Toyota GT86 prošla omlazením

vloženo

Na letošním mezinárodním autosalonu v New Yorku se představí Toyota GT86 v modelovém provedení 2017. V prodeji se pak tento model objeví na podzim letošního roku.

Toyota GT86 prošla omlazením Toyota GT86 prošla omlazením

Sportovní Toyotu charakterizuje dravější styl s větším centrálním otvorem sání vzduchu. Ten tak zdůrazní nízký a široce rozkročený postoj vozu. Výraz dokreslují nové ztvárnění přepracovaných diodových světlometů a směrových ukazatelů vpředu, nové rámečky mlhových světel a přepracovaný nárazník. Na zádi zaujmou diodové koncové svítilny a nový tvar nárazníku. Litá kola mají nový design se zkroucenými paprsky.


Současně se výrazně zvýšila smysly vnímaná kvalita v interiéru. Zákazníci si mohou pořídit sedadla čalouněná materiálem Alcantara a velurem čalouněný přístrojový panel (výbava na přání). Tentýž materiál nově změkčuje i výplně dveří. Majitelé si vychutnají i nový materiál čalounění sedadel se stříbrným prošitím, stejně tak jako sportovní volant s integrovaným ovládáním audio soustavy a logem 86 uprostřed.

Toyota GT86 MY2017

Už tak legendární dynamika modelu GT86 prodělala další vylepšení. Díky novému nastavení podvozku s jinak odladěnými tlumiči a odlišnou tuhostí pružin se vůz lépe ovládá a je agilnější, což řidičům přinese ještě větší zábavu za volantem.

Model GT86 již od počátku ovlivňuje aktivity automobilky Toyota v oblasti motorsportu. Společnost Toyota Motorsports GmbH (TMG) vyvinula dvě soutěžní varianty GT86: rallyový model GT86 CS-R3 s pohonem zadních kol, resp. provedení GT86 CS-Cup, vyvinuté speciálně pro soutěže na proslulé severní smyčce okruhu Nürburgring.


Toyota Central Europe – Czech s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Toyota GT86 prošla omlazením

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče..

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Fabia Combi slaví kulaté výročí. Úspěšný příběh tohoto modelu odstartoval jeho představením před 20 lety na pařížském..