Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

vloženo

Nový T-Roc R, všestranný crossover s výkony opravdového sportovního vozu, přijíždí k českým prodejcům značky Volkswagen! Nová hvězda kompaktní modelové řady T-Roc poskytuje nejvyšší výkon 221 kW/300 k a z nuly na 100 km/h zrychlí za pouhých 4,8 sekundy. Další „rozlet“ nejnovějšího člena rodiny modelů Volkswagen R zastaví elektronický omezovač až při rychlosti 250 km/h. Praktický vůz pro sportovní životní styl lze pořídit za 1 042 900 Kč.

Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Nabroušené SUV se u českých prodejců objeví s cenou začínající na 1 042 900 Kč. Za to dostanete T-Roc R pohon všech kol 4MOTION, 7stupňovou převodovkou DSG, progresivní řízení, sportovní podvozek a volič jízdních režimů. Vrcholná verze poskytuje nejvyšší výkon 221 kW/300 k a maximální točivý moment 400 N.m


Nový Volkswagen T-Roc R nadchne fanoušky dynamického životního stylu

„Po březnové premiéře na Ženevském autosalonu a srpnovém zahájení předprodeje přichází konečně pro fanoušky sportovních modelů Volkswagen R okamžik, kdy se mohou u našich prodejců naživo seznámit s naším novým modelem T-Roc R, který přináší nová měřítka jízdní dynamiky do segmentu kompaktních SUV,“ říká Jiří Štoček, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Nový T-Roc R dává své výjimečné schopnosti jasně najevo již svým vzhledem. Pokud by však někdo o nich přece jen pochyboval, stačí sešlápnout pedál plynu a T-Roc R okamžitě zareaguje ohromující dynamikou čistokrevného sportovního vozu. Vrcholná verze řady T-Roc je tak ideálním automobilem pro vášnivé řidiče, kteří vyhledávají adrenalinové zážitky, ale současně požadují všestranný a praktický vůz pro každodenní provoz.“

Nový T-Roc R, nabízený na českém trhu za 1 042 900 Kč, si získá náročné řidiče vynikajícími jízdními vlastnostmi, za něž vděčí modernímu motoru 2.0 TSI a inteligentnímu pohonu všech kol 4MOTION. Kombinace přeplňování výfukovým turbodmychadlem a přímého vstřikování benzinu zajišťuje již od nízkých otáček úctyhodný točivý moment, jehož křivka vrcholí hodnotou 400 N.m. T-Roc R přitom nabízí optimální dynamiku v širokém rozsahu využitelných otáček.

Maximální zrychlení při rozjezdu zajistí sériově dodávaná funkce Launch Control. Pro velmi sportovní jízdu lze navíc plně deaktivovat elektronicky řízený stabilizační systém ESC. Sedmistupňová převodovka DSG byla pro sportovní verzi T-Roc R optimalizována. Osvědčený pohon všech kol 4MOTION mění rozdělení hnací síly mezi přední a zadní nápravu během milisekund podle jízdní situace a prokluzu kol. Výsledkem je nejlepší možná trakce i za nepříznivých povětrnostních podmínek, například na sněhu nebo zledovatělé vozovce. Vysokovýkonná brzdová soustava zaručuje za všech okolností krátké brzdné dráhy. T-Roc R jezdí standardně na 18“ kolech, na přání je mohou nahradit 19“ kola (příplatek 15 200 Kč).

Nezaměnitelný vzhled dodávají novému modelu T-Roc R specifické nárazníky v designu R, černé lamely v otvorech pro přívod vzduchu a logo R na černé masce chladiče. Vynikající osvětlení vozovky mají na starosti světlomety LED. Efektní světla pro denní svícení jsou umístěna ve svislé poloze na okrajích předního nárazníku - vrcholná verze modelové řady T-Roc je díky tomu snadno rozpoznatelná již zdálky. Zadní sdružené svítilny LED mají tmavě červená krycí skla v typickém stylu R. Dvojité koncovky výfukové soustavy na pravé a levé straně jsou chromované. Za příplatek 90 200 Kč může mít T-Roc R ještě výraznější sportovní zvuk, pokud se zákazník rozhodne pro titanovou výfukovou soustavu R „Performance“ od renomované společnosti Akrapovič. Dalším jejím přínosem je unikátní design koncovek a o sedm kilogramů nižší hmotnost.

