Fiat Freemont - Mezinárodní premiéra v Ženevě

vloženo

Na mezinárodním Autosalónu v Ženevě se bude konat premiéra nového modelu Fiat Freemont. Tento model bude úplně poprvé představen odborné i široké veřejnosti. Fiat Freemont vychází z modelu Dodge Journey a je prvním automobilem značky Fiat, který vznikl jako výsledek partnerství se skupinou Chrysler.

Fiat Freemont - Mezinárodní premiéra v Ženevě Fiat Freemont - Mezinárodní premiéra v Ženevě

Fiat Freemont se bude vyrábět v továrně Toluca v Mexiku, kde se v současné době vyrábí i Fiat 500 pro americký trh.


Již název modelu navozuje pocit svobody, radosti ze života, dobrodružství a schopnosti čelit s rozvahou jakékoliv situaci v každodenním životě. Fiat Freemont je v podstatě "factotum vozidlo" navržené tak, aby naplňovalo různorodé potřeby rodin a lidí, kteří hledají prostorné, pohodlné a všestranné auto schopné vyhovět všem požadavkům rychlého životního tempa i nárokům na volný čas.

U modelu Fiat Freemont se snoubí flexibilita a praktičnost se specifickým a originálním stylem. Rozměry auta (délka 489 cm, šířka 188 cm a výška 172 cm) zaručují výjimečně prostranný interiér, čemuž napomáhá i rozvor (289 cm), který je nejlepší ve své kategorii.

Fiat Freemont zaručuje maximální prostor, pohodlí a všestrannost díky 7 sedadlům ve třech řadách. Třetí řada pohodlných velkých sedadel je dobře dostupná, protože dveře k nim lze otevřít do úhlu 90°. Poslední řada sedadel se dá jediným pohybem sklopit tak, že úplně zmizí pod podlahou a vznikne velký zavazadlový prostor. Sedadla v druhé řadě jsou výše položená než sedadla v první řadě. Třetí řada sedadel je zase vyvýšená oproti druhé řadě. Tak je umožněn výhled pro všechny pasažéry.

Druhou řadu sedadel lze vybavit inovativním přídavným dětským systémem. Přídavné sedáky zajistí, aby děti v autě seděly správně, optimalizují polohu bezpečnostních pásů a zaručují lepší ochranu, praktičnost a pohodlí.

Pohodlí v autě podporuje i vysoké posazení řidiče, nová prostranná a ergonomická sedadla, velké množství odkládacích prostorů, velkorysý zavazadlový prostor se dvěma praktickými částmi a rovná plocha pro náklad s celkovou kapacitou až 1461 litrů.

Velmi specifický design vozidla se vyznačuje mohutnými, výraznými liniemi, které se projevují hlavně v přední části, kde je naprosto nový nárazník a maska. Zadní část auta prošla celkovou úpravou, má nový nárazník a zadní světla s technologií LED.

Úplně nový interiér má moderní design a materiály, které jsou měkké na dotyk. Mezi novými prvky vyniká impozantní palubní deska s chromovými prvky a novým přístrojovým panelem. Středová konzole vypadá velmi stylově a vyspělý “infotainment” systém má velkou barevnou dotykovou obrazovku.
Pro zjednodušení výběru a procesu rozhodování o koupi budou v nabídce jen dvě výbavy zaměřené na rozdílné typy zákazníků. Úroveň výbavy je v obou případech velmi vysoká, s bohatou škálou důležitých prvků, ale v souladu se strategií “férové ceny Fiat”.

U obou výbav je k dispozici až 7 sedadel, trojzónová automatická klimatizace, otevírání auta bez klíče, tempomat, vyspělý palubní počítač, systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS), mlhová světla, radio s dotykovým barevným displejem a ovládáním na volantu. Městská verze je vybavená 17” koly, rádiem s dotykovou obrazovkou až 8.4”, SD kartou a čtečkou DVD. Dále je zde Bluetooth, zadní parkovací senzory, sklápěcí zpětná zrcátka, automatické zapínání předních světel, zatmavená zadní okna a lyžiny.

Freemont bude mít při uvedení na trh pohon na předních kolech. K dispozii pak budou dieselové turbo motory 2.0 MultiJet s výkonem 140 k nebo 170 k v kombinaci s manuální převodovkou. Později bude tento model dostupný i s pohonem 4x4, s automatickou převodovkou a ve dvou motorizacích, 2.0 MultiJet 170 k a benzínový motor 3.6 V6 276 k. S výjimkou velmi výkonného benzínového motoru 3.6 V6 z rodiny Pentastar ze skupiny Chrysler jsou všechny ostatní motory vyvinuty a vyrobeny ve FPT – Fiat Powertrain Technologies.

Dynamické vlastnosti vozidla se zlepšily díky přispění konstruktérů z Fiatu, kteří vyvinuli speciální zavěšení kol a konfiguraci řazení rychlostí pro větší přesnost a rychlejší odezvu. Pohodlí během jízdy je také podstatně vyšší díky výrazným zlepšením v oblasti odhlučení kabiny.
Bezpečnost je na nejvyšší úrovni a Fiat Freemont v základě obsahuje 7 airbagů, ABS s brzdovým asistentem, ESP, ERM a Hill-holder.

Zdroj: fiat.cz, foto: caradvice.com.au

Vyhledat vozidla v inzerci: Fiat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Fiat Freemont - Mezinárodní premiéra v Ženevě Fotografie k článku Fiat Freemont - Mezinárodní premiéra v Ženevě

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Honda Accord sedmé generace dodnes zaujme designem, láká ale i skvělou pověstí. Drtivá většina ojetin má ale opravdu hodně najeto, což některé zájemce odradí.

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Zcela nový model i20 N bude uveden na evropské trhy na jaře 2021. Novinka umí stovku za 6,7 sekundy a letí až 230 km/h...

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Corollu kombi můžete mít v zajímavém provedení GR Sport, která nekřičí do světa, že se jedná o sportovce ale v případě..

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Tak schválně, jaký vůz populární moderátorka aktuálně řídí? Menší nápovědou je fakt, že v Česku tahle značka zrovna moc..

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny..