Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE

vloženo

Volkswagen do Ženevy přivesl nový Passata Alltrack, který dostal sériově pohon všech kol, režim offroad nebo asistenta couvání s přívěsem. Kromě toho je k vidění dlouho očekávaná druhá generace populárního Touranu nebo koncept sportovního čtyřmístného kupé, které je podle všeho předobrazem nového Passatu CC.

Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE

Dlouhé čekání na druhou generaci Volkswagenu Touran v Ženevě končí. Po dlouhých 12 letech na trhu přichází nový model populárního wolfsburského MPV, které se mezigeneračně prodloužilo o 13 cm. Oproti předchůdci je novinka o 62 kilogramů lehčí a karoserie nese prvky Golfu Sportsvan. Po stránce designu nebude podle zástupců automobilky chybět atraktivní pakety R-Line. Do prodeje se nová generace Touranu dostane na podzim.


Nejvíce obletovaným modelem byla první novinářský den studie čtyřmístného kupé Sport Coupé Concept GTE poháněná úsporným a zároveň sportovním hybridním systémem s možností externího nabíjení. Volkswagen ve studii použil jako spalovací motor přeplňovaný šestiválec TSI o objemu 3,0 litru s přímým vstřikováním benzinu, vyladěný na nejvyšší výkon 220 kW/299 k a maximální točivý moment 500 N.m. Elektrickou část hybridního pohonu tvoří lithium-iontový akumulátor (ve středovém tunelu) a dva elektromotory. Přední elektromotor je integrován do skříně šestistupňové převodovky DSG (DQ400E) a poskytuje nejvyšší výkon 40 kW, zatímco zadní elektromotor nabízí 85 kW. Nejvyšší výkon celého systému je 279 kW/380 k.



Díky zadnímu elektromotoru a „elektrickému spojovacímu hřídeli“ může být hnací síla systému přenášena v případě potřeby na všechna čtyři kola. Kupé s nejvyšší rychlostí 250 km/h zrychlí ve sportovním režimu „GTE-Mode“ z klidu na 100 km/h za pouhých 5,0 sekundy. Navzdory této dynamice se může studie pochlubit příkladnou hospodárností: průměrná spotřeba paliva (kombinovaná) činí pouhých 2,0 l/100 km. Sport Coupé Concept GTE dokáže kromě toho v režimu „E-Mode“ překonat vzdálenost minimálně 50 km s čistě elektrickým pohonem, a tím s nulovými emisemi. Celkový dojezd studie je více než 1 200 km.

Pokud to situace vyžaduje, je studie Sport Coupé Concept GTE poháněna prostřednictvím všech čtyř kol. V tomto případě (a při nízkém stavu nabití akumulátoru) funguje nyní motorem V6 TSI poháněný přední elektromotor pouze jako generátor, který vyrábí elektrickou energii pro svůj protějšek na zadní nápravě. Protože je energie k zadní nápravě přenášena „po drátě“ a nikoli mechanicky, hovoří se o „elektrickém spojovacím hřídeli“. Vzhledem k tomu, že TSI pohání zadní elektromotor prostřednictvím předního elektromotoru, funguje pohon všech kol i při nízkém stavu nabití akumulátoru.


Stánku Škody vládnou Superby
Stánku Škody vládnou Superby První fotografie světových premiér Základní informace

redakce AutaNet.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE Fotografie k článku Ženevský autosalon 2015 - Volkswagen Passat Alltrack, Touran a Sport Coupé GTE

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Suzuki Ingis 1.2 DualJet 4x4 Hybrid - prcek, co se nezdá

Test: Suzuki Ingis 1.2 DualJet 4x4 Hybrid - prcek, co se nezdá

Suzuk Ignis nemá kromě Fiatu Panda přímého soupeře. Konkurenci totiž převyšuje možností pohonu všech kol, což je prvek u ultra kompaktních aut nevídaný. O to víc nás zajímalo, jak jezdí inovované provedení vybavené..

BMW 4 Cabrio stojí 1,3 milionu, ve verzi M440i xDrive o půl milionu více

BMW 4 Cabrio stojí 1,3 milionu, ve verzi M440i xDrive o půl milionu více

Nová generace otevřeného modelu BMW střední třídy, nyní s plátěnou střechou startuje na ceně 1 319 500 Kč. Za tuto..

Volkswagen Touareg eHybrid a Touareg R v prodeji, dva miliony nestačí ani na jeden

Volkswagen Touareg eHybrid a Touareg R v prodeji, dva miliony nestačí ani na jeden

Volkswagen pokračuje v hybridní ofenzivě a ve fázi předprodeje začíná svým zákazníkům nabízet dvě nové verze modelu..

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Honda Accord sedmé generace dodnes zaujme designem, láká ale i skvělou pověstí. Drtivá většina ojetin má ale opravdu..

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Zcela nový model i20 N bude uveden na evropské trhy na jaře 2021. Novinka umí stovku za 6,7 sekundy a letí až 230 km/h...