Hybridní Passat GTE ve verzi Limuzína i Variant již na podzim

17. 07. 2015
Sdílet článek

Volkswagen pokračuje v elektrifikaci pohonu. Po modelu Golf GTE následuje nyní další velkosériově vyráběný model s hybridním pohonem a možností externího nabíjení: Passat GTE.

Nová varianta oblíbeného manažerského i soukromého vozu představuje novou generaci mobility, která umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i cestování na dlouhé vzdálenosti s veškerým komfortem a bezpečností.


Tento Volkswagen tak propojuje současnost s budoucností. Je to vůz, který boduje nejen nejprogresivnějším systémem pohonu naší doby, ale také inovativními asistenčními, informačními a zábavními systémy, jejichž šíře nabídky je v segmentu střední třídy bezkonkurenční.

Passat GTE
přináší do své třídy zcela nová měřítka hospodárnosti. Přestože jeho hybridní systém dosahuje nejvyššího výkonu 160 kW/218 k, činí kombinovaná spotřeba paliva EU pouhých 1,6 l/100 km a kombinovaná spotřeba elektrické energie 12,2 kWh/100 km (Variant: 12,4 kWh/100 km). V režimu čistě elektrického pohonu je možné na jedno nabití překonat vzdálenost až 50 kilometrů.

Nový Volkswagen se za normální provozních podmínek rozjíždí vždy čistě elektricky, a tím bez emisí. Režim „E-Mode“ může být aktivován také tlačítkem – například na konci jízdy při vjezdu do města. V některých evropských městech, jako je Londýn, jsou proto řidiči modelu Passat GTE osvobozeni od jinak běžné povinnosti platit mýtné poplatky za vjezd do centra.



Passat GTE je samostatná výbavová linie. Výbava kromě jiného zahrnuje individuální prvky, které byly koncipovány speciálně pro model Passat GTE.

V oblasti přídě mezi ně patří specifická chromovaná maska chladiče s výrazným modrým pruhem. Modrá barva symbolizuje u značky Volkswagen elektrickou mobilitu. Progresivní charisma modelu Volkswagen Passat GTE je umocněno zcela nově navrženým nárazníkem s charakteristickými světly LED pro denní svícení ve tvaru písmene C, které patří společně s modrými stylistickými prvky mezi rozpoznávací znaky všech elektromobilů a hybridních modelů s možností externího nabíjení značky Volkswagen.



Rovněž interiér byl koncepčně přizpůsoben novému systému pohonu. Inženýři a designéři upravili panel sdružených přístrojů a do sériově dodávaného informačního a zábavního systému vložili speciální menu se specifickými funkcemi a ukazateli hybridního pohonu s možností externího nabíjení.

Individualizovány byly rovněž sériově dodávané detaily, mezi něž patří modré dekorační osvětlení, kůží obšitý multifunkční volant s modrým stehováním, specifická řadicí páka GTE s modrým stehováním a sedadla s rovněž modrou základní strukturou. Interiér je navíc zušlechtěn ozdobnými prvky se vzhledem hliníku a leskle černým lakem.

Sportovní kontrast k režimu „E-Mode“ vytváří režim „GTE“, který se aktivuje tlačítkem. Passat GTE v něm poskytuje nejvyšší výkon 160 kW/218 k a například řízení a pedál plynu přecházejí v tomto režimu na dynamičtější charakteristiku. Motor 1.4 TSI přispívá nejvyšším výkonem 115 kW/156 k, elektromotor 85 kW/115 k. Maximální točivý moment hybridního pohonu s možností externího nabíjení činí 400 N.m. Všechny uvedené hodnoty znamenají suverénní dynamiku a mimořádné potěšení z jízdy.

Passat GTE, vybavený sériově šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG, která byla vyvinuta speciálně pro hybridní pohon, zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy (Variant: 7,6 sekundy). Nejvyšší rychlost je u obou verzí 225 km/h, v režimu „E-Mode“ 130 km/h.

Modely Passat GTE a Passat GTE Variant, které představují základní stavební kameny v realizaci strategie značky Volkswagen v oblasti elektromobility, budou na evropský trh uvedeny na podzim 2015.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Porsche Česká republika s.r.o.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

999 000 Kč