Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R | Autanet.cz

Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

Model GT-R NISMO je vrcholným a vůbec nejdražším modelem, který u japonské automobilky můžete pořídit. GT-R Nismo stojí dvakrát více než klasické GT-R. A ještě musíte připlácet 27 500 Kč za metalízu nebo 55 000 Kč za prémiovou ultimátní stříbrnou.

A co za pět milionu korun dostanete? Kromě většího výkonu o 30 koní se můžete těšit z karbonového spoileru, karbonovéhi víka zavazadelníku nebo karbonových předních sedadel. To vše bratru v celkové hodnotě přesahující čtvrt milionu korun.
Vyjímečnost dodá volant potažený alcentarou s červeným proužkem na středu, alcantarou a kůží čalouněná sedadla, nový design hlavice řadící páky a mnoho karbonových doplňků.


O pohon se stará motor V6 o objemu 3,8 litru se dvěma turbodmychadly s výkonem 600 k, což je o 30 k více než u ostatních modelů GT-R. Motor je osazen párem vysokoprůřezových velkoprůtokových turbodmychadel, jaká se používají v soutěžích GT3. Výkon mezi všechna čtyři kola rozděluje šestistupňová dvouspojková převodovka ovládaná páčkami pod volantem.

Příď GT-R NISMO je stejně jako u standardního modelu omlazená a její výraz podtrhuje nový nárazník. U tohoto modelu je však zkonstruována výhradně z uhlíkových vláken, aby se dosáhlo nižší hmotnosti. S chlazením výkonného motoru pomáhá také mřížka chladiče ve tvaru V z tmavého chromu. Nyní je větší, takže zachytí více vzduchu.

Upravená konstrukce je pečlivě navržena tak, aby vylepšila obtékání vozu vzduchem, vyvíjela vysoký přítlak a zároveň rovnala proudění vzduchu okolo kol, což pomáhá aerodynamice. Díky novým tvarům má vůz vyšší přítlak než doposud jakýkoli sériově vyráběný model Nissan, což se projevuje výjimečnou stabilitou ve vysokých rychlostech.

Vyšší je i výkon modelu s pohonem všech kol GT-R NISMO, z části i díky značnému zesílení karoserie oproti běžnému modelu. Díky tomu mohl konstruktérský tým ještě lépe vyladit tlumiče, pružiny a stabilizátory. Když připočítáme silnější přítlak vozu, je výsledkem vůz GT-R NISMO s dosud nejlepšími dynamickými schopnostmi.

Výsledky slalomu na čas a perfektní jízdní výkon v zatáčkách to jenom potvrzují: Obě hodnoty jsou o téměř 2 procenta lepší než u předchozího modelu. Ačkoli je motor silnější než kdykoli předtím, pyšní se nové GT-R NISMO ještě větší celkovou vyvážeností než předchozí modely. Díky tomu si jej řidiči užijí na klikatých silnicích i na závodních okruzích.

Stejně jako u ostatních vozů řady GT-R je u verze NISMO jedním z klíčových vylepšení luxusnější a sofistikovanější interiér. Přepracovaná palubní deska a středová loketní opěrka jsou stejně jako volant potaženy vysoce kvalitní kůží Alcantara®. Specialitou této verze jsou karbonová sportovní sedadla Recaro® s červeným čalouněním Alcantara®.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Fiat Grande Panda dostala spalovací motory i čistě elektrickou verzi
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém

Tipy z autobazarů

Audi A6

Rok výroby 2019

779 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

BMW X5

Rok výroby 2018

1 229 900 Kč