Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?

Nová ŠKODA SCALA nechala nahlédnout do svého interiéru. Bude v něm velký displej infotainmentu vystupující z přístrojové desky, nové materiály a největší zavazadlový prostor v kompaktní třídě.

Připravovaný kompaktní model bude prvním vozem ŠKODA vybaveným systémem infotainmentu poslední generace se samostatně stojícím displejem umístěným přímo v zorném poli řidiče. Displej je vyvýšený a zvýrazněný designovou linií, která odráží obrys kapoty a pod displejem zároveň vytváří ergonomickou oporu zápěstí, usnadňující ovládání dotykového displeje o velikosti až 9,2 palce. ŠKODA SCALA bude mít na přání dodávaný Virtuální Kokpit s displejem o úhlopříčce 10,25 palce, největším v kompaktní třídě.


Přístrojová deska a obložení dveří dostanou nový povrch z měkké pěny s designovou texturou a na dotyk trojrozměrnými prvky. Interiér vyzařuje prémiový dojem vyšší třídy. Volitelně je možné objednat si čalounění sedaček z moderního mikrovlákna Suedia.

SCALA poskytuje obrovský vnitřní prostor, a to především díky dlouhému rozvoru kol (2 649 mm). Spolu s 467 litry zavazadlového prostoru stanovuje ŠKODA SCALA nova měřítka ve své třídě. Po sklopení opěradel zadních sedadel naroste objem snadno přístupného zavazadlového prostoru až na 1 410 litrů.

skoda scala interior

ŠKODA Storyboard představuje pohledy expertů podílejících se na vývoji nového vozu ŠKODA. Jaké jsou jeho silné stránky a proč bychom se na něj měli těšit?

„Model SCALA je prvním produkčním vozem značky ŠKODA, který uvnitř vyznává nový, dynamický a symetrický styl, inspirovaný tvarem naší masky chladiče. Atraktivní design interiéru perfektně doplňuje svěží, ještě více emocionální exteriér. Simply Clever interiér nového vozu SCALA je pro značku ŠKODA velkým krokem vpřed a jeho hlavním znakem je digitální část rozhraní HMI. Obzvlášť se mi líbí hlavní křivka palubní desky, jež přirozeně vytváří místo pro nový, samostatně stojící displej a zároveň poskytuje ergonomickou podporu, o níž si můžete pohodlně opřít ruku a přesně ovládat dotykový displej,“ říká Darkoudis.

„Dále mám rád způsob, jakým je volně stojící dotykový displej zkombinován s naším nejnovějším Virtuálním Kokpitem, který nahrazuje klasický sdružený panel přístrojů před řidičem digitálním displejem. Jsem také mimořádně hrdý na krásně tvarovaná a pohodlná sedadla, která dělají z interiéru velmi příjemné místo,“ dodává.

„Zákazníci se mohou těšit na skvělé spojení Simply Clever prvků, emocí a pokročilé digitální techniky, které nabízí zcela novou úroveň uživatelského pohodlí v čím dál komplikovanějším digitálním světě“, popisuje Darkoudis výhody nového modelu.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

739 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

217 777 Kč