Test ojetiny: BMW 330d Luxury Edition

Generace F30 spatřila světlo světa v roce 2011 a svým odklonem od tradičních hodnot značky okamžitě způsobila rozruch. Musím se přiznat že ani já jsem designu zvlášť přední části moc neporozuměl. Po letech se ale člověku auto trochu okouká a jeho design si takzvaně sedne.

A dnes? Zvlášť v testované edici luxury mi Trojka svým konzervativním pojetím připomíná éru tolik milovaných „39tek“. Vždyť jednu koneckonců i mám. A to byla auta!


Pokud s Bavoráky jezdíte, cítíte se uvnitř hned jako doma. Rozvržení palubní desky, pozice za volantem nebo tvar předních sedadel (a pozor - příjemná jsou i ta základní), to všechno je perfektní. Jenomže s materiály už to zase tak slavné není. Předchozí generace s podobným nájezdem ani omylem nevrže, ale náš vůz?

Vůbec se nedivím, že v případech, kdy tahle auta jezdila jako firemní a nejsou ani zdaleka tak opečovávaná jako „Trojka“ v našem případě, může F30 leckomu připadat jako stočená popelnice. Prošoupaná tlačítka či snad drolící se volant? V minulosti nemyslitelné…

V interiéru tedy žádný med, ale jak celý test dopadne? A který motor byste pod kapotu měli z hlediska spolehlivosti chtít? Užijte si náš dnešní test bazarového BMW řady 3!


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Martin Müller

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč