Tři vítězství pro design Hyundai

vloženo

Hyundai obdržel tři ocenění v rámci druhého ročníku ankety Automotive Brand Contest, organizované Spolkovou radou pro design. Nová generace i30 získala cenu za „Nejlepší interiér“ a „Nejlepší exteriér“. Koncepční vůz i-oniq přesvědčil jako „Nejlepší koncept“.

Tři vítězství pro design Hyundai Tři vítězství pro design Hyundai

Design obou modelů byl navržen evropským týmem v Technickém středisku Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu. Obě vítězná ocenění nové generace modelu i30 názorně dokazují úsilí značky Hyundai o výrobu produktů, které jsou atraktivní pro evropské zákazníky. Vnější design vozu je dalším vývojovým stupněm filozofie značky Hyundai zaměřené na fluidní tvary, které vytvářejí dojem neustálého pohybu i u stojícího vozu a dynamickými proporcemi vyjadřují sebevědomý postoj. Interiér představuje v porovnání s původním i30 výrazný krok kupředu. Svým vzhledem úzce navazuje na exteriér a vyznačuje se kvalitnějšími materiály.


Hyundai i-oniq debutoval na Ženevském autosalonu 2012 s novou technikou a designem, v nichž je vyjádřeno budoucí myšlení značky Hyundai. Prémiové kvality exteriéru i interiéru konceptu i-oniq, známého rovněž pod kódovým označením HED-8, jsou charakterizovány jemnými osobitými liniemi a svalnatě tvarovanými plochami. Futuristický vnitřní design kombinuje přístrojovou desku orientovanou na řidiče s vysokou úrovní komfortu pro cestující.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Uznání od Spolkové rady pro design je dalším důkazem transformace designu značky Hyundai, k níž došlo v uplynulých letech. Styl ovlivněný fluidními tvary dodal našim produktům emocionální přitažlivost, přestože zároveň zůstaly zachovány racionální přednosti, na nichž stojí dlouhodobý úspěch naší značky. Nová generace i30 je dosud nejlepším příkladem našeho zaměření na odvážně pojaté vozy, které odpovídají touhám evropských spotřebitelů, na základě naší strategie přizpůsobování produktů lokálním potřebám.

V roce 2011 získal Hyundai ocenění „Nejlepší exteriér“ s kombi i40, dalším modelem navrženým v Evropě a zaměřeným přímo na evropské zákazníky.

Vítěze ankety Automotive Brand Contest vybírá nezávislá odborná porota složená z automobilových designérů, novinářů, akademických pracovníků a generálních ředitelů.

Test modelu Hyundai i30 si můžete přečíst zde a test modelu i40 zde.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Kia Sportage 1.6 CRDi MHEV 7DCT Black Edition - poslední šance ušetřit

Test: Kia Sportage 1.6 CRDi MHEV 7DCT Black Edition - poslední šance ušetřit

Kiu Sportage čeká brzy střídání generací a nás zajímalo, co dokáže nabídnout současná generace v provedení Black Edition, které lze aktuálně pořídit se slevou až 160.000 Kč.

Nová Škoda Fabia dnes oficiálně vstupuje na český trh, v předprodeji si ji objednalo přes 4700 zákazníků

Nová Škoda Fabia dnes oficiálně vstupuje na český trh, v předprodeji si ji objednalo přes 4700 zákazníků

Škoda Fabia úspěšně působí na trhu již 22 let, právě nyní startuje prodej její čtvrté generace. Automobilka Škoda zve..

Autem do Itálie: Trasa, tankování i poplatky

Autem do Itálie: Trasa, tankování i poplatky

Přemýšlíte, kam na dovolenou, když chcete jet autem?

Čím jezdí papež František při návštěvě Slovenska?

Čím jezdí papež František při návštěvě Slovenska?

Mladoboleslavská automobilka Škoda poskytla papeži Františkovi během jeho návštěvy Slovenska od 12. do 15. září dva..

Test: Fiat Tipo Cross 1.6 MultiJet - hledáte normální auto?

Test: Fiat Tipo Cross 1.6 MultiJet - hledáte normální auto?

Fiatu se moc nedaří, přesto má v nabídce nejedno zajímavé auto. Tipo se zdá být naprosto ideálním modelem, který je..