Test: Volkswagen Golf VIII 2.0 TDI EVO - Neumí nešetřit!

Zbrusu nový Golf je plně digitální potvorou podobně jako nová generace jeho sourozenců. Už na první dobrou si ale ve Volkswagenu připadáte maličko jinak. Auto je přívětivější, lépe se ovládá a jak jezdí?

Pryč od debaty ohledně vnějšího designu. Vzhledově rád auta hodnotím teprve poté, co trochu dozrají, nebo se alespoň lidově řečeno okoukají.


A jakkoliv rozpačitě dnes Golf na mnohé z nás působí, počkejme si za dva roky. A uvnitř? Na starou známou písničku je třeba jednou provždy zapomenout. Hlavní roli zde hrají displeje, neustálé připojení na internet a dotykové spolu s hlasovým ovládáním.

Nabídka vozidel na prodej na serveru Autanet.cz vozy Volkswagen Golf.

Ano, také nový Golf se nevyhnul vlně digitalizace, narovinu se ale přiznám, že se mi přístup Volkswagenu při vývoji osmé generace zamlouvá trochu víc, než je tomu u pokrevně blízkých vozů Leonu a Octavie. Proč? Pohodlně se usaďte a vychutnejte si dnešní test, dozvíte se v něm nejen odpověď na vyřčenou otázku ale i další podrobnosti, díky kterým si o novince uděláte přehledný a celistvý obrázek.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Martin Müller

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč