Nový Citroën C3 Aircross nabídne až sedm míst a startuje hluboko pod půl milionem | Autanet.cz

Nový Citroën C3 Aircross nabídne až sedm míst a startuje hluboko pod půl milionem

Při délce necelých 4,4 metru novinka pojme sedm osob a bude dostupná jak s čistě benzínovým motorem, tak hybridem nebo jako bateriový vůz. Chybět nebude ani cargo verze.

Citroën radikálně mění svůj přístup k trhu kompaktních SUV a představuje zcela přepracovaný model C3 Aircross. Tento nový model sdílí novou platformu Smart Car s nedávno uvedeným modelem C3, díky čemuž může být nabízen za velmi atraktivní cenu. Mezi další společné rysy patří nová identita značky a stejný designový jazyk, a to jak zvenčí, tak zevnitř. Jde o opravdové SUV nabízející ochranu, robustnost, snadný přístup a pocit bezpečí, stejně jako sebevědomý, propracovaný a moderní styl.


Spolu s novou identitou značky se změnil i styl a rozměry nového modelu. S délkou 439 cm poskytuje pětimístná verze nejlepší vnitřní prostor ve druhé řadě ve své kategorii. Vedle ní nabízí Citroën také zcela novou verzi až se 7 sedadly, která se v tomto segmentu objevuje poprvé. Zachovala si stejné proporce jako pětimístná verze a zajišťuje bezkonkurenční flexibilitu použití. Zároveň zůstává kompaktní a mrštná.

Prostorný a dobře vybavený nový C3 Aircross nabízí snadný a pohodlný každodenní zážitek z jízdy ve městě i mimo něj. Citroën, který vždy vychází vstříc očekávání zákazníků hledajících pohodu, prostornost a praktičnost, vybavil vůz C3 Aircross koncepcí kabiny C-Zen-Lounge® s head-up displejem a kompaktním multifunkčním volantem a novými sedadly Citroën Advanced Comfort® přepracovanými pro optimální oporu.

Komfort na palubě zvyšuje odpružení Citroën Advanced Comfort® s tlumiči s progresivními hydraulickými dorazy. Pro větší klid nabízí C3 Aircross všechny technologie asistenčních systémů řízení, které se v tomto segmentu očekávají, a také systém infotainmentu nejnovější generace s 10,25palcovým dotykovým displejem.

Nový C3 Aircross se stává součástí světa elektromobilů, vedle benzínového motoru nabízí dvě další varianty pohonu: mimořádně všestranný hybridní pohon o výkonu 145 k a napětí 48 V, který pomáhá snižovat spotřebu paliva, a dále plně elektrickou verzi s dojezdem přes 300 km. Elektrický pohon vnáší klid do každodenního cestování a je vhodný pro dlouhé cesty díky kapacitě dobíjení z 20 % na 80 % za pouhých 26 minut a současnému využití aplikace ë-ROUTES, plánovače cest, který se v reálném čase přizpůsobuje změnám na trase. Ve druhé polovině roku 2025 bude k dispozici verze s dojezdem přes 400 km.

Vyrábí se v Evropě, konkrétně na Slovensku v závodě Trnava. C3 Aircross je možné objednat v plně elektrické verzi za akční cenu od 629.900 Kč, verzi Hybrid 145, která je k dispozici výhradně v nejvyšší výbavě MaX za cenu od 630.000 Kč. V tradiční benzínové verzi Turbo 100k Manual bude C3 Aircross k dispozici za cenu od 435.000 Kč.

ceník citroen c3 aircross

Reinterpretace nové vizuální identity Citroënu

C3 Aircross získal typický vzhled SUV s výrazným, vysoce grafickým designem, který podtrhují široké robustní nárazníky, opatřené svislými barevnými klipy, které si zákazníci mohou libovolně měnit. V přední části se objevuje nové logo, které bylo představeno u koncepčního vozu Oli v roce 2021 a poté ho převzaly hatchbacky ë-C3 a C3. Design světlometů odkazuje na nový třídílný světelný podpis, který byl rovněž představen u koncepčního vozu Oli. Charakter SUV se zřetelně projevuje ve vysoké horizontální masce chladiče a vertikální linii přídě vozu C3 Aircross. Šířka vozu 179 cm dodává předním blatníkům svalnatost a sílu, za nimi se skrývají velká kola o průměru 690 mm. Ochranné kryty podběhů kol se inspirovaly od koncepce hranatých tvarů, které byly představeny u vozů ë-C3 a C3. Boky oživují jemné linie hran.

