Nový model Citroënu C3 Picasso

10. 07. 2008
Sdílet článek

Citroën opět převrací s vozem C3 Picasso konvence. Představil nový koncept, předurčený zaujmout vůdčí postavení v segmentu jednoprostorových vozů B2.

C3 Picasso, který je výsledkem kreativnosti značky, se liší odvážným stylem, novátorskou architekturou a velkým důvtipem. Vlastnosti MPV posunuje o stupeň výš: výškou sedadel a výhledem nadchne celou posádku a komplexní a intuitivní modularitou prostoru jim usnadní každodenní používání vozu. A konečně jízdními vlastnostmi a svižností potěší zákazníky, kteří hledají požitky a vzrušení.

Nový model rodiny C3 bude představen na příštím pařížském Autosalonu a na trh bude uveden v prvním čtvrtletí roku 2009.


Po čertech svůdný

Ve voze C3 Picasso se spojují protiklady jako oblé a pravoúhlé linie, modernost a půvab retro stylu, objem a plynulost linií. Výsledkem je vůz novátorského designu s poutavou a současně vyzývavou osobitostí.
Jeho čistý a funkční tvar je vyjádřením základního přání vozu C3 Picasso, kterou je využití jeho funkcí ve prospěch pohody uživatelů a to ve všech životních situacích.


Velký zevnitř, malý zvenku

Ve voze C3 Picasso se spojuje díky jeho novátorskému tvaru kompaktnost a velkorysost objemu. Je dlouhý 408 cm, široký 173 cm a vysoký 162 cm, výsledkem je obdivuhodně kompaktní příď a vertikálně řešená záď. Toto nevídané uspořádání proporcí přináší všem cestujícím spoustu prostoru. Vynikající je i objem zavazadlového prostoru: až 500 litrů VDA pod zadním platem v pětimístné konfiguraci.


Stvořený pro zjednodušení života

C3 Picasso přináší nový pohled na jednoduchost používání a nabízí snadnou a intuitivní modularitu, umožňující v rekordním čase optimalizovat prostor vozu. Zadní sedadla jsou dělená a jednotlivě je lze posunout o 150 mm, takže se na ně mohou pohodlně usadit osoby všech typů postav. Díky ovladačům v horní části zadních sedadel je lze jednou rukou a jediným pohybem složit. Tato funkce umožňuje ve spojení s mobilní podlahou zavazadlového prostoru vytvořit dokonale rovnou plochu až k opěradlům 1. řady.
Tuto délku lze ještě zvětšit sklopením opěradla sedadla spolujezdce vpředu.


Panoramatický výhled

Místo řidiče nabízí mimořádný periferní výhled, který je umožněn trojdílným čelním sklem s úzkými sloupky, díky čemuž má řidič přehled o celé silnici. Interiér je ze všech stran obklopen okny, takže je plný světla. S panoramatickou střechou může celková prosklená plocha dosáhnout 4,52 m2, je tedy jedna z největších v daném segmentu.


MPV pro gurmány

Radost z řízení nabírá za volantem vozu C3 Picasso nový rozměr, který nemá v segmentu konkurenci.
Díky své kompaktnosti a malému průměru otáčení jde o velice dobře ovladatelný vůz, který si snadno poradí s každou překážkou. Jízdní stabilita na úrovni sedanu umožní zvládnout jízdu na jakékoliv silnici v naprostém klidu.
Vůz C3 Picasso je určený pro všechny typy silnic, už proto, že je vybaven celou řadou úsporných a přitom efektivních motorů. V nabídce jsou dva benzínové motory nové generace VTi 95 a VTi 120 a dále naftové motory HDi 90 a HDi 110 FAP již známých vlastností a výkonů. Úrovně emisí CO2 jsou nízké: u motoru HDi 90 dosahují dokonce jen 125 g/km.
Vůz C3 Picasso vybavený motorem HDi je navíc opatřen logem Airdream®, které označuje vozy modelové řady Citroën, jež jsou nejšetrnější k životnímu prostředí.



 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Citroën Česká republika s.r.o.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

139 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

479 900 Kč