Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit!

vloženo

Zbrusu nový Golf je plně digitální potvorou podobně jako nová generace jeho sourozenců. Už na první dobrou si ale ve Volkswagenu připadáte maličko jinak. Auto je přívětivější, lépe se ovládá a jak jezdí?

Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit!

Pryč od debaty ohledně vnějšího designu. Vzhledově rád auta hodnotím teprve poté, co trochu dozrají, nebo se alespoň lidově řečeno okoukají.


A jakkoliv rozpačitě dnes Golf na mnohé z nás působí, počkejme si za dva roky. A uvnitř? Na starou známou písničku je třeba jednou provždy zapomenout. Hlavní roli zde hrají displeje, neustálé připojení na internet a dotykové spolu s hlasovým ovládáním.

Ano, také nový Golf se nevyhnul vlně digitalizace, narovinu se ale přiznám, že se mi přístup Volkswagenu při vývoji osmé generace zamlouvá trochu víc, než je tomu u pokrevně blízkých vozů Leonu a Octavie. Proč? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si dnešní test, dozvíte se v něm nejen odpověď na vyřčenou otázku ale i další podrobnosti, díky kterým si o novince uděláte přehledný a celistvý obrázek.


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit! Fotografie k článku Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit!

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče zdobená chromovou linkou, dvoubarevné lakování nebo sada bezpečnostní výbavy. Kromě toho je tu zcela..

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Fabia Combi slaví kulaté výročí. Úspěšný příběh tohoto modelu odstartoval jeho představením před 20 lety na pařížském..

Poklice kol aneb efektní a praktická změna vzhledu auta

Poklice kol aneb efektní a praktická změna vzhledu auta

Poklice na kola možná patří ke zdánlivě nenápadným doplňkům, efektně ale dokážou ovlivnit celkový vzhled snad každého..

Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

Přichází ze „Zeleného pekla“. BMW 128ti se samosvorem

BMW představuje sportovní variantu BMW řady 1 s předním pohonem a mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen. Ta je..

Deset specialitek, které dělají z modernizovaného Lexusu LC Coupe vyjímečný vůz

Deset specialitek, které dělají z modernizovaného Lexusu LC Coupe vyjímečný vůz

Model LC Coupe se řadí k nejpozoruhodnějším a nejpokrokovějším vozům, jaké kdy Lexus vyrobil. Je to mistrovský kousek..