Při pohledu ze strany jsou jasně zřetelné geny SUV i dokonalá vyváženost vozu. Výška 166 cm a rovná střecha zajišťují velkorysý prostor na palubě pro všechny cestující. Světlá výška více než 200 mm přináší vyšší ochranu a usnadňuje nastupování do vozu, současně poskytuje vyšší a bezpečnější pozici řidiče. Dlouhé zadní okno bez

spojleru dodává na palubu dostatek světla a jeho zadní lišta je vybavena přizpůsobitelným barevným klipem, který kopíruje klip na nárazníku. Zadní blatník působí stejně mohutně jako přední a jsou do něho zabudována charakteristická zadní světla. Ta přebírají designové téma, které se poprvé objevilo u konceptu Oli a modelů ë-C3 a C3. Panel za zadním sloupkem charismatický vzhled nového modelu C3 Aircross ještě umocňuje.

nový citroen c3 aircross

Barevně odlišná střecha, která je u úrovně MAX součástí sériové nabídky v bílé nebo černé verzi, umožňuje vysokou míru individualizace, třetí boční okno navazující na okno zadních dveří posiluje dojem samostatné střechy. Do široké výklopné zádi je stejně jako vpředu zabudována černá lišta a nové logo s nápisem Aircross. Výřez v zádi umožňuje společně s nízkým prahem snadný přístup do zavazadlového prostoru.

Nové rozměry a větší praktičnost

Nový C3 Aircross je po modelech C3 Picasso z roku 2008 a C3 Aircross z roku 2017 třetí generací modelů Citroën, které přinášejí do segmentu B originální tvary. Je určen zákazníkům, kteří hledají vyšší pozici za volantem a praktičnost na palubě, současně přitom vnější rozměry vozu zůstávají pod kontrolou. V této nové generaci Citroën provedl radikální změnu a rozhodl se dát modelu C3 Aircross jiný tvar a nový rozměr, a to jak z hlediska vzhledu, tak prostoru na palubě.

Pouhých 439 cm dlouhý nový C3 Aircross si zachovává svou obratnost a snadnou ovladatelnost. Je vozem, který zůstává mrštný ve městě a eliminuje stres při parkování. Rozvor 267 cm poskytuje dostatek prostoru. Vůz je k dispozici ve dvou verzích, s 5 a 7 sedadly a shodnými tvary karoserie a vnějšími rozměry. Zákazníci se tedy mohou rozhodnout pro jednu z těchto dvou verzí v závislosti na svých potřebách a přáních.

7 míst v citroenu c3 aircross

Pětimístná verze nabízí rekordní prostornost ve druhé řadě a zavazadelník o objemu 460 litrů. Pro zákazníky, kteří hledají ještě větší všestrannost a každodenní flexibilitu, je C3 Aircross k dispozici ve funkční a snadno ovladatelné sedmimístné verzi. Rozvor náprav 267 cm – nejvelkorysejší v této kategorii – umožňuje nebývalou délku zadních dveří, což zajišťuje vynikající přístup do 2. řady u pětimístné verze a do 3. řady u sedmimístné verze.

Sedmimístná verze: chytrá a všestranná

Citroën nabízí sedmimístnou verzi nového modelu C3 Aircross, která nemá v tomto segmentu obdoby. Konstrukce zadního panelu vytváří dynamickou vertikální záď, která poskytuje dostatek místa pro cestující ve třetí řadě. Velké zadní dveře nového C3 Aircross a snadné sklápění opěradel sedadel ve druhé řadě (40/60) usnadňují přístup do této třetí řady, kterou tvoří dvě pohodlná sedadla, jež se sklápějí do podlahy. Tato dvě přídavná sedadla, snadno ovladatelná jediným pohybem, nabízejí velkou flexibilitu využití podle potřeby. Pokud nejsou rozložena, nabízí zavazadelník dokonale rovnou ložnou plochu.

Uspořádání 2. řady se mezi pětimístnou a sedmimístnou verzí liší. V sedmimístné verzi nabízí nový C3 Aircross v 2. řadě stejnou délku v úrovni kolen jako hatchback C3, šířku v úrovni loktů o 25 mm větší, než je průměr v dané kategorii, a velkorysý prostor nad hlavou. Oba cestující ve třetí řadě mají k dispozici opěrky hlavy, boční loketní opěrky, držáky nápojů, zásuvku USB, místo pro nohy a klimatizaci. Sedmimístná verze nového modelu C3 Aircross nabízí dokonalou rovnováhu mezi kompaktními vnějšími rozměry, které usnadňují každodenní jízdu, a velkorysým vnitřním prostorem až pro sedm osob. Vzhledem k tomu, že 93 % evropských majitelů vozů B-SUV ujede denně méně než 80 km, jsou dvě zadní sedadla v sedmimístné verzi ideálním řešením. Při vyklopení všech sedadel je objem zavazadlového prostoru 40 litrů, v pětimístné konfiguraci 330 litrů.

Pětimístná verze: nejlepší vnitřní prostor v segmentu

Pětimístná verze nového modelu C3 Aircross je vybavena lavicí dělenou v poměru 40/60, která je o 65 mm posunutá dozadu oproti sedmimístné verzi. Architekti tak vytvořili velmi velkorysý prostor ve druhé řadě s nejlepším prostorem ve výši kolen v kategorii (+80 mm oproti průměru segmentu). Všichni tři cestující na lavici mají navíc k dispozici nejlepší prostor pro lokty na trhu (+25 mm ve srovnání s průměrem segmentu). Posun lavice o 65 mm nijak neubírá ze 460 litrů zavazadelníku, který patří k nejlepším v segmentu.

Snadno přístupný kufr s nízkým, výrazně hranatým prahem má navíc dvoupolohovou podlahu, která po sklopení opěradel lavice 40/60 poskytuje zcela rovnou ložnou plochu. V této konfiguraci má zavazadelník objem 1.600 litrů. C3 Aircross nabízí celou řadu chytrých prvků, které usnadňují každodenní život rodiny a zajišťují velkou flexibilitu použití. Přesto je stále velmi kompaktní, takže se do něj snadno vejdete a bez stresu zaparkujete. Praktický, všestranný a uklidňující C3 Aircross je SUV, se kterým se snadno jezdí.

Citroën je značka, jejímž cílem je nabízet řešení pro svobodu pohybu, která jsou dostupná co největšímu počtu zákazníků a jsou přizpůsobená jejich potřebám. Proto SUV nabízí u svého kompaktního výběr různých pohonů za mimořádně konkurenceschopnou cenu. Nový C3 Aircross je postaven na platformě Smart Car, kterou Citroën od počátku navrhnul tak, aby optimálně vyhovovala kompletní řadě vozů se spalovacím, hybridním i elektrickým pohonem. Citroën tak ukazuje své pevné odhodlání začlenit výzvy spojené s přechodem na nové zdroje energie do veškerého vývoje svých produktů a poprvé nabízí vedle tradičního spalovacího motoru také hybridní řadu, která usnadňuje přístup k elektrifikaci a svou všestranností se dokonale hodí k tomuto typu vozu. A co víc, nový C3 Aircross bude poprvé k dispozici i ve 100% elektrické verzi.

Hybrid: benzinový motor s možností elektrifikace

C3 Aircross představuje nové pohonné ústrojí – verze Hybrid 145 je vybavena automatickou převodovkou e-DCT. Hybridní motor 48V využívá spalovací motor nové generace o objemu 1,2 litru, který byl vyvinut speciálně pro hybridní ústrojí a obsahuje 40 % nových dílů. Tříválcový motor se zdvihovým objemem 1 199 cm3 dosahuje výkonu 145 k. Je vybaven turbodmychadlem s proměnnou geometrií a rozvodovým řetězem, který přispívá k jeho odolnosti. Tento motor pracující v Millerově cyklu je kombinován s elektrifikovanou dvouspojkovou automatickou převodovkou e-CDT, v jejíž skříni je zabudován elektromotor o výkonu 21 kW/28 k napájený 48V lithium-iontovou baterií umístěnou pod podlahou, takže nijak neomezuje komfort cestujících ani zavazadlový prostor.

