Toyota Prius Plug-in Hybrid, světová premiéra ve Frankfurtu

vloženo

Prius Plug-in Hybrid je pro Toyotu dalším milníkem v již čtyřicetileté historii hledání řešení v oblasti trvale udržitelné mobility. Vrcholně ekologický model reprezentuje nejnovější výsledky vývoje modulární platformy Hybrid Synergy Drive - HSD.

Toyota Prius Plug-in Hybrid, světová premiéra ve Frankfurtu Toyota Prius Plug-in Hybrid, světová premiéra ve Frankfurtu

Prius Plug-in Hybrid, první hybridní elektromobil typu plug-in (PHEV) značky Toyota, jehož uvedení na trh je již naplánováno, se představí v sériové podobě ve světové premiéře na blížícím se autosalonu IAA ve Franfurtu. Nový Prius Plug-in Hybrid používá nově vyvinuté a prostorově méně náročné lithium-iontové akumulátory, splňující přísné standardy Toyoty v otázkách spolehlivosti. Díky delší dojezdové vzdálenosti v režimu čistě na elektřinu bylo dosaženo pozoruhodné průměrné spotřeby jen 2,2 l/100 km a rovněž nižších emisí CO2, které činí nevídaných 49 g/km.


Vlajková loď Prius

Prius Plug-in Hybrid definuje nová srovnávací měřítka v oblasti ekologicky šetrné mobility. Zákazníkům dojíždějícím každý den za prací do města nabízí to nejlepší z obou světů. Řeší konkrétní potřeby zákazníků žijících ve městech, kteří se mohou spolehnout na výrazně delší jízdní dosah v režimu elektromobilu při popojíždění po městě. Hospodárný zážehový motor tvořící součást hybridního pohonu zajišťuje dlouhý jízdní dosah, nicméně při zachování velmi nízké spotřeby paliva standardního provedení modelu Prius. Díky cenové dostupnosti osvědčené technologie HSD je možné tuto koncepci zpřístupnit širokému spektru zájemců. Toyota bude technologii plně hybridního pohonu nasazovat do dalších tržních segmentů, kam spadají např. modely Auris a Yaris, nicméně Prius jako takový zůstává ikonou nových technologií a nejnovějšího vývoje systému pohonu HSD, přičemž Prius Plug-in Hybrid představuje v tomto směru vlajkovou loď.

vs/Toyota

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Test ojetiny: Honda Accord – pověst láká, vysoký nájezd ne

Honda Accord sedmé generace dodnes zaujme designem, láká ale i skvělou pověstí. Drtivá většina ojetin má ale opravdu hodně najeto, což některé zájemce odradí.

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Hyundai i20 N - hodně ostrý hatchback je tady, má 230 koní a samosvor

Zcela nový model i20 N bude uveden na evropské trhy na jaře 2021. Novinka umí stovku za 6,7 sekundy a letí až 230 km/h...

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Test: Toyota Corolla 2.0 GS Hybrid - Corolla nemusí být nudná

Corollu kombi můžete mít v zajímavém provedení GR Sport, která nekřičí do světa, že se jedná o sportovce ale v případě..

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Čím jezdí Lucie Borhyová? S novým autem už stačila vyrazit na dovolenou

Tak schválně, jaký vůz populární moderátorka aktuálně řídí? Menší nápovědou je fakt, že v Česku tahle značka zrovna moc..

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Volkswagen Golf GTI Clubsport je tady. Má 300 koní a snížený podvozek

Nový Golf osmé generace zrychluje tempo. Volkswagen představuje po verzích GTI, GTE a GTD další klenot z rodiny..