Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto

vloženo

Audi Sport slaví na IAA 2017 světovou premiéru nového modelu Audi RS 4 Avant, který kombinuje vysoké výkony s enormní praktičností pro každodenní provoz. Díky motoru 2.9 TFSI s výkonem 331 kW (450 k) a točivým momentem 600 N.m je nejsportovnějším členem modelové řady A4. Sériově dodávaný pohon všech kol quattro přenáší hnací sílu motoru V6 Biturbo na všechna čtyři kola.

Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto

Audi RS 4 Avant bude možné objednávat od podzimu 2017 a u prodejců v České republice a ostatních evropských zemích se objeví na začátku roku 2018. Cena na českém trhu nebyla dosud stanovena.


Střešní spoiler RS markantním způsobem zakončuje záď

Designéři se při návrhu designu čtvrté generace modelu Audi RS 4 Avant nechali inspirovat mnoha detaily závodního vozu Audi 90 quattro IMSA GTO. Přídi dominují obrovské otvory pro přívod vzduchu, jejichž mřížky mají typickou voštinovou strukturu RS, společně s širokou a nízkou maskou chladiče Singleframe. Na přání dodávané světlomety Matrix LED zaujmou tmavě tónovanými krycími skly. V porovnání s modelem Audi A4 Avant jsou podběhy kol o 30 milimetrů širší a jsou navíc zdůrazněny charakteristickými prolisy modelů quattro. Výrazná záď je definována specifickým difuzorem RS, oválnými koncovkami výfukové soustavy RS a střešním spoilerem RS. V rámci programu Audi exclusive na přání dodávaný lak karoserie v perleťovém odstínu modrá Nogaro připomíná první generaci z roku 1999. Nové Audi RS 4 Avant jezdí sériově na 19“ kovaných kolech z lehké slitiny, na přání jsou k dispozici 20“ kola.

audi RS4 avant

Z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy, sportovní podvozek RS a Audi drive select v sériové výbavě

Motor V6 Biturbo v novém modelu Audi RS 4 Avant dosahuje nejvyššího výkonu 331 kW (450 k). Maximální točivý moment 600 N.m – o 170 N.m vyšší než u předchůdce – je k dispozici v širokém rozsahu otáček od 1900 do 5000 min-1. Audi RS 4 Avant díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h. Na přání dodávaný dynamický paket RS zvýší nejvyšší rychlost na 280 km/h.

Hnací síla motoru 2.9 TFSI Biturbo je přenášena na vozovku prostřednictvím sportovně nastavené osmistupňové převodovky tiptronic s optimalizovanými dobami řazení a trvalého pohonu všech kol. Na přání dodává Audi sportovní diferenciál pro zadní nápravu. Průměrná spotřeba paliva činí 8,8 litru na 100 kilometrů (199 gramů CO2 na kilometr). To znamená zvýšení hospodárnosti o 17 procent v porovnání s předchůdcem. Nové Audi RS 4 Avant má pohotovostní hmotnost 1790 kilogramů, což je o 80 kilogramů méně než dosud.

Sériově dodávaný sportovní podvozek RS snižuje světlou výšku modelu Audi RS 4 Avant o dalších sedm milimetrů v porovnání se sportovním podvozkem výchozího modelu A4. Na přání je k dispozici sportovní podvozek RS plus se systémem Dynamic Ride Control (DRC), brzdovou soustavou s keramickými kotouči a specifickým dynamickým řízením RS. Řidič si může individualizovat zážitky z jízdy prostřednictvím sériově dodávaného systému řízení jízdní dynamiky Audi drive select.

Velmi kvalitní materiály a digitální závodní panel přístrojů v interiéru

Sportovní charakter modelu Audi RS 4 Avant umocňuje černý interiér. Sportovní sedadla RS, na přání s prošíváním ve voštinovém vzoru, multifunkční sportovní volant RS s dole zploštělým věncem obšitým kůží, kulisa páky voliče a osvětlené prahové lišty nesou emblém RS. Digitální panel přístrojů Audi virtual cockpit a průhledový displej zobrazují specifické ukazatele RS s informacemi o působícím zrychlení, tlaku v pneumatikách a točivém momentu. Nabídku individualizace rozšiřují stylistické pakety s leskle černými ozdobnými prvky nebo s ozdobnými prvky z uhlíkového kompozitu a s hliníkovými nebo černými vnějšími díly karoserie. Program Audi exclusive splní zákazníkům téměř jakákoli další speciální přání.

Stejně jako pro všechny nové modely Audi, bude platit i pro Audi RS 4 Avant čtyřletá prodloužená záruka výrobce s omezením na 120 000 km, která je součástí sériové výbavy.


Petr Šikl, Audi

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto Fotografie k článku Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče..

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Fabia Combi slaví kulaté výročí. Úspěšný příběh tohoto modelu odstartoval jeho představením před 20 lety na pařížském..