Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s

vloženo

Šestá generace sportovního sedanu se chlubím systémem pohonu všech kol M xDrive, specifický pro vozy divize M. Tento systém nejenže posouvá M5 na novou úroveň v oblasti dynamických výkonů, ale exceluje i v každodenní praktičnosti a nabízí výjimečnou stabilitu za všech jízdních podmínek.

Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s

Pod kapotou nového BMW M5 pracuje nejnovější verze motoru V8 o objemu 4,4 litru, vybaveného technologií BMW M TwinPower Turbo. S výkonem 441 kW/600 k a maximálním točivým momentem 750 Nm slibuje masivní zátah a extrémní výkony. Osmiválec se dvěma turbodmychadly například rozjede novou M5 z 0 na 100 km/h jen za 3,4 s a umí letět až 305 km/h (v případě, že nemá elektronický omezovač).


O přenos veškerého výkonu na kola se stará nová osmistupňová převodovka M Steptronic se systémem Drivelogic, který ve spolupráci se systémem M xDrive umožňuje optimální využití schopností motoru za všech jízdních podmínek. Výsledkem je to, že nové BMW M5 je nejen nejrychlejší, ale také nejobratnější ze všech modelů M5 postavených od roku 1984.

new bmw M5

Nové BMW M5 (kombinovaná spotřeba: 10,5 l/100 km) posouvá jízdní dynamiku na novou úroveň. Svůj debut si v šesté generaci sportovního sedanu odbývá nový systém pohonu všech kol M xDrive, specifický pro vozy divize M. Tento systém nejenže posouvá M5 na novou úroveň v oblasti dynamických výkonů, ale exceluje i v každodenní praktičnosti a nabízí výjimečnou stabilitu za všech jízdních podmínek.

bmw m5 interior

Frank van Meel, předseda představenstva BMW M GmbH, vysvětluje výhody průkopnické technologie pohonného ústrojí na palubě nového BMW M5: „Díky systému M xDrive lze nové BMW M5 řídit s tradiční kombinací sportovního charakteru a neochvějné přesnosti jak na závodním okruhu, tak i na otevřené silnici. Tam svého řidiče potěší i značně zlepšenou směrovou stabilitou a ovladatelností až na limitech svých schopností, a to i v nepříznivých podmínkách, jako je mokrá nebo zasněžená silnice.“

bmw m5 engine

Schopnost vozu spojovat použitelnost pro každodenní provoz na jedné straně s naprostou radostí z jízdy na straně druhé je dána zásluhou inteligentního centrálního řízení systému M xDrive. Po nastartování má BMW M5 zapnutý režim pohonu všech kol (4WD) s aktivovaným stabilizačním systémem DSC. Řidič potom může volit mezi různými jízdními charakteristikami M5 aktivováním specifických jízdních režimů, včetně nastavení jízdy s pohonem jen zadních kol a vypnutým DSC. V tomto módu umožní nové BMW M5 zkušeným řidičům užít si ryzí formu jízdních zážitků.

 


Petr Šikl, BMW Group

Vyhledat vozidla v inzerci: Bmw

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s Fotografie k článku Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor

Modernizovaný Citroën C3 stojí stejně jako základní Fabie, má ale silnější motor

Omlazenou třetí generaci modelu C3 pořídíte za 280 000 Kč, přičemž o pohon se stará dvanáctistovka o výkonu 83 koní, což je o 23 koní více, než u stejně drahé Škody Fabie poháněné litrovým motorem. Oproti Fabii Citroën..

Letní peklo na dálnici D1 nekončí, ve výstavbě je najednou 7 úseků

Letní peklo na dálnici D1 nekončí, ve výstavbě je najednou 7 úseků

Kdo jezdí po D1, víte o čem píšeme. Téměř polovinu dálnice jedete v zúžení, tedy za předpokladu, že nestojíte v koloně...

Milujete kempování v přírodě? Našli jsme pro Vás ideální auto

Milujete kempování v přírodě? Našli jsme pro Vás ideální auto

Milujete přírodu a pobyt v ní? Řadíte se mezi milovníky off-roadů a toužíte po voze, který splní ty nejnáročnější..

Prodej aut roste, v červnu se prodalo o 7 386 tisíc aut více než v květnu, Octavia vede

Prodej aut roste, v červnu se prodalo o 7 386 tisíc aut více než v květnu, Octavia vede

Podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) se v červnu prodalo 20 771 osobních automobilů, což je o 7 386 více než..

Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe

Audi S8 4.0 TFSI V8 571 koní - nadupaný manažerský sportovec pokořil ve videu sám sebe

Je rychlejší než tvrdí Audi. Výrobci automobilů většinou udávají dynamiku zrychlení vyšší než je, aby jejich modely..