Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun

vloženo

Nová verze 55 TFSI e quattro s celkovým výkonem 270 kW (367 koní) v režimu s výhradně elektrickým pohonem ujede až 51 kilometrů, zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti 250 km/h. Základní cena tohoto modelu byla v České republice stanovena na 1 942 900 korun.

Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun

Krásná kombi slyší na jméno Avant – a nyní jezdí také elektricky a s nulovými lokálními emisemi. Audi totiž zahajuje po modelu vyšší třídy A6 Limuzína prodej verze Plug-in-Hybrid (PHEV) také s karoserií kombi. Inteligentní systém řízení pohonu s předvídavou provozní strategií zajišťuje novému modelu Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro dlouhý dojezd v režimu s výhradně elektrickým pohonem, nízkou spotřebu a dynamické jízdní výkony. Rozsáhlá sériová výbava zahrnuje exteriérový paket S line, digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit, světlomety Matrix LED, sportovní podvozek a sportovní sedadla. V České republice nechybí ve standardu ani prodloužená záruka na 4 roky s nájezdem 120 000 kilometrů.


Audi nabízí své úspěšné kombi vyšší třídy, A6 Avant, nyní také ve verzi Plug-in-Hybrid, tedy s externě nabíjitelným hybridním pohonem. Nový model A6 Avant 55 TFSI e quattro dosahuje nejvyššího celkového výkonu 270 kW (367 k) (kombinovaná spotřeba paliva v l/100 km: 2,1 – 1,9; kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 18,1 – 17,6; kombinované emise CO2 v g/km: 48 – 44). Hybridní systém kombinuje motor 2.0 TFSI s výkonem 185 kW (252 k) a maximálním točivým momentem 370 N.m a výkonný elektromotor. Synchronní elektromotor s permanentním magnetem poskytuje nejvyšší výkon 105 kW a točivý moment 350 N.m. Elektromotor je společně se spojkou uložen ve skříni sedmistupňové převodovky S tronic, která předává hnací sílu pohonu všech kol quattro s technologií ultra. Audi A6 Avant ve verzi PHEV tak disponuje hospodárným a kdykoli využitelným pohonem všech kol pro trvale vysokou úroveň trakce a jízdní dynamiky. Hybridní systém poskytuje maximální točivý moment 500 N.m již při 1250 otáčkách za minutu. Pouze s elektrickým pohonem může jet rychlostí až 135 km/h.

Samočinné – řízení pohonu a předvídavá provozní strategie

Pohon modelů Audi s externě nabíjitelným hybridním pohonem je koncipován tak, aby s ním zákazníci mohli ujet většinu svých každodenních tras elektricky, a tím s nulovými lokálními emisemi a téměř nehlučně. Přitom mají na výběr mezi třemi jízdními režimy: „EV“ pro výhradně elektrickou jízdu, „Hybrid“ pro hospodárnou kombinaci obou druhů pohonu a „Hold“ pro zachování aktuální zásoby elektrické energie.

V režimu „Hybrid“ zajišťuje maximální hospodárnost předvídavá provozní strategie, která využívá elektrický pohon, co nejvíce je to možné. Poháněcí soustava je v tomto režimu řízena tak, aby vůz mohl jet na posledním úseku před cílem pouze elektricky. Akumulátory jsou v případě potřeby s předstihem nabíjeny spalovacím motorem. Detailní plánování činnosti poháněcí soustavy po celé trase přebírá předvídavý asistent pro hospodárnou jízdu. I tento systém využívá velký počet informací, od navigačních dat přes dopravní zpravodajství z internetu a styl řízení až po senzory vozidla, včetně kamery a radarových senzorů. Asistent plánuje využití obou druhů pohonu a rozhoduje se mezi setrvačnou jízdou s vypnutým motorem nebo brzděním motorem s rekuperací.

