AutaNet.cz spustil nový web, umožňuje výběr ojetých vozů u kvalitních prodejců
Zprostředkovatel prodeje nových a ojetých vozidel AutaNet.cz minulý týden spustil novou podobu webových stránek.
Nová filozofie prodeje umožní zájemcům o ojeté vozy lépe vybírat vozidla u kvalitních prodejců. Cílem nového webu je usnadnit zákazníkům výběr ojetých vozů a podpořit autorizované dealery a kvalitní autobazary.
Nové webové stránky AutaNet.cz umožňují vyhledávat vozidla podle několika kritérií. Zákazník má možnost výběru vozů také podle typu prodejce. "Stále více se prosazuje trend nákupu vozidel u kvalitních prodejců. Nový web spouštíme, abychom zákazníkům umožnili již v první fázi, kterou je výběr vozidla na internetu, nakupovat u prodejců s odpovídající úrovní zázemí a služeb", říká Jiří Řikovský, manažer projektu."Nákup ojetého automobilu není levná záležitost. V mnoha případech nabídka na internetu neodpovídá skutečnosti, což souvisí také s kvalitou prodejce. Výběrem vhodných prodejců se snažíme ulehčit práci zákazníkům, aby se vyhnuli neseriózním praktikám", dodává Řikovský.
AutaNet.cz s měsíční návštěvností 100 tisíc návštěvníků je středně velkým zprostředkovatelem prodeje nových a ojetých automobilů. V současné době spolupracuje se 150 prodejci z celé České republiky. AutaNet.cz nabízí také informace a rady k nákupu ojetých vozidel. Ve spolupráci se společností Cebia poskytuje prověření historie vozidel. Velkou část kvalitního obsahu tvoří informace o automobilech, přičemž nechybí zpravodajství ani testy jednotlivých modelů.