Vkus řidiček se mění
Vkus žen-řidiček se podle statistiky pražského autobazaru za posledních deset let změnil celkem radikálně. Zatímco před deseti lety kupovaly hlavně červené a modré vozy, nyní volí nejčastěji šedou a stříbrnou barvu. Změnila se i preference značek. Dříve nejoblíbenější Fiat a Renault nahradily u žen vozy Škoda a Ford.
Více než třetinu zákazníků autobazaru Auto ESA tvoří ženy. Před deseti lety tvořily ženy kolem 25 procent zákazníků, nyní je to již více než 35 procent ze všech zákazníků. Také vztah žen k automobilům se postupně mění. Ještě před pár lety hrála rozhodující roli u auta pro ženy barva. Dnes už není tak důležitá. Auto pro ženu by sice mělo být hezké, ale už nemusí být nijak výrazné. Mění se i velikost vozidla. Doba, kdy většina žen preferovala výhradně malá auta, už minula. Dnes ženy vybírají především větší bezpečnější vozy a nevyhýbají se ani velkým terénním SUV. Na rozdíl od mužů však ženy stále dají hodně na první dojem - od koupě předem vyhlédnutého vozu je dokáže spolehlivě odradit jakákoli kosmetická vada. A to jak na vnějších částech, třeba na karosérii, tak i v interiéru.
AutoESA, ps
Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Na limitovanou edici Hyundai i30 N Drive-N bohatě stačí milion korun
Limitovaná edice modelu i30 N Drive-N má české ceny. Cena varianty s manuální převodovkou startuje na částce 899.990 Kč, za verzi s osmistupňovým automatem DCT dáte 949.990 Kč. Limitovaná edice i30 N Drive-N přináší..
Nákup vozidla ze zahraničí - jaký je postup
Nákup nového vozu bývá často otázkou nervů a předcházet mu musí jasné stanovení priorit. Zachovat si chladnou hlavu je..
Test: Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4WD – nejlepší možná volba
Tak tu máme SUV vyráběné už od roku 2016, které ovšem pohání benzínový agregát 2.0 TSI o výkonu 190 koní spojený s..
Do ČR dorazí jen 25 ks speciální edice modelu Hyundai i30 N Drive-N
Automobilka Hyundai představila limitovanou edici i30 N Drive-N postavenou na základě modelů Hyundai i30 N a Hyundai..
I přes růst cen automobilů roste poptávka po luxusnějších mladých ojetinách
Například Mototechna za první čtvrtletí letošního roku prodala dvojnásobné množství luxusních aut ve srovnání s prvním..