Síťově propojený a komfortní – výbava pro nabíjení a řízení nabíjecího procesu

Klienti mohou pomocí aplikace myAudi App ovládat nabíjení akumulátorů a klimatizování interiéru již před odjezdem. Klimatizace spolupracuje s velmi hospodárným tepelným čerpadlem, které využívá odpadní teplo, vyzařované komponenty elektrického pohonu. Zákazníci mohou nabíjet svůj hybridní automobil na veřejných nabíjecích stanicích výkonem až 7,4 kW pomocí kabelu „Mode 3“, který je součástí sériové výbavy. Tímto způsobem se vybitá sada vysokonapěťových lithium-iontových akumulátorů nabije za 2,5 hodiny. Nabíjecí služba Audi e-tron Charging Service umožňuje na cestách přístup k více než 140 000 nabíjecím přípojkám ve 24 evropských zemích. Nabíjecí stanice jsou zobrazovány v plánovači tras, jímž disponuje aplikace myAudi App.

Praktické vlohy – zavazadlový prostor s objemem 405 litrů a rovnou ložnou plochou

V zádi vozidla uložená sada lithium-iontových akumulátorů pojme 14,1 kWh elektrické energie. Akumulátory jsou umístěny tak, aby byl zavazadlový prostor dobře využitelný a měl rovnou podlahu. Objem zavazadlového prostoru v základním uspořádání je 405 litrů – a to se zcela rovnou ložnou plochou. Díky tomu lze snadno nakládat a přepravovat i velká a neskladná zavazadla. Sklopením zadních sedadel se objem zvětší až na 1535 litrů.

Elegantní a sportovní – design a výbava

Model A6 Avant 55 TFSI e quattro se vyznačuje sportovním designem a je sériově vybaven exteriérovým paketem S line, paketem černé optiky, černými kryty vnějších zpětných zrcátek a tmavě tónovanými skly oken. Všechny uvedené prvky výbavy přispívají k mimořádně dynamickému vzhledu. Rozsáhlou sériovou výbavu završují světlomety Matrix LED, sportovní sedadla, čtyřzónová automatická klimatizace, digitální panel sdružených přístrojů Audi virtual cockpit, sportovní podvozek, 19“ kola a červené brzdové třmeny.


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun Fotografie k článku Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun Fotografie k článku Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun Fotografie k článku Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun Fotografie k článku Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun Fotografie k článku Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun Fotografie k článku Na novou plug-in hybridní verzi Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro stačí dva miliony korun

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

ŘSD má zajistit sjízdnost dálnic do dvou hodin, silnic I. třídy do 3 hodin

ŘSD má zajistit sjízdnost dálnic do dvou hodin, silnic I. třídy do 3 hodin

Začátkem listopadu byla zahájena sezóna zimní údržby na dálnicích a silnicích I. třídy. Během letošní zimy se o průjezdné komunikace bude starat v rámci SSÚD ŘSD 770 našich zaměstnanců. Do připravených směn je zařazeno..

Test: Citroën C4 1.2 PureTech - férová nabídka pro pohodáře

Test: Citroën C4 1.2 PureTech - férová nabídka pro pohodáře

Máte na nové auto půl milionu korun a toužíte po originálním vzhledu, moderní bohatě vybavené kabině, pohodlném..

Toyota GR86 dostala místo dvoulitru čtyřválec o objemu 2,4 litru

Toyota GR86 dostala místo dvoulitru čtyřválec o objemu 2,4 litru

První generace sportovního modelu GT86 od japonské automobilky se představila již v roce 2012 a celosvětově se jí..

I elektromobily podléhají testování za polárním kruhem, mrkněte jak si vede BMW i7

I elektromobily podléhají testování za polárním kruhem, mrkněte jak si vede BMW i7

BMW Group pokračuje v transformaci na elektromobilitu důsledným rozšiřováním nabídky o další segmenty. Již během..

Jen přezout gumy nestačí. 7 tipů pro řidiče, jak se připravit na zimu

Jen přezout gumy nestačí. 7 tipů pro řidiče, jak se připravit na zimu

Nemusí napadnout rovnou celé závěje, aby vás sníh na silnici pěkně potrápil. A když v zimě prší a k ránu mrzne, je..