Tři vítězství pro design Hyundai
Hyundai obdržel tři ocenění v rámci druhého ročníku ankety Automotive Brand Contest, organizované Spolkovou radou pro design. Nová generace i30 získala cenu za „Nejlepší interiér“ a „Nejlepší exteriér“. Koncepční vůz i-oniq přesvědčil jako „Nejlepší koncept“.
Design obou modelů byl navržen evropským týmem v Technickém středisku Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu. Obě vítězná ocenění nové generace modelu i30 názorně dokazují úsilí značky Hyundai o výrobu produktů, které jsou atraktivní pro evropské zákazníky. Vnější design vozu je dalším vývojovým stupněm filozofie značky Hyundai zaměřené na fluidní tvary, které vytvářejí dojem neustálého pohybu i u stojícího vozu a dynamickými proporcemi vyjadřují sebevědomý postoj. Interiér představuje v porovnání s původním i30 výrazný krok kupředu. Svým vzhledem úzce navazuje na exteriér a vyznačuje se kvalitnějšími materiály.
Hyundai i-oniq debutoval na Ženevském autosalonu 2012 s novou technikou a designem, v nichž je vyjádřeno budoucí myšlení značky Hyundai. Prémiové kvality exteriéru i interiéru konceptu i-oniq, známého rovněž pod kódovým označením HED-8, jsou charakterizovány jemnými osobitými liniemi a svalnatě tvarovanými plochami. Futuristický vnitřní design kombinuje přístrojovou desku orientovanou na řidiče s vysokou úrovní komfortu pro cestující.Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Uznání od Spolkové rady pro design je dalším důkazem transformace designu značky Hyundai, k níž došlo v uplynulých letech. Styl ovlivněný fluidními tvary dodal našim produktům emocionální přitažlivost, přestože zároveň zůstaly zachovány racionální přednosti, na nichž stojí dlouhodobý úspěch naší značky. Nová generace i30 je dosud nejlepším příkladem našeho zaměření na odvážně pojaté vozy, které odpovídají touhám evropských spotřebitelů, na základě naší strategie přizpůsobování produktů lokálním potřebám.“
V roce 2011 získal Hyundai ocenění „Nejlepší exteriér“ s kombi i40, dalším modelem navrženým v Evropě a zaměřeným přímo na evropské zákazníky.
Vítěze ankety Automotive Brand Contest vybírá nezávislá odborná porota složená z automobilových designérů, novinářů, akademických pracovníků a generálních ředitelů.
Test modelu Hyundai i30 si můžete přečíst zde a test modelu i40 zde.
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidelHyundai I30 1.4 iCVVT/73kW Trikolor
Hyundai I30 1,6 CRDi Style kombi
Hyundai I30 1,5 i CVVT kombi FAMILY COMFO
Mohlo by vás zajímat
Test: Hyundai i30 N Performance Fastback. Petrolheadův nejlepší kámoš!
Hyundai i30 N je bezpochyby kultovní stroj. Vždyť hned v první ostré generaci vstoupil rovnýma nohama do síně slávy a př ...
Hyundai představí limitovanou edici modelu i30 N, vznikne jen 600 ks
Speciální edice bude nabízena na vybraných evropských trzích v závěru letošního roku a počet vyrobených vozů bude přísně ...
Test ojetiny: Hyundai i30 - třetí generace stále táhne
Hyundai i30 třetí generace dostal na rozdíl od svých předchůdců tři různé karoserie, čímž zaujal mnoho motoristů už jako ...
Nejnovější články
Nový Citroën C3 Aircross na délce 4,4 metru nabídne až 7 míst
Citroën představil první snímky nového modelu C3 Aircross, který sdílí s hatchbackem C3 stejný styl, jenž je příslibem p ...
Mazda CX-80 představena. Vrchol nabídne šestiválec a sedm míst
Dnes se na evropském trhu představuje zbrusu nová Mazda CX-80 se třemi řadami sedaček. ...
Nový model Alfy Romeo přišel o své jméno. Horká novinka se musí přejmenovat
Model Milano tak během týdne od premiéry byl přejmenován a dostal jméno Junior. ...
Nejčtenější články měsíce
Tipy z autobazarů
Audi A4
Rok výroby 2011
Volkswagen Golf
Rok výroby 2017
Peugeot 308
Rok výroby 2024
Citroën C3
Rok výroby 2016