Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

vloženo

Automobilka Hyundai představila na autosalonu v Los Angeles světovou premiéru do sériové výroby připravené verze modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem a šesti až sedmi sedadly ve třech řadách. Oproti krátké verzi se novinka protáhla zejména na délku, díky čemuž nejsou zadní sedadla pouhým nouzovým řešením.

Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

Šestimístné až sedmimístné Hyundai Santa Fe se od pětimístného modelu Santa Fe, jenž oslavil světovou premiéru v dubnu 2012 na autosalonu v New Yorku, liší třetí řadou sedadel, která reflektuje potřeby zákazníků požadujících více vnitřního prostoru. Nový přístup značky Hyundai navíc poskytuje zákazníkům větší svobodu volby díky nabídce dvou samostatných sedadel ve druhé řadě, což je v tomto segmentu neobvyklý prvek výbavy. Zájemci o model Santa Fe budou mít celosvětově výběr z verzí s pěti, šesti a sedmi sedadly.


Nová prodloužená verze Santa Fe má rozvor náprav 2.800 mm, což je o 100 mm více než u pětimístného modelu. Její celková délka vzrostla o 215 mm na 4905 mm, zatímco vnější šířka se zvětšila jen nepatrně, o 5 mm, na 1885 mm v porovnání s pětimístnou verzí. Delší Santa Fe je s celkovou výškou 1690 mm také o 10 mm vyšší než pětimístná verze.

Delší rozvor a důmyslný design efektivně využívající obestavěný prostor vytváří v Santa Fe, v porovnání s hlavními konkurenty, prostornější interiér s maximálním komfortem pro zákazníky požadující ideální rodinný automobil. Díky standardně dodávaným sedadlům ve druhé řadě děleným v poměru 40:20:40 % byla vylepšena rovněž variabilita interiéru. Toto řešení umožňuje pohodlné cestování pěti cestujícím nebo vytváří prostor pro čtyři cestující při současné přepravě dlouhých předmětů, jako jsou lyže, golfové bagy, snowboardy nebo surfová prkna. Zavazadlový prostor lze zvětšit sklopením třetí řady sedadel.

Vnější design nové verze je také odvážnější a mohutnější. Šestiúhelníková maska chladiče je širší a opatřená doplňkovou lištou, zatímco přední mlhové světlomety, zakomponované odděleně od nárazníku, jsou větší. Charakteristickým prvkem, jímž se šestimístné a sedmimístné verze odlišují od pětimístných variant, je specificky tvarovaný pás bočních oken – větší Santa Fe jím zdůrazňuje větší prostor pro cestující i zavazadlový prostor za třetí řadou sedadel. Elegantní vzhled završují 18“ kola z lehké slitiny, dvojité koncovky výfuku a zadní sdružené svítilny.

Agresivnější a odvážnější vzhled modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem je doprovázen také zvýšeným výkonem. Santa Fe s prodlouženým rozvorem je poháněn motorem Lambda GDI 3,3 litru, který poskytuje nejvyšší výkon 216 kW (294 k) a maximální točivý moment 341 N.m. S motorem spolupracuje šestistupňová samočinná převodovka Hyundai.

Spokojenost zákazníků maximalizuje řada vyspělých bezpečnostních a komfortních prvků z nabídky Hyundai, mezi něž patří například elektrické ovládání zadního výklopného víka, panoramatické střešní okno, sedm airbagů, stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) a adaptivní posilovač řízení s volitelnými režimy.

Santa Fe s prodlouženým rozvorem bude uveden na americký trh začátkem příštího roku a posílí postavení značky Hyundai v segmentu středně velkých SUV. V některých regionech se budou názvy obou variant Santa Fe mírně lišit v závislosti na preferencích místních zákazníků. V USA ponese pětimístný Santa Fe označení Santa Fe Sport, zatímco prodloužená verze se bude nazývat Santa Fe.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny sportovních modelů Golf: nový Golf GTI Clubsport. Značka tím navazuje na tradici vysokovýkonných modelů..

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Test: Škoda Karoq 1.0 TSI - základ je nejlepší volbou

Víte, jaké je nejprodávanější SUV a zároveň čtvrtý nejžádanější model v Česku? No přece Škoda Karoq, která dokazuje..

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Předprodej zahájen. Zákazníci již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1..

Suzuki slaví 100 let, znáte všechny jeho modely?

Suzuki slaví 100 let, znáte všechny jeho modely?

Od tkalcovského stavu v roce 1909 až po dnešní moderní modely s pohonem všech kol a mild-hybridním pohonem. To je sto..

Nové jedničkové BMW 128ti vyplňuje mezeru v nabídce

Nové jedničkové BMW 128ti vyplňuje mezeru v nabídce

Nové BMW 128ti je mnohem více, než jen novou variantou motoru v nabídce BMW řady 1. Zaplňuje prostor mezi BMW 120i a..