Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI

vloženo

Výkonná kombi nižší střední třídy nám dokazují, proč jsou větší a těžší stroje obvykle naprosto zbytečné. Vždyť do testovaného Peugeotu se vejde až 610 litrů zavazadel, čtyři dospělí a díky kompaktním rozměrům s ním například ve městě i lépe zaparkujete.

Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI

Peugeot 308 GT má navíc ještě další výhody oproti srovnatelné konkurenci, a těmi jsou extrémně dobře odhlučněná kabina, šeptající, dvoulitrové HDi se 400 Nm točivého momentu, a také nižší cena na trhu ojetin. Vždyť za srovnatelnou Octavii RS TDI s nájezdem do 90 tisíc kilometrů pořád dáte více jak 400 000 Kč. A s neméně dobrým Peugeotem? Zbyde vám minimálně na pořádnou rodinnou dovolenou, protože stojí okolo 360 000 Kč.


Ano, samozřejmě, roztodivná kabina, chaotické ovládání takřka všeho na displeji, nebo vzhled, který nemusí sedět každému. Nic z toho rozhodně body nepřidává. Ale opravdu samotná 308 nestojí za to, abyste jí tu a tam něco odpustili?

Pohodlně se usaďte, dejte si čaj a podívejte se na náš dnešní test, kde rozeberu jak samotné vlastnosti ojetého auta, tak jeho spolehlivost po zhruba čtyřech letech na trhu. Příjemnou podívanou, a pokud se líbí, hoďte nám pod video komentář!


Martin Müller

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI Fotografie k článku Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI Fotografie k článku Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI Fotografie k článku Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI Fotografie k článku Test ojetiny: Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDi - konkurent Octavie RS TDI

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče..

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Fabia Combi slaví kulaté výročí. Úspěšný příběh tohoto modelu odstartoval jeho představením před 20 lety na pařížském..