Tento pohon, který se snadno používá a nevyžaduje dobíjení, je ideální pro rodiny, protože snižuje spotřebu paliva a emise, takže je šetrný nejen k peněžence, ale i k planetě a pomáhá udržet rozpočet pod kontrolou za přijatelnou cenu. Elektromotor (synchronní stroj s permanentními magnety) hladce spolupracuje se spalovacím motorem a snižuje spotřebu paliva. Umožňuje, aby vůz v městském prostředí jezdil téměř 50 % času na 100% elektrický pohon, a zajišťuje dobíjení baterie během zpomalovacích fází. Nová převodovka se vyrábí ve Francii a nabízí nejlepší optimalizaci z hlediska kompaktnosti a nákladů. Díky tomu se podařilo snížit emise C02 modelu C3 Aircross Hybrid 145 e-DCT na pouhých 120 g CO2/km. Tato pohonná jednotka nabízí nový zážitek z jízdy kombinující klid a komfort a bude k dispozici jak u pětimístné, tak u sedmimístné verze vozu.

Vedle této elektrifikované pohonné jednotky nabízí Citroën model C3 Aircross i s benzinovým turbomotorem o objemu 1,2 litru a výkonu 75 kW/100 k. Tento tříválcový motor o výkonu 100 k je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou a splňuje normy Euro 7. Tato verze bude k dispozici za nejkonkurenceschopnější cenu na trhu.

První 100% elektrické kompaktní SUV značky Citroën

Citroën vstupuje poprvé do segmentu rodinných B-SUV s elektrickou verzí svého pětimístného modelu C3 Aircross. Tato elektrická verze, která je dokonale přizpůsobená jízdním návykům zákazníků v tomto segmentu, je poháněna motorem o výkonu 83 kW/113 k v kombinaci s baterií LFP (lithium-železo-fosfát) o kapacitě 44 kWh. Tato technologie nabízí dokonalý kompromis mezi požadovaným výkonem s dojezdem přes 300 km a velmi přijatelnou cenou. Jeho motor a plně automatická převodovka nabízejí lineární zrychlení s okamžitě dostupným točivým momentem a maximální rychlostí 135 km/h. Stoprocentně elektrická verze modelu C3 Aircross poskytuje dostatečný výkon k tomu, aby se vůz bez problémů začlenil do každodenního provozu.

Elektrický C3 Aircross usnadňuje svým uživatelům život, zejména pokud jde o dobíjení. Standardně dodávaný kabel Mode 3 je vhodný pro nabíjení doma i na veřejných nabíjecích stanicích:

    - Standardní nabíjení střídavým proudem z 20 % na 80 % baterie trvá při použití výkonu 7 kW přibližně 4 hodiny a 10 minut
    - Standardní nabíjení střídavým proudem z 20 % na 80 % baterie trvá při použití výkonu 11 kW přibližně 2 hodiny 50 minut
    - K dispozici je také rychlé nabíjení pomocí stejnosměrných nabíječek o výkonu 100 kW. Nabití z 20 % na 80 % trvá pouhých 26 minut.

Ve druhé polovině roku 2025 bude nabízena verze vybavená novou baterií, s dojezdem více než 400 km.

Elektrický C3 Aircross je dokonalou odpovědí na obavy motoristů, které znepokojuje přechod na elektrický pohon. Nová aplikace e-ROUTES umožňuje kromě rychlého nabíjení snadné plánování cest, sledování stavu nabití baterie v reálném čase a poskytuje kompletní navigaci. Aplikace pomáhá zkrátit dobu jízdy a přesně určit nejlepší zastávky pro dobíjení. Je neustále propojena s údaji o vozidle. Sleduje například úroveň nabití baterie ve vztahu k dopravním podmínkám a stavem dobíjecích stanic na zvolené trase. Stává se tak pomocníkem pro co nejefektivnější řízení trasy.

Nový C3 Aircross nabízí dostatek prostoru a spoustu světla, to vše v kompaktním SUV se všemi vlastnostmi obývacího pokoje na kolech. Zvýšená pozice řidiče a vysoká světlá výška usnadňují nastupování a vystupování a zároveň nabízejí lepší výhled na silnici před vozem. Pocit pohodlí je prvořadý, což na palubě vozu C3 Aircross zajišťuje poprvé použitá exkluzivní technologie odpružení Citroën Advanced Comfort®, koncept C-Zen Lounge –kombinující příjemnou přístrojovou desku s novým systémem head-up displeje – a sedadla Citroën Advanced Comfort®.

