Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! | Autanet.cz

Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s!

09. 02. 2010
Sdílet článek

Na mezinárodním autosalonu v Ženevě automobilka Porsche představí ve světové premiéře novinku v podobě modelu 911 Turbo S. Tento mimořádný sportovní vůz je určený pro zákazníky, kteří požadují jen to nejlepší z pohledu výkonu a dynamiky. Na český trh pak Porsche 911 Turbo S dorazí pod taktovkou výhradního dovozce Porsche Inter Auto CZ v květnu 2010.

Srdcem tohoto vysoce výkonného vozu je plochý šestiválec boxer plněný dvojicí výfukových turbodmychadel s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek, jehož výkon byl ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšen o 30 k na 530 k (390 kW). Točivý moment má nejvyšší hodnotu vzrušujících 700 N.m.


Kromě výkonnějšího motoru je u modelu 911 Turbo S standardem také mnoho dalších špičkových technických prvků, které jsou u standardního 911 Turbo k dispozici na přání.
I přes významné posílení potenciálu motoru, a tím i dynamiky, nezaznamenalo nové 911 Turbo S ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšení spotřeby paliva. Ta stále činí 11,4 l/100 km. Díky tomu se jedná o zdaleka nejúspornější automobil ve své výkonnostní třídě.

911 Turbo S je standardně vybaveno dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou PDK, stejně tak jako vyspělým pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM). Jízdní bezpečnost a dynamika jsou dále posíleny dynamickými silentbloky, stejně tak jako novým systémem Porsche Torque Vectoring (PTV), jehož součástí je také mechanický samosvorný diferenciál.

Funkce Launch Control obsažená v paketu Sport Chrono Turbo umožní 911 Turbo S akcelerovat z klidu na 100 km/h během pouhých 3,3 s a zrychlit na 200 km/h jen za 10,8 s. Nejvyšší rychlost činí 315 km/h.

Součástí standardní výbavy jsou také keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), které jsou při extrémně nízké hmotnosti zárukou mimořádného brzdného výkonu.
Velmi vysoký standard výbavy podtrhují například dynamická odbočovací světla, 19palcová litá kola designu RS Spyder s centrální maticí, tříramenný sportovní volant s řadícími páčkami, adaptivní sportovní sedadla, tempomat, měnič na CD/DVD či exkluzivní dvoubarevné kožené čalounění v barvách černá/krémová nebo černá/titanová modř.

Všechny tyto vlastnosti dotvářejí zcela výjimečný charakter modelu Turbo S, který se do výrobního programu vrací v novém provedení po pěti letech. Cena modelu 911 Turbo S Coupé pro evropský trh bude činit 145 400 Eur bez DPH. Otevřená verze Kabriolet pak bude stát 154 900 Eur bez DPH.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: TZ Porsche, foto archiv

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Opel Combo 1.5 CDTI XL – auto pro rodiny podle Opelu dává smysl
Šestá generace Subaru Forester v Česku. Univerzální SUV se ničeho nebojí Test: Mazda CX-80 2.5 e-Skyactiv PHEV AWD Homura Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze

Tipy z autobazarů

BMW X5

Rok výroby 2018

1 250 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 249 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč