Lexus představí v Ženevě hybridní kupé LC 500h

20. 02. 2016
Sdílet článek

Automobilka Lexus na letošním ženevském autosalonu odhalí hybridní verzi svého zbrusu nového luxusního kupé LC. Model LC 500h je vybaven novou generací hybridního ústrojí, kterým je vícestupňový hybridní pohon Lexus, zaručující vyšší výkon, mimořádné potěšení z jízdy a nižší spotřebu paliva.

Model LC byl poprvé představen veřejnosti na mezinárodním autosalonu NAIAS 2016 v Detroitu. Svým stylistickým ztvárněním, výkonem a řemeslným zpracováním se tento vůz stává jednou z vlajkových lodí automobilky Lexus. LC rovněž využívá novou architekturu Lexusu, která je příslibem vyspělejších dynamických schopností.


Model LC, jehož předlohou byl obdivovaný koncept LF-LC odhalený roku 2012, představuje celkový posun konstrukčních procesů i designových vizí a zároveň předznamenává novou fázi samotné značky Lexus. Pro jeho výjimečnou optickou atraktivitu se mu dostalo jednoznačného uznání a pochvaly ze strany profesionálů, kteří tomuto modelu udělili dvě ocenění v soutěži EyesOn Design Awards (v kategorii „Nejlepší sériový vůz“ a „Nejlepší design interiéru“) v rámci autosalonu NAIAS 2016.

Automobilka Lexus bude na ženevském autosalonu 2016 prezentovat i svůj koncept LF-FC. To je nový vizionářský model, který umožňuje udělat si představu o budoucím designérském a technologickém směřování budoucího vlajkového sedanu značky Lexus. Koncept LF-FC, poprvé odhalený v roce 2015 na autosalonu v Tokiu, je poháněn vysoce výkonným systémem s palivovými články. Rovněž se chlubí propracovaným systémem bezdotykového rozhraní HMI (Human Machine Interface) a technologiemi na podporu autonomního řízení.

Technické parametry:

Celková délka: 4760 mm
Celková šířka: 1920 mm
Celková výška: 1345 mm
Rozvor náprav: 2870 mm

Motor vpředu, pohod zadních kol
Typ motoru: Hybridní motor 3,45 litru
Zdvihový objem (cm3): 3456
Ventilové ústrojí: DOHC 24v VVT-i
Počet válců: 6
Vrtání (mm): 94
Zdvih (mm): 83
Max. výkon motoru (kW): 220 při 6600 ot/min
Maximální výkon akumulátoru (kW): 44,6
Typ akumulátoru: Lithium
Napětí akumulátoru (V): 310
Hmotnost akumulátoru (kg): 50
Celkový systémový výkon (kW/k): 264/354
Max. točivý moment (Nm): 356 při 4500 ot/min
Cílová hodnota akcelerace 0-100 km/h (s): pod 5 s


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Toyota Central Europe - Czech s.r.o.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Škoda Enyaq iV

Rok výroby 2022

1 599 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2019

455 000 Kč

Hyundai I30

Rok výroby 2019

269 000 Kč

Toyota Avensis

Rok výroby 2005

108 900 Kč