Na plug-in hybridní DS7 Crossback milion rozhodně nestačí

Běžnou DS7 Crossback pořídíte s dieselovou 1.5 BlueHDi za 895 000 Kč. Za automat se připlácí 50 tisíc korun a za benzín 1.6 PureTech dalších 30 tisíc. Nejnovější přírůstek v podobě plug-in hybridního provedení E-Tense s pohonem všech kol startuje na částce 1 395 000 Kč za verzi výbavy So Chic.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 se pyšní výkonem 300 k a pohonem všech čtyř kol s dojezdem až 58 km ve 100% elektrickém režimu, emisemi 31 g CO2 na kilometr a průměrnou spotřebou benzinu 1,3 l na 100 km, podle nového schváleného cyklu WLTP.


Díky nejlepším vlastnostem ve své třídě (dojezd až 58 km s nulovými emisemi, 31 g CO2 na kilometr a 1,3 l benzínu na 100 km (WLTP) při výkonu 300 k a s pohonem všech kol), je DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 na špici segmentu C-SUV a francouzské výroby automobilů.

V souladu se svými hodnotami nabízí společnost DS Automobiles špičkové provedení a pohodlí s několika verzemi v kůži Claudia ebo kůži Nappa nebo materiálu Alcantara®, jakožto i pokročilé technologie, jako je autonomní řízení DS CONNECTED PILOT úrovně 2 a systém aktivního odpružení DS ACTIVE SCAN SUSPENSION. 

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4, je navržen tak, aby v předstihu předvídal budoucí předpisy, které mohou vstoupit v platnost, a zajistil, aby řidiči mohli těžit z celé řady řešení mobility.

Jeho dobíjecí benzinové/elektrické hybridní hnací ústrojí nabízené společností DS dláždí cestu nové generaci technologií. Se svými třemi motory, benzínovým motorem s turbodmychadlem a dvěma elektrickými motory, které mají kombinovaný výkon 300 k, posouvá z hlediska technologie a dokonalosti vůz DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 francouzský automobilový průmysl o krok napřed.

Technologie vyvinutá ve Francii se stala součástí nejdokonalejšího SUV v daném segmentu. Motor PureTech o výkonu 200 k je podporován dvěma elektrickými motory, které zajišťují 110 k (vepředu) a 112 k (vzadu). Jsou napojeny na 8stupňovou automatickou převodovku poskytující kombinovaný výkon 300 k a točivý moment 520 Nm distribuovaný převodovkou s pohonem všech čtyř kol. Z rychlosti 0 na 100 km/h můžete zrychlit za 5,9 sekund a při pevném startu ujedete 1000 m za 25,9 sekund.

Řidič si může zvolit různé jízdní režimy, aby co nejlépe využil točivý moment vozidla nebo aby jel v režimu „nulových emisí“, který vám díky baterii o výkonu 13,2 kWh umožní plně elektrický pohon s dojezdem až 58 kilometrů (WLTP). DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 může dosáhnout v tomto 100% elektrickém režimu rychlosti až 135 km/h. V nabídce jsou také „hybridní“ a „sportovní“ režim a „pohon všech čtyř kol“.

Vzhledem k tomu, že se jedná o dobíjecí hybridní model, může se u vozu DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 nabít baterie z 0 na 100 % ve speciální zásuvce 32 A za necelé dvě hodiny. Díky pokročilému systému rekuperace energie, lze baterii nabíjet také za jízdy. Tento systém byl vyvinut na základě vítězných zkušeností společnosti DS v závodech elektrických  formulí Formule E, kde jsme získali titul mistrů světa.

Se svými motory a dokonale umístěnou baterií poskytuje DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 naprosto stejně velký prostor interiéru jako ostatní modely této řady. Charismatický styl a dokonalost, kterou se vozy DS proslavily, jsou plně využity jedinečným výběrem materiálů, jako je Alcantara, kůže Claudia nebo nejluxusnější kůže Nappa a nádhernými podpisovými prvky, například perlovým prošitím a gilošovaným dekorem některých částí interiéru s motivem Clous de Paris.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 je k dispozici s novou světlou barvou karoserie Cristal Pearl a interiérem s inspirací DS RIVOLI v odstínu Pebble Grey.

Nabízená technologie se však neomezuje pouze na pohonné systémy. DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 poskytuje DS CONNECTED PILOT, což je poloautonomní řídicí systém úrovně 2, DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, elektricky ovládaný tlumič vibrací, DS PARK PILOT, který vám umožní parkovat bez nutnosti dotýkat se volantu (k dispozici od druhé poloviny roku 2020) a systém DS SAFETY, který sdružuje všechny bezpečnostní prvky potřebné pro řízení v dnešním světě.

Technické parametry: DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4, 300 k

  • Pohon: všech 4 kol
  • Emise CO2: 31 g/km
  • Spotřeba paliva: 1,3 l / 100 km
  • Dojezd při 100% elektrickém pohonu: 58 km
  • Palubní nabíječka: 7,4Kw
  • DS WallBox: dobití na 100% za 1 h 45 min
  • Baterie: záruka 8 let nebo 160 000 km
  • Výkon baterie: 13,2 kWh
  • Dobíjení: 2 dobíjecí kabely v základní výbavě (typ 2 a 3)
  • Točivý moment: 520Nm
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h 5,9 s
  • 1 000 m pevný start: 25,9 s

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Škoda Enyaq iV

Rok výroby 2022

1 599 000 Kč

Toyota Avensis

Rok výroby 2005

108 900 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2019

455 000 Kč

Ford S-MAX

Rok výroby 2019

499 000 Kč