Inzerce vozidel na portálu Autanet
Nejefektivnější forma propagace
Pro prodejce ojetých a nových automobilů je oborově zaměřená inzerce ideálním kanálem, protože umožňuje přesně zasáhnout skupinu potenciálních zákazníků, kteří jsou v procesu nákupu vozidla.
Přesné cílení na relevantní publikum
Návštěvníci portálu jsou lidé hledající nabídku vozidel, informace o autech nebo tipy na koupi.
Vyšší míra konverze
Inzerce oslovuje publikum s jasně definovanými potřebami, proto je pravděpodobnost, že uživatel podnikne další akci (poptávka, koupě vozidla) výrazně vyšší než u obecně zaměřené reklamy.
Nižší konkurence v rámci segmentu
Autanet nabízí pouze vozy z autobazarů a autosalonů, bez inzerce vozidel od soukromých prodejců. Garantuje inzerci bez fiktivních vozidel za nereálné ceny.
Motoristický inzertní portál Autanet
100 000 návštěvníků měsíčně
15 000 vozidel všech druhů na prodej
200 prodejců s nabídkou vozidel
5 200 informací, novinek, rad a tipů
800 testů automobilů
INZERCE PREMIUM
Inzerce Premium obsahuje nabídku inzerátů (vozidel) v hlavní databázi všech vozidel na portálu včetně nabídky vozidel na firemním profilu. Firemní profil obsahuje navíc posledních 5 novinek v inzerci a samostatnou nabídku vozidel členěnou dle značky a modelu. Inzeráty ve výpisech inzerátů obsahují název firmy a logo.
Ceník inzerce
| Inzerce | Cena/rok* |
| Premium 30 | 3 500 Kč |
| Premium 100 | 4 900 Kč |
| Premium 200 | 6 300 Kč |
| Premium 300 | 8 400 Kč |
| Premium 500 | 11 200 Kč |
Inzerce vozidel nad 500 inzerátů dle individuální kalkulace.
Za další pobočku se neplatí, rozhoduje celkový počet vozidel v inzerci (součet ze všech poboček).
* K ceně se nepřipočítává DPH, nejsme plátci. Platnost ceníku od 1.7.2025.
FIREMNÍ PROFIL
Propagace firmy formou firemního profilu v katalogu prodejců automobilů s regionálním členěním podle krajů a okresů. Firemní profil obsahuje kontaktní údaje (adresu, telefon, e-mail), odkaz na webové stránky a zobrazení trasy k provozovně na mapě. Dále může obsahovat logo firmy, popis činností, provozní dobu, mapu provozovny nebo fotogalerii.
HLAVNÍ PARTNER PORTÁLU
Reklamní kampaň Hlavní partner portálu je omezena na 10 partnerů. Obsahuje logo firmy na hlavní stránce portálu s odkazem na webové stránky a reklamní banner na všech stránkách portálu. Banner rotuje spolu s dalšími bannery partnerů na jedné reklamní pozici (při každém znovunačtení stránky se zobrazí jiný banner).
Motoristický magazín - testy vozidel, tipy, rady, novinky
Motoristická informační část webu přináší uživatelům novinky, tipy, rady nebo testy ojetých a nových vozidel. Zájemcům o koupi vozidel poskytuje nejen aktuální nabídku vozidel na prodej, ale také potřebné informace. Prodejcům umožňuje zobrazování nabídky vozidel v relevantních článcích.
Kontakt:
Jiří Řikovský, tel.: 774 744 043, e-mail: jiri.rikovsky@autanet.cz