Mazda prodlužuje záruku na všechny modely na šest let
Automobilka Mazda prodlužuje záruku u celé modelové řady na dvojnásobek, tedy na šest let nebo 150 000 km. Prodloužení platí od 1. září 2022, cílem je další vylepšení zákaznických služeb. Japonská automobilka má ve svých prioritách jasno: Hlavní je spokojenost a pohoda každého zákazníka a řidiče. Všechny programy nabízené ve značkových autorizovaných servisech jsou zaměřené právě na tento cíl. Jasně se to pozná podle vysoké míry spokojenosti mezi firemními zákazníky a především v jejich loajalitě při využívání servisních služeb.
Loajální zákazníci k Mazdě nedílně patří. Opakovaně kupují vozy této značky a vozí je na kontrolu do autorizovaných servisů. Loajalita při servisu během prvních tří let dosahuje v Česku téměř 90 %. Bezmála 90 % zákazníků Mazdy tedy během prvních tří let po nákupu vozu jezdí na servisní prohlídky do autorizovaných značkových středisek.
Šestiletá záruka není jedinou výhodnou službou, kterou Mazda zákazníkům poskytuje. Dalším dobrým příkladem je program Mazda Fair Service (MFS). Nabízí speciální podmínky a slevy na náhradní díly pro vozy Mazda starší než tři roky. Program MFS platí pro originální servisní a údržbové náhradní díly Mazda v případě, že se o servis stará autorizované značkové středisko.
V časech relativní nejistoty nejen v automobilovém průmyslu je důležitá každá služba pro zákazníky, která vylepšuje stabilitu a důvěru ve značku. Jednou z nich je Mazda Assistance – servisní asistenční program fungující v celé Evropě. Ten se s každoroční návštěvou autorizovaného servisu a zápisem předepsané prohlídky do elektronické servisní knížky o další rok prodlužuje, dokud věk vozu nedosáhne deseti let. Zákazník tím pádem může po celé Evropě cestovat bez starostí, systém Mazda Assistance mu v případě nečekaného problému spolehlivě pomůže.
„Chceme zákazníkům dělat radost nejen při samotném nákupu vozu – to by bylo příliš jednoduché. Naším hlavním cílem je, aby byli spokojení při následném servisu,“ říká Alexej Kiriakovský, generální ředitel společnosti Mazda pro Česko a Slovensko. „V této oblasti si klademe dlouhodobé strategické cíle. V roce 2006, když jsme zaváděli Elektronickou servisní knížku, jsme byli první automobilkou s takovou službou na trhu. Jde o výraznou výhodu pro ty, kteří nakupují naše ojetá auta – pokud i předchozí majitel navštěvoval značkové servisy, je celá historie vozu jasně zmapovaná,“ dodává A.Kiriakovský.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Mazda 6 2,0 i ČR
Mazda 2 Hybrid 1,5 AT Center-line, 3,8l/100km
Mazda 6 2,0 Skyactive Exclusive
Mohlo by vás zajímat
Test: Mazda CX-30 je posledním SUV s obyčejným srdcem, které vydrží věky
Atmosférické srdce je v dnešní době vzácnost a my se s ním vydali proti času. ...
Mazda CX-5 má po modernizaci a zajímavé ceny. Benzín dostal hybrid.
Cena modelu ve výbavě Prime-Line s motorem o výkonu 165 koní Skyactiv-G s manuální převodovkou činí 734.100 Kč. Proveden ...
Sen se stal realitou. Mazda CX-60 má šestiválcový diesel a českou cenovku
Pro všechny, kdo nevěřili, že Mazda skutečně pro svou zbrusu novou vlajkovou loď mezi SUV vozy v Evropě představí nový d ...
Nejnovější články
Nová Toyota RAV4 má české ceny a startuje předprodej
Na český trh přichází nová, již šestá, generace legendárního SUV modelu RAV4. ...
Nové modely Seat Ibiza a Arona mají české ceny. Ibizu koupíte od 399.900 Kč
Seat zveřejnil české ceníky modernizovaných modelů Ibiza a Arona. Tři výbavy a pět variant pohonu ...
Nejoblíbenější model světa prošel modernizací
První faceliftované vozy dorazí v březnu 2026, předprodej již probíhá. ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Škoda Octavia RS 2.0TSI 180kW DSG
Rok výroby 2017
Škoda Enyaq iV 80X 195kW 4X4 HEAD-UP,TČ
Rok výroby 2022
Nissan Navara 2,3 HARD TOP
Rok výroby 2016
Škoda Yeti 1.2 TSi Active
Rok výroby 2012