Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

vloženo

Sportovní automobil s motorem vpředu za přední nápravou a s pohonem zadních kol je velmi avantgardní, přičemž si zachovává čisté tvary. GT Concept nemá vnější kliky dveří, vnější zpětná zrcátka ani stěrače.

Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

Opel GT Concept pohání výkonný turbodmychadlem přeplňovaný zážehový tříválec o objemu jen 1,0 l, který konstrukčně vychází z moderního celohliníkového motoru modelů Adam, Corsa a Astra. Samotný agregát disponuje výkonem 107 kW (145 k) a chlubí se maximálním točivým moment 205 Nm. Točivý moment motoru se přenáší na kola zadní nápravy přes mechanický samosvorný diferenciál a sekvenční 6stupňovou převodovku s ovládáním páčkami na volantu. S tradičně sportovní koncepcí korespondují i jízdní výkony dvoumístného kupé s pohotovostní hmotností nižší než 1000 kg. Opel GT Concept zrychluje z 0 na 100 km/h za méně než 8 sekund a dosahuje maximální rychlosti 215 km/h.


Zajímavostí studie Opel GT Concept jsou přední reflektory s integrovanými směrovými světly. Reflektory Opel IntelliLux LED, které dovolují jízdu s trvale zapnutými dálkovými světly bez oslňování jiných účastníků provozu, debutovaly v nové modelové řadě Astra v roce 2015. Pozornosti by neměly ujít ani dvě kamery ukryté za lemy blatníků, které nahrazují zpětná zrcátka a skvěle informují o situaci kolem vozu. Obraz kamer se přenáší na dva monitory u levé a pravé strany kokpitu


Opel Media

Fotografie k článku

Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou..