Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr? | Autanet.cz

Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?

Nová ŠKODA SCALA nechala nahlédnout do svého interiéru. Bude v něm velký displej infotainmentu vystupující z přístrojové desky, nové materiály a největší zavazadlový prostor v kompaktní třídě.

Připravovaný kompaktní model bude prvním vozem ŠKODA vybaveným systémem infotainmentu poslední generace se samostatně stojícím displejem umístěným přímo v zorném poli řidiče. Displej je vyvýšený a zvýrazněný designovou linií, která odráží obrys kapoty a pod displejem zároveň vytváří ergonomickou oporu zápěstí, usnadňující ovládání dotykového displeje o velikosti až 9,2 palce. ŠKODA SCALA bude mít na přání dodávaný Virtuální Kokpit s displejem o úhlopříčce 10,25 palce, největším v kompaktní třídě.


Přístrojová deska a obložení dveří dostanou nový povrch z měkké pěny s designovou texturou a na dotyk trojrozměrnými prvky. Interiér vyzařuje prémiový dojem vyšší třídy. Volitelně je možné objednat si čalounění sedaček z moderního mikrovlákna Suedia.

SCALA poskytuje obrovský vnitřní prostor, a to především díky dlouhému rozvoru kol (2 649 mm). Spolu s 467 litry zavazadlového prostoru stanovuje ŠKODA SCALA nova měřítka ve své třídě. Po sklopení opěradel zadních sedadel naroste objem snadno přístupného zavazadlového prostoru až na 1 410 litrů.

skoda scala interior

ŠKODA Storyboard představuje pohledy expertů podílejících se na vývoji nového vozu ŠKODA. Jaké jsou jeho silné stránky a proč bychom se na něj měli těšit?

„Model SCALA je prvním produkčním vozem značky ŠKODA, který uvnitř vyznává nový, dynamický a symetrický styl, inspirovaný tvarem naší masky chladiče. Atraktivní design interiéru perfektně doplňuje svěží, ještě více emocionální exteriér. Simply Clever interiér nového vozu SCALA je pro značku ŠKODA velkým krokem vpřed a jeho hlavním znakem je digitální část rozhraní HMI. Obzvlášť se mi líbí hlavní křivka palubní desky, jež přirozeně vytváří místo pro nový, samostatně stojící displej a zároveň poskytuje ergonomickou podporu, o níž si můžete pohodlně opřít ruku a přesně ovládat dotykový displej,“ říká Darkoudis.

„Dále mám rád způsob, jakým je volně stojící dotykový displej zkombinován s naším nejnovějším Virtuálním Kokpitem, který nahrazuje klasický sdružený panel přístrojů před řidičem digitálním displejem. Jsem také mimořádně hrdý na krásně tvarovaná a pohodlná sedadla, která dělají z interiéru velmi příjemné místo,“ dodává.

„Zákazníci se mohou těšit na skvělé spojení Simply Clever prvků, emocí a pokročilé digitální techniky, které nabízí zcela novou úroveň uživatelského pohodlí v čím dál komplikovanějším digitálním světě“, popisuje Darkoudis výhody nového modelu.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Fiat Grande Panda dostala spalovací motory i čistě elektrickou verzi
Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém

Tipy z autobazarů

Toyota Auris

Rok výroby 2019

352 000 Kč

BMW X5

Rok výroby 2018

1 229 900 Kč

Audi A6

Rok výroby 2017

429 999 Kč

Audi A6

Rok výroby 2019

779 000 Kč