Škoda Kodiaq se ukáže v Ženevě jako VisionS

02. 02. 2016
Sdílet článek

ŠKODA přivádí nový, moderní designový jazyk do segmentu SUV. Nový showcar ŠKODA VisionS v březnu 2016 na mezinárodním autosalonu v Ženevě naznačí, jak by mohlo vypadat budoucí SUV značky ŠKODA. Jeho design je vyváženým mixem estetiky, emocí, síly a funkčnosti. V posledních letech ŠKODA obnovila a rozšířila svou modelovou paletu. V další fázi bude následovat rozšíření nabídky v segmentu SUV.

V roce 2014 představila ŠKODA designovou studii VisionC a s ní i nový designový jazyk, který nyní přivádí do segmentu SUV. Studií VisionS (S vychází ze zkratky SUV) značka poprvé ukazuje, jak by mohlo vypadat nové SUV, které se zařadí do nabídky nad úspěšným kompaktním SUV ŠKODA Yeti. Automobil s délkou 4,7 m, šířkou 1,91 m a výškou 1,68 m vytváří spontánně působivý dojem. Uvnitř vozu sází značka, jako obvykle, na prvotřídní nabídku prostoru: ŠKODA VisionS přijíždí se třemi řadami sedadel a nabízí místo pro šest cestujících. 

Vnější design studie ŠKODA VisionS reflekuje emociálně působivý šarm značky: všechny hrany a tvary jsou čistě, precizně a ostře tvarované. Vnější vzhled nezaměnitelně zvýrazňují krystalické designové prvky. Na výrazně tvarovaných plochách vytváří světlo a stín zajímavé efekty.




Kapota je výrazně plasticky tvarovaná, její hrany směřují k logu značky. Široká maska a čtyři vysoko umístěné, klínovitě tvarované světlomety využívajcí techniku LED utvářejí osobitou tvář studie a zvýrazňují charakter SUV. Logo a vertikální lamely na masce jsou osazeny originálními krystalickými prvky. ŠKODA Design tak skládá poctu českému křišťálu.

Také boční pohled zvýrazňuje silný charakter SUV ŠKODA VisionS. Ostrá linie Tornado se táhne podél celé výrazné karoserie. Blatníky dostaly offroadově hranaté výřezy pro kola, mohutně tvarované boky zase charakteristické prolisy v úrovni kol. Klesající linie střechy s dlouhým spojlerem na konci a ostře zakončená záď vyvolávají dojem vizuální dynamiky, aniž by se showcar pohyboval.



Záď studie ŠKODA VisionS má výrazné tvary. Působivě tvarovaný nárazník s difuzorem a velkými integrovanými koncovkami výfuků dodává velkému SUV vizuálně silný vzhled.

Pod nízkým zadním oknem je logo ŠKODA a nízké, dynamicky tvarované koncové svítilny s krystalickým vzhledem. Pro design vozů ŠKODA charakteristický tvar  písmene C zde začíná v koncových světlech a pokračuje v nízkých svítilnách umístěných níže v nárazníku


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Škoda Auto

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Toyota C-HR hybrid je fantastický vesmírný stroj, který jezdí za hubičku
Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Test: Kia Sportage v hybridu zdolala rakouské Alpy překvapivě levně Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč Test: Kia Ceed SW - benzínové kombi se spotřebou dieselu

Tipy z autobazarů

Hyundai Tucson

Rok výroby 2018

369 900 Kč

Renault Mégane

Rok výroby 2019

170 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2019

1 270 990 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč