Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit!

vloženo

Zbrusu nový Golf je plně digitální potvorou podobně jako nová generace jeho sourozenců. Už na první dobrou si ale ve Volkswagenu připadáte maličko jinak. Auto je přívětivější, lépe se ovládá a jak jezdí?

Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit!

Pryč od debaty ohledně vnějšího designu. Vzhledově rád auta hodnotím teprve poté, co trochu dozrají, nebo se alespoň lidově řečeno okoukají.


A jakkoliv rozpačitě dnes Golf na mnohé z nás působí, počkejme si za dva roky. A uvnitř? Na starou známou písničku je třeba jednou provždy zapomenout. Hlavní roli zde hrají displeje, neustálé připojení na internet a dotykové spolu s hlasovým ovládáním.

Ano, také nový Golf se nevyhnul vlně digitalizace, narovinu se ale přiznám, že se mi přístup Volkswagenu při vývoji osmé generace zamlouvá trochu víc, než je tomu u pokrevně blízkých vozů Leonu a Octavie. Proč? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si dnešní test, dozvíte se v něm nejen odpověď na vyřčenou otázku ale i další podrobnosti, díky kterým si o novince uděláte přehledný a celistvý obrázek.


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit!

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Nové SUV od Škody se bude jmenovat Kushaq, u nás ho ale nekoupíte

Nové SUV od Škody se bude jmenovat Kushaq, u nás ho ale nekoupíte

První sériový vůz postavený na platformě MQB-A0-IN vyvinuté speciálně pro indický trh ponese na zádi jméno Kushaq a začne se prodávat v březnu. Poháněná budou přední kola a výkon bude dodávat jeden ze dvou zážehových..

 Elektrické BMW i4 dostane 530 koní a stovku zvládne za 4 sekundy

Elektrické BMW i4 dostane 530 koní a stovku zvládne za 4 sekundy

Je-li vyžadována ideální vyváženost mezi dynamikou a jízdním komfortem, modely BMW řady 3 a 4 ve svých prémiových..

Chystáte se na hory autem? Pořiďte si střešní nosič

Chystáte se na hory autem? Pořiďte si střešní nosič

Chystáte se na hory autem, ale lyžařské vybavení se vám nevejde do zavazadlového prostoru? Praktický střešní nosič..

Suzuki Swace v prodeji. Hybridní kombi stojí od 610 900 Kč

Suzuki Swace v prodeji. Hybridní kombi stojí od 610 900 Kč

Po 20 letech se do nabídky značky Suzuki vrací model s karoserií kombi. Je jím nová řada Swace, která jako první Suzuki..

Videotest: Honda Jazz e:HEV - nejvykutálenější auto letošního roku

Videotest: Honda Jazz e:HEV - nejvykutálenější auto letošního roku

Nová Honda Jazz překvapivě dobře hraje uvnitř, baští do 5 litrů na 100 kilometrů a život s ní je..