Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30

vloženo

Na českém trhu bude k dispozici v jediné plné výbavě. Verze s výkonem motoru 250 koní bude k mání za 699 990 korun a silnější modifikace i30N Performance s 275 koňmi přijde na 739 990 korun. Obě verze disponují manuální šestirychlostní převodovkou.

Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30

Ostřejší verze Performance se vyplatí, jelikož dostanete navíc elektronicky řízení diferenciál s omezenou svorností e-LSD, devatenáctipalcová litá kola, větší brzdové kotouče, aktivní ventil výfukové soustavy nebo dodatečnou výztuhu v zavazadlovém prostoru.


U obou variant si lze připlatit 25 tisíc korun za dvoudílné panoramatické střešní okno, což nám přijde zbytečné. Metalický lak karoserie přijde na 16 900 Kč, stejně tak speciální lak Perormance Blue.

Maximální rychlost v obou verzí činí 250 km v hodině, zrychlení z nuly na sto kilometrů je pak otázkou 6,4 sekund, resp. 6,1 sekundy v případě silnější varianty.

Nový model vznikl v Namyangu, v globálním výzkumném a vývojovém středisku společnosti Hyundai Motor v Koreji a testován byl na Nürburgringu, jednom z nejnáročnějších závodních okruhů na světě. Vyrábí se moravsko-slezských Nošovicích.

hyundai i30 N engine

„Hyundai i30 N jsme vyvinuli výhradně pro maximální potěšení z jízdy, které si mohou naši zákazníci užívat ve vysokovýkonném voze za dostupnou cenu,“ říká Miloš Adámek, mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech. „Díky vysokovýkonným modelům N chceme ještě zvýšit atraktivitu naší značky,“ dodal.

Model i30 N je odpovědí společnosti Hyundai Motor na rostoucí poptávku zákazníků po inovacích a sportovních výkonech na základě vyspělé techniky. Výkonný přeplňovaný motor 2,0 litru poskytuje nejvyšší výkon až 275 k. Hnací síla je přenášena na přední kola prostřednictvím šestistupňové mechanické převodovky.

Hyundai i30 N absolvoval v rámci testů odolnosti a spolehlivosti 10 000 km na známé Severní smyčce Nürburgringu. Vůz se také zúčastnil nejnáročnějšího vytrvalostního testu na světě, závodu 24 h ADAC na Nürburgringu. Model i30 N je tak odpovědí společnosti Hyundai Motor na rostoucí poptávku zákazníků po nekompromisních inovacích a sportovních výkonech na základě vyspělé techniky


Petr Šikl, Hyundai Motors

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30 Fotografie k článku Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Tak schválně, jaký vůz populární moderátorka aktuálně řídí? Menší nápovědou je fakt, že v Česku tahle značka zrovna moc nefrčí, naopak dobře se jí daří na západ od našich hranic. Ve znaku má pouhá dvě písmenka a..

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny..

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Víte, jaké je nejprodávanější SUV a zároveň čtvrtý nejžádanější model v Česku? No přece Škoda Karoq, která dokazuje..

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Předprodej zahájen. Zákazníci již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1..

Suzuki slaví 100 let, znáte všechny jeho modely?

Suzuki slaví 100 let, znáte všechny jeho modely?

Od tkalcovského stavu v roce 1909 až po dnešní moderní modely s pohonem všech kol a mild-hybridním pohonem. To je sto..