Citroën radikálně zjednodušuje nabídku výbavových stupňů u všech modelů
Citroën zužuje nabídku výbav do 3 úroví namísto dosavadních 5. Nové názvy jsou YOU, PLUS a MAX, z nichž každá nabízí až 5 balíčků příplatkové výbavy.
Automobilka Citroën představila změnu struktury nabídky vozů, kdy každý model bude mít 3 výbavové stupně, z nichž každý bude moci nabídnout maximálně 5 balíčků příplatkové výbavy. Vše je nyní soustředěno kolem tří výbavových stupňů nazvaných YOU, PLUS a MAX, nahrazují dosavadní verze Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack.
Tato změna, která vstupuje v platnost 1. září, je reakcí na požadavky zákazníků a prodejní sítě, aby byly nabídky přehlednější a srozumitelnější. Díky lepší přehlednosti jednotlivých stupňů a příplatkové výbavy je nákup vozu Citroën snazší a posílí se i důvěra zákazníků. Nabídkou odpovídajících výbavových stupňů a dobře definovaných balíčků příplatkové výbavy poskytuje značka řešení přizpůsobená potřebám a životnímu stylu zákazníků. Tato snaha o zjednodušení na základě zúžení nabídky pomůže také nastolit konkurenceschopné ceny a lepší dodací lhůty díky snížení rozmanitosti, která vytváří složitost. Tento přístup je plně v souladu s novými zvyklostmi spotřebitelů, zejména s nástupem kompaktnějšího digitálního světa, a s přáním značky Citroën přejít na spravedlivější a vyváženější cenovou politiku na všech územích.
Z pěti stávajících verzí – Live, Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack – se nyní staly tři – YOU, PLUS a MAX. Výsledkem nového vymezení řady je nyní stručnější nabídka, která zákazníkům usnadňuje orientaci v různých vylepšeních a možnostech příplatkové výbavy, aniž by se zmenšil nabízený obsah. Řada se přeorientovala na stěžejní trh a nabízí vhodnou úroveň výbavy v každé cenové kategorii. Aniž bychom zabíhali do podrobností u jednotlivých modelů, společným znakem všech je pojetí stylu a pohodlí, které jsou charakteristickými znaky značky Citroën.
Například u modelů C4 a C4 X umožňuje první stupeň výbavy YOU přímý vstup do světa komfortu značky Citroën se standardní výbavou, jako jsou tlumiče s progresivními hydraulickými dorazy, dobrá úroveň konektivity s 10" dotykovým displejem kombinovaným s bezdrátovou replikací displeje telefonu a tolik očekávanými asistenčními systémy řízení, jako jsou zadní parkovací senzory.
Úroveň výbavy PLUS rozšiřuje zážitek z vozu Citroën o sedadla Citroën Advanced Confort, zpětnou parkovací kameru a 18" hliníková kola.
A konečně úroveň výbavy MAX přidává výbavu usnadňující život na palubě, s hands-free přístupem a startováním, on-line navigačním systémem, head-up displejem a adaptivním tempomatem s funkcí Stop & Go. Nezapomnělo se ani na styl – zadní okna jsou tmavě zabarvená a 18" kola mají diamantový výbrus.
Nabídku pro zjednodušení doplňuje střídmá politika balíčků příplatkové výbavy, kterých je v každé verzi až pět, přičemž barvu karoserie lze volit nezávisle na verzích a balíčcích výbavy. Systém balíčků byl přijat na základě analýzy objednávek a zpětné vazby z praxe, aby zákazníci nemuseli hledat a následně vybírat z mnoha možností výbavy ty, které nejlépe vyhovují jejich profilu.
U modelů C4 a C4 X je k dispozici balíček pro milovníky technických novinek s bezdrátovým nabíjením, systém Vision 360° pro parkovací manévry a asistentem Highway Driver Assist pro autonomní řízení 2. úrovně a balíček s funkcemi pro zákazníky žijící v oblastech s chladnou zimou, včetně vyhřívaných sedadel a volantu.
Současně budou i nadále nabízeny limitované edice, které v pravý čas oživí nabídku. Přesně to ostatně v blízké budoucnosti udělá nová kolekce Ë-SERIES. Citroën přehodnocením své nabídky potvrzuje také svou snahu zlepšit zážitek svých zákazníků z nákupu a zároveň snížit náklady a dodací lhůty. Východiskem je naslouchání očekáváním zákazníků prostřednictvím distribuční sítě, ale také s pomocí nástroje Citroën Advisor, který umožňuje zákazníkům zcela transparentně zveřejňovat připomínky a názory na produkty, prodejní místa a servisní nabídku značky.
Snížení rozmanitosti také umožňuje optimalizovat výrobu, usnadnit řízení zásob a zlepšit kontrolu nákladů. Pro zákazníky to znamená nižší ceny a především kratší dodací lhůty. To je pro Citroën jako pro značku, jejíž ambicí je poskytovat konkrétní odpovědi na výzvy, kterým společnost čelí, důležitý faktor.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelCitroën Jumper 2,2 HDI 183000km
Citroën C5 2.7TDi V6 EXCLUSIVE/TOP STAV!!
Citroën C4 1.2PureTech NAVIGACE 2Z.KLIMA
Mohlo by vás zajímat
Modernizovaný Citroën Berlingo je ve všem lepší než předchůce. V Evropě má ale jeden zásadní háček
Berlingo dostalo nejmodernější technické vychytávky a skvělá sedadla. Je tak ideálním autem pro rodiny. Bohužel u nás ne ...
Citroën C5 X můžete mít v limitované edici Hypnos. Dostanete absolutní komfort
C5 X Hypnos bude k dispozici od 4. září. První dodávky zákazníkům se uskuteční na začátku roku 2024. ...
Test: Citroën C4 MAX 1.5 BlueHDi EAT8 – nejdražší C4 je stále cenově zajímavou volbou
Diesel, automat, nálož výbavy a komfortní podvozek slibuje C4 ve výbavě Max. ...
Nejnovější články
Nový Renault Captur v prodeji. Základ se vleze do půl milionu korun
Novinku můžete mít hned v několika verzích. Nechybí benzín, hybrid nebo dokonce LPG. ...
Modernizovaná Dacia Spring je dostupný elektromobil, koupíte ho už od 419.900 Kč
Model Spring je jediným elektromobilem v Evropě, který váží méně než jednu tunu, má totiž baterii o hmotnosti 188 kg. ...
Test: Opel Crossland HIT 1.2 Turbo – neodolatelná nabídka nejen pro důchodce
Bohatě vybavené SUV na sklonku života boduje pořizovací cenou. ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Citroën C3
Rok výroby 2016
Audi A4
Rok výroby 2011
BMW Řada 3
Rok výroby 2006
Nissan Navara
Rok výroby 2018