Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem

vloženo

Cenově dostupný sedan Citroën C-Elysée je na trhu čtyři roky, a tak právě nyní podstoupil omlazení. Přepracování se neubránila maska chladiče a přední světlomety s LED technikou. Nové jsou také zadní světla, dva nové odstíny karoserie Lazuli Blue a Gris Acie nebo design kol. V kabině je nový velký displej a nechybí konektivita.

Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem

Citroën C-Elysée, který byl od počátku určen především pro mezinárodní trhy, využívá veškeré know-how značky Citroën. Svým stylem a výbavou se obrací na zákazníky, kteří hledají reprezentativní a cenově dostupné auto nižší střední třídy.


Vůz, který byl na konci roku 2012 uveden na trhy ve Středomoří a na konci roku 2013 v Číně, se ukázal jako bestseller značky na tak významných trzích, jako je Čína, Turecko nebo Alžírsko: od uvedení na trh se ho ve světě prodalo již více než 400 000 kusů. V roce 2015 bylo nově registrováno 117 000 vozů, z toho téměř 90 000 v Číně.

Nová maska chladiče a chromované lišty se táhnou až ke světlometům. Světlometům, které byly zcela přepracovány. Jsou větší a do každého je zabudovaný chromovaný kužel, takže působí moderně. Díky této kontinuitě mezi maskou chladiče a světlomety působí vůz širší. Dojem ve spodní části nárazníku posiluje horizontálně pojatý přístup vzduchu a nové lišty mlhovek. Díky těmto dílům sedí auto lépe na silnici a je lépe chráněno. Nad mlhovky byla umístěna nová světla s LED diodami, která čelní straně vozu dodávají ještě větší eleganci.

V zadní části vozu C-Elysée naleznete světla s 3D efektem, které vytvářejí zadní světelný podpis vozů Citroën. I ony posilují vnímání šířky vozu a posilují jeho eleganci. Na boční straně jsou u 16palcových kol dvě novinky: ozdobný „3D“ dvoubarevný disk a litý ráfek s diamantovým výbrusem „San Diego“. Kola tak posilují dynamiku vozu a kontrast siluety a ladí s novou přední maskou. Vůz získal dva nové modernější odstíny karoserie: Lazuli Blue a Gris Acier.

Samozřejmě že moderní doba si žádá pořádnou konektivitu, takže i tento vůz dostal pořádně velký displej infotainmentu, kde se snoubí Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav, k jejichž ovládání slouží právě již zmíněný sedmipalcový dotykový displej.

Palubní deska je bohatě provedená, před spolucestujícím vpředu je ozdobná lišta, jejíž vzhled se liší podle stupně výbavy. Všechny materiály byly zvoleny tak, aby vozu dodávaly eleganci, robustnost a velmi snadnou údržbu. Palubní deska prošla úpravou, aby do ní mohl být zabudován dotykový 7" displej, který vozu C-Elysée dodává moderní charakter. Vývojem prošel i sdružený přístroj, jehož ciferníky nabízejí novou výraznější a jasnější grafiku. U vyšších verzí výbavy se mezi oběma ciferníky nachází nový displej s bílým zobrazením, na němž se soustředí informace o řízení.

Pod kapotou se žádné změny nestaly. V benzínové verzi jde o motor PureTech 82 s manuální převodovkou a VTi 115 s manuální nebo automatickou 6stupňovou převodovkou poslední generace EAT6. V případě naftových motorů jde o motory HDi 92 a BlueHDi 100.

 


Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem Fotografie k článku Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Škoda Auto představila elektrické Citigo iV s dojezdem až 260 km

Škoda Auto představila elektrické Citigo iV s dojezdem až 260 km

První elektrický městský model z dílny škodovky váží pouhých 1139 kg a pohání jej elektromotor s výkonem 61 kW a maximálním točivým momentem 212 Nm. Vše doplňuje automatická převodovka s jedním stálým..

Test ojetiny: Peugeot 3008 2.0 HDi (video)

Test ojetiny: Peugeot 3008 2.0 HDi (video)

Segment rodinných vozů je celkem bohatý a tak se v pořadu Autocentral rozhodli otestovat první generaci Peugeotu 3008...

Opel Insignia má po faceliftu, co bude nového a čím se bude chlubit?

Opel Insignia má po faceliftu, co bude nového a čím se bude chlubit?

Modernizovaný Opel Insignia nabídne úspornější motory, uhlazenější design a inteligentní světlomety IntelliLux LED..

Škoda Superb přijíždí v plug-in hybridní variantě iV a nabízí dojezd až 930 km

Škoda Superb přijíždí v plug-in hybridní variantě iV a nabízí dojezd až 930 km

Nový Superb iV je vybaven benzinovým čtyřválcovým motorem 1.4 TSI a elektromotorem. Maximální systémový výkon činí 218..

Seat Tarraco je nyní dostupný v nové verzi 1.5 TSI DSG s pohonem předních kol

Seat Tarraco je nyní dostupný v nové verzi 1.5 TSI DSG s pohonem předních kol

Španělský výrobce rozšiřuje svou nabídku o SUV model Tarraco s pohonem předních kol a automatickou převodovkou DSG. Pod..