Pro autobazary

Inzerce vozidel na portálu Autanet

Nejefektivnější forma propagace

Pro prodejce ojetých a nových automobilů je oborově zaměřená inzerce ideálním kanálem, protože umožňuje přesně zasáhnout skupinu potenciálních zákazníků, kteří jsou v procesu nákupu vozidla. 

 

Přesné cílení na relevantní publikum

Návštěvníci portálu jsou lidé hledající nabídku vozidel, informace o autech nebo tipy na koupi.

 

Vyšší míra konverze

Inzerce oslovuje publikum s jasně definovanými potřebami, proto je pravděpodobnost, že uživatel podnikne další akci (poptávka, koupě vozidla) výrazně vyšší než u obecně zaměřené reklamy.

 

Nižší konkurence v rámci segmentu

Autanet nabízí pouze vozy z autobazarů a autosalonů, bez inzerce vozidel od soukromých prodejců. Garantuje inzerci bez fiktivních vozidel za nereálné ceny.

 

Motoristický inzertní portál Autanet

100 000 návštěvníků měsíčně

15 000 vozidel všech druhů na prodej

200 prodejců s nabídkou vozidel

5 200 informací, novinek, rad a tipů

800 testů automobilů

 

INZERCE PREMIUM
Inzerce Premium obsahuje nabídku inzerátů (vozidel) v hlavní databázi všech vozidel na portálu včetně nabídky vozidel na firemním profilu. Firemní profil obsahuje navíc posledních 5 novinek v inzerci a samostatnou nabídku vozidel členěnou dle značky a modelu. Inzeráty ve výpisech inzerátů obsahují název firmy a logo.

 

Ceník inzerce

Inzerce Cena/rok*
Premium 30  3 500 Kč
Premium 100  4 900 Kč
Premium 200  6 300 Kč
Premium 300  8 400 Kč
Premium 500 11 200 Kč

Inzerce vozidel nad 500 inzerátů dle individuální kalkulace.
Za další pobočku se neplatí, rozhoduje celkový počet vozidel v inzerci (součet ze všech poboček).
* K ceně se nepřipočítává DPH, nejsme plátci. Platnost ceníku od 1.7.2025.

 

FIREMNÍ PROFIL
Propagace firmy formou firemního profilu v katalogu prodejců automobilů s regionálním členěním podle krajů a okresů. Firemní profil obsahuje kontaktní údaje (adresu, telefon, e-mail), odkaz na webové stránky a zobrazení trasy k provozovně na mapě. Dále může obsahovat logo firmy, popis činností, provozní dobu, mapu provozovny nebo fotogalerii.

 

HLAVNÍ PARTNER PORTÁLU
Reklamní kampaň Hlavní partner portálu je omezena na 10 partnerů. Obsahuje logo firmy na hlavní stránce portálu s odkazem na webové stránky a reklamní banner na všech stránkách portálu. Banner rotuje spolu s dalšími bannery partnerů na jedné reklamní pozici (při každém znovunačtení stránky se zobrazí jiný banner).

 

Motoristický magazín - testy vozidel, tipy, rady, novinky

Motoristická informační část webu přináší uživatelům novinky, tipy, rady nebo testy ojetých a nových vozidel. Zájemcům o koupi vozidel poskytuje nejen aktuální nabídku vozidel na prodej, ale také potřebné informace. Prodejcům umožňuje zobrazování nabídky vozidel v relevantních článcích.

 

Kontakt:

Jiří Řikovský, tel.: 774 744 043, e-mail: jiri.rikovsky@autanet.cz