Sportovní sedadla s výraznými bočními polštáři mají sériově čalounění ArtVelours R, které může být na přání nahrazeno kůží Vienna R (příplatek 40 600 Kč). Skvěle do ruky padne sportovní volant R s dole zploštělým věncem a páčkami pro manuální řazení. Kůží obšitý věnec multifunkčního volantu je zdoben krystalicky šedým prošíváním a celkový dojem umocňuje logo R. Progresivní řízení zprostředkovává řidiči přímý kontakt s vozovkou a snadnou ovladatelnost vozidla v jakékoli situaci. V kombinaci se sériově dodávaným sportovním podvozkem zvyšuje úroveň jízdní dynamiky v zatáčkách při zachování vynikajícího komfortu v každodenním provozu, například při manévrování nebo parkování. Na zadní straně volantu jsou umístěny dvě páčky pro pohotové manuální řazení sedmistupňové převodovky.

Nový T-Roc R se vyznačuje také chytrou konektivitou a moderními asistenčními systémy. K 8“ dotykovému displeji TFT lze díky tomu připojit chytrý telefon. Prostřednictvím systému „App-Connect“ mohou být na displeji vozidla zobrazovány a ovládány vybrané aplikace pro telefony s operačními systémy Android nebo iOS. To samé platí mimo jiné pro telefonní seznamy, seznamy skladeb nebo kalendář. Na přání dodávané telefonní rozhraní „Comfort“ umožňuje indukční nabíjení. Alternativně lze prostřednictvím WLAN připojit také tablet nebo iPad. Řidič má pro vícebarevný digitální panel přístrojů „Active Info Display“ na výběr různá nastavení a režimy zobrazování.

Stejně jako všechny ostatní verze modelové řady T-Roc je i verze R vybavena moderními asistenčními systémy. Mezi ně patří sériově dodávaný asistent pro rozpoznávání únavy, asistent „Lane Assist“ pro jízdu v jízdním pruhu, automatické nouzové volání, asistent pro rozjezd do kopce nebo asistent pro sjíždění strmých svahů. Na přání může být cestování v modelu T-Roc R ještě komfortnější, pokud si řidič zvolí například atraktivní paket asistenčních systémů, který zahrnuje mimo jiné adaptivní tempomat ACC „stop & go“, asistenta pro jízdu v dopravní koloně, asistenta pro couvání z parkovacího místa, asistenta pro sledování slepého úhlu a systém „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění.


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní Fotografie k článku Na ostrý Volkswagen T-Roc R milion nestačí, pod kapotou má ale 300 koní

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Škoda Auto představila elektrické Citigo iV s dojezdem až 260 km

Škoda Auto představila elektrické Citigo iV s dojezdem až 260 km

První elektrický městský model z dílny škodovky váží pouhých 1139 kg a pohání jej elektromotor s výkonem 61 kW a maximálním točivým momentem 212 Nm. Vše doplňuje automatická převodovka s jedním stálým..

Test ojetiny: Peugeot 3008 2.0 HDi (video)

Test ojetiny: Peugeot 3008 2.0 HDi (video)

Segment rodinných vozů je celkem bohatý a tak se v pořadu Autocentral rozhodli otestovat první generaci Peugeotu 3008...

Opel Insignia má po faceliftu, co bude nového a čím se bude chlubit?

Opel Insignia má po faceliftu, co bude nového a čím se bude chlubit?

Modernizovaný Opel Insignia nabídne úspornější motory, uhlazenější design a inteligentní světlomety IntelliLux LED..

Škoda Superb přijíždí v plug-in hybridní variantě iV a nabízí dojezd až 930 km

Škoda Superb přijíždí v plug-in hybridní variantě iV a nabízí dojezd až 930 km

Nový Superb iV je vybaven benzinovým čtyřválcovým motorem 1.4 TSI a elektromotorem. Maximální systémový výkon činí 218..

Seat Tarraco je nyní dostupný v nové verzi 1.5 TSI DSG s pohonem předních kol

Seat Tarraco je nyní dostupný v nové verzi 1.5 TSI DSG s pohonem předních kol

Španělský výrobce rozšiřuje svou nabídku o SUV model Tarraco s pohonem předních kol a automatickou převodovkou DSG. Pod..