Změna ve vedení Mazda Motor Europe

28. 06. 2006
Sdílet článek

Mazda Motor Europe oznámila, že Masahiro Moro byl jmenován novým Vice-Presidentem pro marketing. Moro-San, který v současné době zastává pozici Vice-Presidenta pro produktový marketing, převezme pozici od Steva Cootese, který vedl evropský marketingový tým od května roku 2002 a který bude nově zastávat pozici ředitele evropských operací pro Land Rover.

Moro-San pracuje pro Mazdu od roku 1983 a k Mazda Motor Europe přišel v březnu 2004 jako Vice-President pro vybrané trhy a pro maloobchod. Dříve zastával vedoucí pozice v prodeji a marketingu v Hirošimě, včetně dvouleté zkušenosti jako General Manager divize Global Marketing Mazda Motor Corporation.

"To, že se naše poselství Zoom-Zoom za poslední čtyři roky zapsalo do myslí Evropanů je do značné míry zásluhou práce a vysokého nasazení ze strany Steva Cootese," řekl James Muir, President a CEO Mazda Motor Europe. "Jeho iniciativy v oblasti marketingu byly důležitým faktorem pro znovuzrození značky Mazda v Evropě a pro úspěch, který následoval. Děkujeme mu za jeho práci a přejme mu všechno nejlepší. Jeho nástupce, Masahiro Moro, je důležitým členem evropského vedoucího týmu již více než dva roky a jsem si jistý, že bude pokračovat v budování pozice značky v Evropě v pozitivním duchu a s úspěchem."




Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Škoda ukázala interiéry nových modelů Superb a Kodiaq. Je to revoluční změna k lepšímu.
Česká pošta si pořizuje za více než půl miliardy tisíc nových aut Toyota má auta bez čekání. Nákupem skladovky můžete ušetřit pořádný balík peněz Rodiny radujte se – Citroën Berlingo se spalovacím motorem se vrací na český trh Test: Volkswagen ID. Buzz překvapuje vzhledem, praktičností a také spotřebou

Tipy z autobazarů

Volkswagen Arteon

Rok výroby 2017

659 000 Kč

Škoda Octavia

Rok výroby 2019

439 900 Kč

Hyundai Tucson

Rok výroby 2018

509 900 Kč

Audi RS 3

Rok výroby 2016

769 990 Kč