Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč

vloženo

Základní verze nové Vitary startuje v základní výbavě Comfort s benzínovou šestnáctistovkou VVT a pohonem předních kol na ceně 386 700 Kč, přičemž za pohon všech kol je nutné připlatit 53 750 Kč. Verze s automatickou převodovkou zatím nemají českou cenovku a nejlevnější diesel 1.6 DDiS je dostupný až od třetího stupně výbavy za částku 531 450 Kč.

Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč

Okamžitě po uvedení na trh v roce 1988 získala modelová řada Suzuki Vitara uznání za osobitý styl, praktické kompaktní rozměry, komfort na silnici a v neposlední řadě za mimořádné terénní schopnosti. V průběhu let se měnila velikost i technika vozu a nyní – více než čtvrtstoletí po debutu první generace – se to nejlepší z dědictví Vitary představuje v podobě svěžího moderního SUV pro každou příležitost. Zcela nová Vitara má kompaktní rozměry, aby vyhověla potřebám městského využití, sofistikovanou technologii pohonu všech kol Suzuki ALLGRIP a pokročilé bezpečnostní systémy a možnosti konektivity. Díky rozsáhlému programu personalizace má každý zákazník možnost realizovat své vlastní představy o ideální podobě Vitary. Nová Suzuki Vitara se vyrábí v maďarském závodě v Ostřihomi, její ambice ale přesahuje hranice Evropy. Coby globální kompaktní SUV Suzuki se bude prodávat po celém světě.




Jedním z hlavních cílů při vývoji nové Vitary byla nízká spotřeba paliva. Kromě optimalizace poháněcího ústrojí a vývoje zcela nové úsporné samočinné převodovky se proto konstruktéři zaměřili na nízkou hmotnost vozu. Díky nejmodernějším technologiím, jako je rozsáhlé využití ultra vysokopevnostní oceli, se Vitara chlubí mimořádnou tuhostí a současně patří k nejlehčím SUV na trhu (pohotovostní hmotnost od 1.075 kg). Efektivní komplexní řešení stojí za rekordní hospodárností, Suzuki Vitara se tak může pochlubit nejnižší spotřebou paliva ze všech vozů s pohonem 4x4 a klasickým spalovacím motorem. Naftová Vitara 1,6 DDiS ALLGRIP má kombinovanou spotřebu 4,2 l/100 km, s pohonem předních kol pak dokonce 4,0 l/100 km.



Nová Vitara je poháněna buď benzinovým čtyřválcem o objemu 1,6 litru (řada M16A), nebo naftovým čtyřválcem 1,6 litru (řada D16AA). Kvůli snížení spotřeby při současném zachování vysokého výkonu a točivého momentu se konstruktéři zaměřili na optimalizaci tření všech pohyblivých částí a redukci hmotnosti samotného motoru i souvisejících komponent. U silného naftového motoru vedla cesta k ještě nižší spotřebě a emisím přes nový systém recirkulace spalin EGR a elektronické řízení geometrie lopatek turbodmychadla (VGT).S benzinovým motorem 1,6 VVT je spojena pětistupňová manuální převodovka, s naftovým motorem 1,6 DDiS se dodává šestistupňová manuální převodovka. Optimalizované převodové poměry zlepšují dynamiku jízdy a napomáhají snížit spotřebu paliva. Díky precizně vyváženému řadicímu mechanismu je změna rychlostních stupňů lehká a hladká a přispívá k nevšednímu zážitku z jízdy.

Pro benzinový motor 1,6 VVT se jako alternativa nabízí zcela nová šestistupňová automatická převodovka s hydrodynamickým měničem. Široký rozsah převodových poměrů dovoluje optimálně využít charakteristiky motoru, což přispívá k okamžitým reakcím v nízkých rychlostech a dovoluje v zájmu úspory paliva udržovat nízké otáčky motoru. Širší rozsah zamykání hydrodynamického měniče přispívá k dynamice jízdy, snižuje spotřebu a též hluk motoru. Manuální režim převodovky s řazením páčkami pod volantem řidič ocení například při sportovní jízdě.



Všechny specifikace nové Vitary mají v základní výbavě asistent pro rozjezd do kopce HHC (Hill Hold Control). Vozidlo se díky němu i v prudkém stoupání plynule rozjede z místa, aniž by při přešlápnutí z brzdy na plyn nechtěně popojelo. Modely s pohonem všech kol ALLGRIP navíc od výbavy Premium disponují asistentem sjíždění svahů HDC (Hill Descent Control), který automatickým přibrzďováním jednotlivých kol stabilizuje vozidlo při zdolávání svahu a umožňuje tak řidiči plně se soustředit na řízení bez rizika nekontrolovaného smyku. Systém HDC funguje pouze v jízdním režimu LOCK.

SUV balení nové Vitary poskytuje velkorysou světlou výšku 185 mm, velká kola s pneumatikami o rozměru až 215/ 55R17, přechodový úhel 17,7° a nájezdové úhly 18,2° vpředu a 28,2° vzadu. Díky těmto parametrům může řidič hladce zdolávat nezpevněné cesty a hrbolaté nebo sněhem zaváté silnice.

MOTO s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Suzuki

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč Fotografie k článku Nová Suzuki Vitara v prodeji od 386 700 Kč

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Kia Optima SW GT 1.6 T-GDI je lepším vozem, než čekáte

Test: Kia Optima SW GT 1.6 T-GDI je lepším vozem, než čekáte

Optima SW se stala prvním zástupcem korejské automobilky mezi kombíky střední třídy, který se úspěšně etabloval mezi dravou konkurencí. Po týdnu stráveném za volantem si nás Optima jednoznačně získala a její prodeje by..

Nové BMW řady 2 Gran Coupé je čtyřdveřový sedan s pohonem předních kol

Nové BMW řady 2 Gran Coupé je čtyřdveřový sedan s pohonem předních kol

Světovou premiéru si BMW řady 2 Gran Coupé odbude až v listopadu, přesto už teď víme, že technika vychází z jedničkové..

Škoda Felicia slaví 25 let, znáte její příběh?

Škoda Felicia slaví 25 let, znáte její příběh?

Před 25 lety, 17. října 1994, se v Mladé Boleslavi rozeběhla sériová výroba modelu Škoda Felicia. Nástupce řady byl..

Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit

Continental navrhl pneumatiku budoucnosti, umí se sama dohustit

Na letošním frankfurtském autosalonu společnost Continental představila komplexní technologický systém Conti C.A.R.E...

SEAT Leon FR nově v paketu Black Matt s cenovým zvýhodněním až 146 300 Kč

SEAT Leon FR nově v paketu Black Matt s cenovým zvýhodněním až 146 300 Kč

Seat Leon je nyní výhodnější! Španělská značka připravila pro české zákazníky svůj bestseller s atraktivním paketem FR..