Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
Jak vypadá Škoda Karoq v interiéru a čím vším se může oproti sourozenecké Atece pochlubit? Zjistili jsme to a pojďme se společně podívat na nové fotografie s popisem nejzajímavějších vychytávek.
Výroba Karoqu se spustí na přelomu června a července, jako první se dočkají zákazníci z Česka, a to koncem září. Pro jméno auta se Škoda, stejně jako u modelu Kodiaq, opět nechala inspirovat u indiánského kmene Aleuťanů z ostrova Kodiak u jihu Aljašky. Ti označují automobil slovem kaa’raq a ruq zase znamená šíp, který má značka ve znaku.
Časy se mění a s ním i požadavky na vůz kategorie SUV. Nástupce Yetiho tak povyrostl všemi směry kromě výšky. Ta jediná nebobtnala. Kodiaq je delší o 315 mm.
Samozřejmostí jsou nejnovější asistenční systémy – adaptivní tempomat, asistent rozjezdu do kopce, asistent udržování v jízdním pruhu, asistent pro vyjíždění z parkovacího místa, detektor mrtvého úhlu, Emergency Assist (vůz dokáže v případě kolapsu řidiče sám zastavit) nebo Front Assist (nouzové brzdění ve městě před překážkou).
Novinkou je digitální přístrojový štít, který sourozenecká Ateca od Seatu nedostala. Karoq ho má, ale musí se za něj připlatit. V kapličce za volantem si můžete zvolit obsah dle libosti, můžete zobrazovat mapu navigace, údaje palubního systému nebo simulované kruhové budíky.
Novinkou je možnost listovat v menu centrálního informačního systému pomocí gest. Karoq nabídne mobilní připojení k internetu přes LTE nebo funkci tísňového volání ecall.
U motorů 1,5 TSI a 2,0 TDI je možné za příplatek volit adaptivní podvozek DCC s komfortním a sportovním režimem. Na výběr je i režim Off-road, kdy protiprokluzový systém ASR dovoluje větší prokluz a elektronická závěrka diferenciálu EDS reaguje ostřeji. Samozřejmě nechybí asistent pro sjíždění prudkých svahů.
Nástupce Yetiho tak povyrostl všemi směry kromě výšky, což se projevila i v nabídce prostoru. Oproti většímu Kodiaqu je Karoq nabízen výhradně v pětimístném provedení.
Novinku představují tři samostatná zadní sedadla, která je možné za příplatek podélně posouvat či úplně z vozu vyjímat (v dvoumístné konfiguraci převezete díky využitelnému objemu 1 810 litrů objemnější předměty). Zadní sedadla také mohou disponovat třístupňovým vyhříváním.
České chalupáře a cestovatele potěší 521 litrů základního objemu zavazadlového prostoru. S volitelně dodávaným systémem zadních sedadel VarioFlex je základní velikost prostoru pro zavazadla variabilní a pohybuje se od 479 do 588 l.
Petr Šikl, Škoda Auto
Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda
Fotografie k článku



















Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Z 0 na 100 km/h za 3,7 s. To je nové BMW M4 CSL
Geny, které M4 CSL sdílí se svým závodním sourozencem, BMW M4 GT3, se odrážejí i v jeho jízdních vlastnostech. Při testech na Severní smyčce okruhu Nürburgring dosáhlo BMW M4 CSL nejrychlejšího času na kolo ze všech..
Chcete nový vůz bez čekání? Lexus má skladem zajímavou limitku
Čekací doby na nové vozy se pohybují klidně v řádu měsíců. A u vozů kategorie SUV je to nejhorší. Pokud se chcete..
Omlazené BMW řady 3 je tady, ceny začínají lehce nad milionem korun
Právě představené aktualizované provedení BMW řady 3 Sedan a BMW řady 3 Touring již má stanovené ceny. Nabídka BMW řady..
Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun
Limitovaná edice modelu i30 N Drive-N má české ceny. Cena varianty s manuální převodovkou startuje na částce 899.990..
Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup
Nákup nového vozu bývá často otázkou nervů a předcházet mu musí jasné stanovení priorit. Zachovat si chladnou hlavu je..