Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích

vloženo

Hyundai IONIQ je první automobil na světě nabízený ve třech variantách elektrifikovaných poháněcích ústrojí. Modelovou řadu tvoří IONIQ Hybrid, IONIQ Electric a IONIQ Plug-in. Zákazníci se mohou navíc těšit na nejmodernější techniku v oblastech konektivity a bezpečnosti, doplněnou rozšířenou zárukou, která nemá konkurenci.

Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích

„Hyundai Motor se již výrazně osvědčil v oblasti elektrifikovaných poháněcích ústrojí výrobou průkopnického elektromobilu ix35 Fuel Cell s vodíkovými palivovými články, stejně jako prodejem několika hybridních modelů včetně verzí s možností vnějšího nabíjení po celém světě. Nyní představujeme IONIQ, což je náš první model, který budeme na trh dodávat s hybridním a elektrickým pohonem včetně variant s možností vnějšího nabíjení,“ uvedl Thomas A. Schmid, výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.


IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in jsou vybaveny novým zážehovým čtyřválcem Kappa 1.6 GDI s přímým vstřikováním benzinu, nejvyšší tepelnou účinností ve své třídě (40 procent), největším výkonem 105 k a maximálním točivým momentem 147 N.m. Tento motor byl přizpůsoben pro hybridní aplikace a je kombinován s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou s bezprostředními reakcemi a hladkým řazením. Integrovaný elektromotor umožňuje jízdu s čistě elektrickým pohonem a poskytuje okamžitý točivý moment, zatímco podvozek s víceprvkovou zadní nápravou výrazně zvyšuje úroveň jízdní dynamiky.

Elektromotor modelu IONIQ Hybrid poskytuje největší výkon 32 kW (43,5 k) a maximální točivý moment 170 N.m a je napájen akumulátory Li-Poly s kapacitou 1,56 kWh, uloženými pod zadními sedadly. IONIQ Hybrid v kombinaci s motorem 1.6 GDI nabízí největší celkový výkon hybridní soustavy 103,6 kW (141 k) a točivý moment až 265 N.m. Tento model je schopen dosáhnout nejvyšší rychlosti 185 km/h a může se pochlubit kombinovanými emisemi CO2 pouhých 79 g/km.

new model Hyundai Ioniq

Řidiči, kteří se rozhodnou pro IONIQ Plug-in, se mohou spolehnout na výkonné akumulátory Li-Poly s kapacitou 8,9 kWh, které umožňují dojezd více než 50 kilometrů s čistě elektrickým pohonem. Kombinace elektromotoru o výkonu 45 kW (61 k) a čtyřválce Kappa 1.6 GDI umožňuje dosahovat kombinovaných emisí CO2 pouhých 32 g/km.

IONIQ Electric nabízí čistě elektrickou mobilitu díky akumulátorům Li-Poly s kapacitou 28 kWh, které umožňují dojezd více než 250 km. Okamžitě dostupný maximální točivý moment 295 N.m elektromotoru s největším výkonem 88 kW (120 k) je přenášen prostřednictvím jednostupňového redukčního převodu. Vůz dosahuje nejvyšší rychlosti 165 km/h.

Jochen Sengpiehl, viceprezident pro marketing ve společnosti Hyundai Motor Europe dodal: „Máme ambici stát se jednou z vedoucích značek v Evropě v oblasti elektrifikovaných vozidel a být v Top 3 v segmentech vozidel s hybridními a elektrickými pohony, včetně hybridního pohonu s vnějším nabíjením. S modelem IONIQ činíme elektrickou mobilitu dostupnější pro každého.“


Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích Fotografie k článku Hyundai IONIQ je tady a hned ve třech verzích

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Hyundai Matrix – spolehlivý praktik za lidovku

Test ojetiny: Hyundai Matrix – spolehlivý praktik za lidovku

MPV Hyundai Matrix je levné, avšak nepadne do oka každému. Kdo jej vyzkoušel, zpravidla byl spokojen jak se spolehlivostí, tak s ovladatelností a nabídkou prostoru.

Hyundai i30 po modernizaci dostal nový základní i vrcholný motor

Hyundai i30 po modernizaci dostal nový základní i vrcholný motor

Kromě omlazeného vzhledu a novinek v kabině se to hlavní odehrálo pod kapotou kam kromě jiného zavítal nový základní..

Peugeot představil pick-up Landtrek, co Evropy se ale nedostane

Peugeot představil pick-up Landtrek, co Evropy se ale nedostane

Brodivost Landtreku činí 600 mm, světlá výška se pohybuje od 214 do 235 mm a pohonu všech kol nechybí redukční..

Volkswagen Caddy jde s dobou, bude digitální a nahradí MPV

Volkswagen Caddy jde s dobou, bude digitální a nahradí MPV

Prodej nového Caddy bude zahájen v průběhu roku 2020. Pátá generace Volkswagenu Caddy je po dlouhé době zcela novou..

Toyoty Hilux pokořily nejstudenější místo na světě - Pól nedostupnosti

Toyoty Hilux pokořily nejstudenější místo na světě - Pól nedostupnosti

Speciálně upravené terénní picku-upy Toyota Hilux pokořily místo s nejnižší průměrnou teplotou na zemi. V Antarktidě..