Odpružení a sedadla Citroën Advanced Comfort pro pocit jízdy jako v bavlnce

Nový C3 Aircross byl navržen tak, aby nabízel nejlepší kompromis mezi pohodlím a požitkem z jízdy, ať už je na palubě jedna, nebo sedm osob. Aby toho bylo dosaženo, jsou všechny verze standardně vybaveny exkluzivním odpružením Citroën Advanced Comfort®. Tento inovativní a patentovaný systém zaručuje cestujícím ve voze jedinečný pocit pohodlí bez ohledu na podmínky na silnici.

Odpružení Citroën Advanced Comfort® přehodnocuje dvě základní funkce systému odpružení: zajištění optimálního kontaktu kol s povrchem vozovky a definování dokonalé úrovně pohodlí pro cestující. Konvenční systém odpružení využívá k řízení těchto dvou funkcí pružinu a hydraulický tlumič. Pružina tlumí nerovnosti vozovky, zatímco tlumič pomáhá pružině ve fázi uvolnění po nárazu. Doraz v horní části tlumiče absorbuje stlačení pružiny v posledních několika centimetrech. Tento doraz chrání mechanické součásti vozidla, ale nerozptýlí plně energii, což má vliv na pohodlí cestujících.

Inženýři Citroënu tento systém zcela přehodnotili a vytvořili patentovaný systém progresivních hydraulických dorazů. Ty fungují jako druhý, menší tlumič, umístěný na koncích hlavního tlumiče. Na každý tlumič jsou použity dva progresivní dorazy, jeden pro kompresi a druhý pro dekompresi neboli odskok. Tato konstrukce odpružení zajišťuje větší pružnost a pohodlí při jízdě po malých nerovnostech, aniž by to mělo dopad na tlumení potřebné k udržení karoserie na místě při jízdě po nerovných cestách. V druhém případě systém postupně zpomaluje pohyb na konci zdvihu. Na rozdíl od mechanického dorazu v běžném tlumiči, který absorbuje energii a snižuje komfort, neboť část energie uvolňuje v podobě rázů, progresivní hydraulický doraz tuto energii absorbuje a rozptýlí. Efekt jízdy na létajícím koberci, který je pro Citroën tak důležitý, je ve voze C3 Aircross zřetelně cítit a umocňuje zážitek z jízdy.

C3 Aircross je také vybaven novými sedadly Advanced Comfort®. Ta jsou dokonale přizpůsobena vozu, jsou opatřena o 10 až 15 mm zesílenou pěnou pro měkký a příjemný pocit od prvního doteku a byla přepracována z hlediska boční opory, která zajišťuje pohodlí bez ohledu na ujetou vzdálenost.

C-Zen Lounge: nová architektura pro větší klid

Nový C3 Aircross přebral novinky z nových hatchbacků ë-C3 a C3. Nová architektura Citroën C-Zen Lounge nabízí moderní, prostornou a dobře vybavenou kabinu s mimořádně pečlivým výběrem barev a materiálů.

Horizontální palubní deska s charakteristickými vertikálními větracími otvory Citroën je rozdělena do dvou úrovní: technické prvky jsou umístěny v horní části, dolní část je věnována komfortu. Tato část pojmenovaná Sofa Design, je potažena speciální látkou a na obou koncích jsou umístěny nové plochy se zdroji teplého světla, což přispívá k pocitu pohody na palubě.

V horní části chybí tradiční přístrojový panel, čímž se vyjasnil výhled a je zajištěno skutečné pohodlí při řízení a vyšší bezpečnost. Důležité informace o jízdě se díky Citroën head-up displeji promítají do vyhrazeného prostoru. Malý multifunkční volant je výškově a podélně nastavitelný a snadno se ovládá. Zcela nové je řešení, kdy jsou informace zobrazovány na spojnici mezi horní částí palubní desky a spodní částí čelního skla. Díky této inovaci nedochází k duplikaci, takže řidič má k dispozici všechny potřebné informace, aniž by musel spustit oči z vozovky, což výrazně zlepšuje bezpečnost.

