Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI | Autanet.cz

Škoda Yeti: edice Champion s bohatou výbavou a nově i 1,4 TSI

16. 04. 2010
Sdílet článek

Velká mezera mezi 1,2 TSI (77 kW) a 1,8 TSI (118 kW) bude konečně zaplněna motorem 1,4 TSI (90 kW). V tomto výkonovém naladění známe čtrnáctistovku i z Octavie či Superbu...

Údaje o jízdních výkonech a spotřebě Yetiho s motorem 1,4 TSI nejsou dosud zveřejněny, na trh má přijít až v červnu. Tato motorizace se kombinovat výhradně s předním pohonem a šestistupňovou manuání převodovkou. O měsíc později nabídku doplní první „automatická“ verze mezi turbodiesely- bude to 2,0 TDI-CR ve verzi 103 kW a 6stupňovou dvouspojkovou automatikou DSG. V tomto případě už Yeti pohon 4x4 má.


Připomeňme tedy krátce budoucí ucelenou nabídku motorizací a jejich kombinací s převodovkami a pohonem:
1,2 TSI (77 kW): 6 st manuál i 7 st. DSG, obojí pouze přední pohon
1,4 TSI (90 kW): 6 st. manuál a přední pohon
1,8 TSI (118 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

2,0 TDI-CR (81 kW): 5 st. manuál a přední pohon nebo 6 st. manuál a pohon 4x4
2,0 TDI-CR (103 kW): 6 st manuál nebo 6 st. DSG, obojí pouze 4x4
2,0 TDI-CR (125 kW): 6 st. manuál a pohon 4x4

Škoda Yeti má nyní i bohatší nabídku přípatkových prvků, například sportovní přední sedadla s výrazným bočním vedením, přípravu pro DVD systém nebo vyhřívané čelní sklo s posíleným vyhříváním v oblasti stěračů- zabraňující jejich přimrznutí.
Novinkou je také červenooranžový lak s názvem Tangerine- sériově dodávaný právě pro novou edici Champion (bez příplatku ze do ní objednat i jinou barvu).

Jinak Champion vychází z úrovně Ambition, ale nadto je doplněn o interiér „Sport“ s paketem hliníkových doplňků a právě ty nové sportovní sedadla- v červeném nebo stříbrném provedení. Dále má dvouzónovou klimatizaci Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola Annapurna v černo-stříbrném provedení, stříbrný střešní nosič, dekorativní lamely předního nárazníku, ochranné lišty nebo zadní skla Sunset.

Poměrně bohatě vybavený Yeti Champion lze objednat ve všech motorizacích, ceny začínají na částce 508 800,- za 1,2 TSI a končí u 730 800,- za 2,0 TDI se 125 kW.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Marek Oborník, foto Škoda

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Fiat Grande Panda dostala spalovací motory i čistě elektrickou verzi
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf Sportsvan

Rok výroby 2015

255 500 Kč

Audi A6

Rok výroby 2019

779 000 Kč

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

419 000 Kč