojů před řidičem, se intuitivně zobrazují údaje o stavu vozidla bez zbytečného odvádění pozornosti od řízení. Nově se zde před vyjetím ukazuje i obrázek zámku informující o tom, že vůz je připraven k zapnutí zapalování, resp. upozornění na aktivní uzamčení volantu.

Kolekce sedmi odstínů karoserie pro Prius+ od roku 2016 zahrnuje i nový tmavě modrý odstín „Black Blue“.


Toyota Central Europe – Czech s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Corollu kombi můžete mít v zajímavém provedení GR Sport, která nekřičí do světa, že se jedná o sportovce ale v případě potřeby dokáže pobavit. Z obyčejného kombi se mávnutím kouzelného proutku stal hodně zajímavý..

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Tak schválně, jaký vůz populární moderátorka aktuálně řídí? Menší nápovědou je fakt, že v Česku tahle značka zrovna moc..

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny..

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Víte, jaké je nejprodávanější SUV a zároveň čtvrtý nejžádanější model v Česku? No přece Škoda Karoq, která dokazuje..

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Předprodej zahájen. Zákazníci již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1..