Inovativnost nového vozu C3 Aircross spočívá v kombinaci designu, prostornosti, komfortu na palubě a výbavy pro každodenní použití, kterou zákazníci v tomto segmentu očekávají – to vše za mimořádně konkurenceschopnou cenu.

Připojené SUV

Nový C3 Aircross ve verzi YOU je vybaven zařízením Smartphone Station, které zahrnuje zabudovaný držák telefonu, jenž řidiči umožňuje automaticky spustit pomocí bezdrátové technologie NFC speciální aplikaci. Díky ní má řidič přístup k ikonám služeb ve svém telefonu, které může ovládat pomocí rozpoznávání hlasu. Má rovněž přístup k rádiu, svým playlistům a navigaci. Díky ovládání na volantu vozu C3 Aircross nemusí řidič pouštět volant z ruky a tlačítko Home usnadňuje návrat na domovskou stránku aplikace.

C3 Aircross ve verzi MAX je vybaven barevným displejem infotainmentu s uhlopříčkou 10,25", která je mírně natočená směrem k řidiči. Využívá architekturu widgetů inspirovanou chytrými telefony a poskytuje virtuální zkratky k hlavním funkcím navigace, telefonu, rádia, aplikací a médií. Bezdrátová funkce WiFi umožňuje zrcadlení telefonu a je kompatibilní s Apple CarPlay i Android Auto. Ke komfortu na palubě nového modelu C3 Aircross přispívají také dvě zásuvky USB-C vpředu a další dvě ve druhé řadě. Ve vyhrazené úložné přihrádce ve středové konzole je zabudovaná 15W nabíjecí podložka.

Na míru každému zákazníkovi

Zcela nová řada C3 Aircross je k dispozici ve dvou designově a rozměrově shodných tvarech: pětimístná varianta je k dispozici v benzinové, hybridní a elektrické verzi a sedmimístná v benzinové a hybridní verzi. C3 Aircross existuje v šesti výrazných odstínech: Černá Perla Nera, Šedá Mercurey, Červená Elixir, Modrá Monte Carlo, Bílá Polaire a Zelená Montana. Některé odstíny je možné kombinovat s odlišně barevnou střechou – bílou a černou. Vůz lze upravovat pomocí klipů ve třech různých barvách, z nichž každá je sladěna s barvou karoserie. Citroën bude nabízet další barevné klipy jako příslušenství v podobě čtyřdílných sad pro ještě větší personalizaci.

Zefektivnění nové řady C3 Aircross doplňuje bohatá výbava dostupná od prvního stupně výbavy YOU. Standardně nabízí odpružení Citroën Advanced Comfort®, 6 airbagů, manuální klimatizaci, dokovací stanici Smartphone, systém Active Safety Brake (systém nouzového brzdění), aktivní varování při neúmyslném opuštění jízdního pruhu, varování před snížením pozornosti řidiče, systém rozpoznání dopravního značení s rychlostním omezením, zadní parkovací radary, samočinné rozsvěcování světel, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrický ovládaná přední okna, sklopnou zadní lavici dělenou v poměru 40/60, LED světlomety a denní svícení a 16" kola.

Druhá úroveň MAX navíc přidává 17" hliníková kola Aragonite Diamond Cut, zadní 3D LED světla, střechu v bílé nebo černé barvě dle odstínu karoserie, 3D navigaci, bezdrátové nabíjení chytrého telefonu, vnější zpětná zrcátka s detekcí mrtvého úhlu, přední parkovací senzory, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou a přístup k sedmimístné verzi s motorem Mild Hybrid 145 eDCT.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Jaecoo J7 zastíní zaběhlé konkurenty a chyby se hledají těžko
Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů Šestá generace Subaru Forester v Česku. Univerzální SUV se ničeho nebojí Test: Mazda CX-80 2.5 e-Skyactiv PHEV AWD Homura Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu

Tipy z autobazarů

Audi A6

Rok výroby 2017

598 000 Kč

Volkswagen Arteon

Rok výroby 2017

444 000 Kč

Opel Mokka

Rok výroby 2022

479 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2015

677 000 Kč