Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá

vloženo

Jak vypadá Škoda Karoq v interiéru a čím vším se může oproti sourozenecké Atece pochlubit? Zjistili jsme to a pojďme se společně podívat na nové fotografie s popisem nejzajímavějších vychytávek.

Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá

Výroba Karoqu se spustí na přelomu června a července, jako první se dočkají zákazníci z Česka, a to koncem září. Pro jméno auta se Škoda, stejně jako u modelu Kodiaq, opět nechala inspirovat u indiánského kmene Aleuťanů z ostrova Kodiak u jihu Aljašky. Ti označují automobil slovem kaa’raq a ruq zase znamená šíp, který má značka ve znaku.


Časy se mění a s ním i požadavky na vůz kategorie SUV. Nástupce Yetiho tak povyrostl všemi směry kromě výšky. Ta jediná nebobtnala. Kodiaq je delší o 315 mm.

škoda karoq interiér palubní deska

Samozřejmostí jsou nejnovější asistenční systémy – adaptivní tempomat, asistent rozjezdu do kopce, asistent udržování v jízdním pruhu, asistent pro vyjíždění z parkovacího místa, detektor mrtvého úhlu, Emergency Assist (vůz dokáže v případě kolapsu řidiče sám zastavit) nebo Front Assist (nouzové brzdění ve městě před překážkou).

škoda karoq virtual cockpit

Novinkou je digitální přístrojový štít, který sourozenecká Ateca od Seatu nedostala. Karoq ho má, ale musí se za něj připlatit. V kapličce za volantem si můžete zvolit obsah dle libosti, můžete zobrazovat mapu navigace, údaje palubního systému nebo simulované kruhové budíky.

Novinkou je možnost listovat v menu centrálního informačního systému pomocí gest. Karoq nabídne mobilní připojení k internetu přes LTE nebo funkci tísňového volání ecall.

škoda karoq klimatizace

U motorů 1,5 TSI a 2,0 TDI je možné za příplatek volit adaptivní podvozek DCC s komfortním a sportovním režimem. Na výběr je i režim Off-road, kdy protiprokluzový systém ASR dovoluje větší prokluz a elektronická závěrka diferenciálu EDS reaguje ostřeji. Samozřejmě nechybí asistent pro sjíždění prudkých svahů.

škoda karoq sedadla

Nástupce Yetiho tak povyrostl všemi směry kromě výšky, což se projevila i v nabídce prostoru. Oproti většímu Kodiaqu je Karoq nabízen výhradně v pětimístném provedení.

škoda karoq zadní sedadla

Novinku představují tři samostatná zadní sedadla, která je možné za příplatek podélně posouvat či úplně z vozu vyjímat (v dvoumístné konfiguraci převezete díky využitelnému objemu 1 810 litrů objemnější předměty). Zadní sedadla také mohou disponovat třístupňovým vyhříváním.

škoda karoq zadní sedadla

České chalupáře a cestovatele potěší 521 litrů základního objemu zavazadlového prostoru. S volitelně dodávaným systémem zadních sedadel VarioFlex je základní velikost prostoru pro zavazadla variabilní a pohybuje se od 479 do 588 l.


Petr Šikl, Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá Fotografie k článku Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Test: Hyundai i10 1.0 D-CVVT. Proč už nemá konkurenci?

Hyundai i10 je takřka poslední mezi živými. Proč? Stále se zpřísňující flotilové emise kategorii sympatických benzínových miniautíček nadobro zabíjejí. Automobilce Hyundai tak patří jednoznačně..

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Ford představil sportovně pojatou Pumu ST. Má 200 koní a samosvorný diferenciál

Nový Ford Puma ST nabízí 200 koní, akceleraci 0-100 km/h za 6,7 sekundy, unikátní samosvorný diferenciál a přepínatelné..

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Test ojetiny: Ford Puma – malé kupé s velkým kouzlem

Malý sportovní vůz Ford Puma přijel na trh s trojicí motorů, ale jen s tím nejsilnějším se stane srdeční záležitostí. V..

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Omlazený Suzuki Swift stojí od 312 900 Kč, s pohonem všech kol 385 900 Kč

Jediný malý hatchback s možností pohonu všech kol přichází do Česka v modernizovaném provedení. Nová je maska chladiče..

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Škoda Fabia Combi, která ve většině případů zastala funkci rodinného vozu, slaví dvacátiny

Fabia Combi slaví kulaté výročí. Úspěšný příběh tohoto modelu odstartoval jeho představením před 20 lety na pařížském..