Superluxusní MPV se začně v létě prodávat i v Česku

Kategorie MPV pomalu vymírá, přesto do ní v brzké době zavítá něco nevídaného. Japonský Lexus totiž oznámil, že v Česku začne na přelomu srpna a září prodávat luxusní model LM, který nemá obdoby. Novinka bude nabízena v čtyřmístném nebo sedmimístném provedení. Ve výbavě bude možné mít 48“ širokoúhlou obrazovku umístěnou za předními sedadly. O dokonalé ozvučení se postará prostorový audiosystém Mark Levinson.

Lexus LM je na evropském trhu novým typem vozidla, které dokáže nabídnout vrcholný luxus limuzíny v hávu prostorného MPV. Zkratka LM znamená „Luxury Mover“a je čtvrtým modelem designu Lexus nazvaného „Next Chapter“. Navazuje na úspěšné uvedení SUV Lexus NX a RX, a také čistě elektrického SUV Lexus RZ. LM reprezentuje nejnovější fázi kompletní obnovy produktové nabídky, která zahrnuje nové podvozkové platformy, nové pohony a řadu pokrokových technologií.


Jak vyplývá ze samotného označení „L“, LM je vlajkovým modelem, stojícím po boku sedanu LS, kupé/kabrioletu LC a – na východoevropských trzích – SUV s označením LX.

Hlavní pozornost vývojářů se soustředila na pohodlí a pocit pohody cestujících v kabině, která posouvá klasickou koncepci pohostinnosti („omotenashi“) značky Lexus na dosud nevídanou úroveň. Každý detail kabiny byl navržen tak, aby se všichni cestující cítili jako doma, dokonale opečováváni, bez ohledu na to, zda si během cesty přejí relaxovat, nebo tento čas využít k práci.

Sedadla byla navržena s ohledem na dokonalou oporu a pohodlí, k preciznímu nastavení prostředí v kabině slouží regulace teploty, kvality vzduchu a osvětlení, samozřejmostí jsou snadné a intuitivní funkce konektivity a zábavy včetně 48" širokoúhlého monitoru s HD rozlišením a zakázkového audiosystému Mark Levinson 3D Surround Sound.

Lexus LM - new MPV

Za volantem se řidič může těšit na přirozený dialog s vozidlem a klíčové atributy typického jízdního projevu Lexus – tedy pohodlí, ovládatelnost a sebejistotu, podepřené vysokou tuhostí a nízkým těžištěm globální podvozkové platformy Lexus GA-K. Dodržování zásad pohostinnosti Lexus (omotenashi) se na palubě odráží v nevídané úrovni prémiového zpracování a vyspělých technologií v souladu s vizí značky „Making Luxury Personal“.

Rozšíření modelové nabídky o LM jde ruku v ruce s cílem značky Lexus nabízet různorodé produkty pokrývající širší spektrum potřeb zákazníků v závislosti na jejich životním stylu. LM není dodávkou přepracovanou k dalšímu účelu – LM je po všech stránkách výjimečným osobním automobilem představujícím luxusní velkoprostorové MPV.

„Lexus LM je na poměry evropského trhu jedinečné auto, které by mohlo zaujmout širokou škálu zákazníků od top managementů firem přes VIP shuttle service společností a hotely až po rodiny jako alternativa k 7místným SUV. V České republice se nové LM objeví během září letošního roku a již na začátku léta bychom měli být schopni začít s jeho předprodejem. Ambice máme vzhledem k síle tohoto produktu zdravě sebevědomé, rádi bychom prodávali desítky LM ročně,“ doplňuje Jakub Květoň, manažer značky Lexus v ČR.

Cílem návrhářů Lexus bylo ztvárnit prvotřídní interiér, mírou pohodlí srovnatelný s obývacím pokojem, ale zároveň prakticky využitelný jako mobilní kancelář, tedy s dvojím využitím, kterému se v současnosti nevyrovná žádné jiné vozidlo na trhu. Tak vypadá prostor, v němž mohou cestující naplno relaxovat ve vší své přirozenosti.

Při práci na konceptu LM uskutečnil Lexus průzkum zahrnující výrobce soukromých tryskových letadel a ty nejbohatší zákazníky. Výsledky průzkumu potvrdily předpoklad, že za nejvyšší měřítko luxusu tito zákazníci považují, když jim prostředí umožňuje plně se uvolnit, a to po fyzické i psychické stránce. Uvedený aspekt je hodnocen dokonce ještě výše než přístup k moderním technologiím a funkcím.

Uvedená zjištění Lexus promítl do návrhu vozidla, v němž cestující dosáhnou naprostého uvolnění, bez „nepříjemností“ a v pohodlí osobního prostoru. Tak v praxi vypadají zásady Lexus „omotenashi“, tedy snaha poskytovat zákazníkovi podobnou péči, jako bychom vítali váženého hosta ve své domácnosti. To znamená i jednodušší používání palubních technologií – což je pro všechny vytížené zákazníky velmi důležitým aspektem. Například k nastavení klimatizace, osvětlení a polohy sedadla podle vlastních preferencí nyní stačí jediný stisk tlačítka. Luxus prostřednictvím své vize „Making Luxury Personal“ dodává novou kvalitu času, který trávíme cestováním.

Kvalita prostředí, zpracování i povrchů odráží nejvyšší standardy řemeslných mistrů Lexus Takumi, kdy si LM zcela oprávněně zaslouží postavení pravé limuzíny.

Lexus LM interior

Prostřední řada VIP sedadel sedmimístné verze skýtá velkorysejší nabídku prostoru a vyšší míru funkčnosti; ve třetí řadě najdeme trojici sklopných sedadel, jejichž složením do podlahy lze získat více místa pro zavazadla.

Čtyřmístný model je vrcholem luxusu – v tomto případě pouze s dvojicí multifunkčních zadních křesel a širokou paletou funkcí pro příkladné pohodlí a zábavu po celou dobu cesty. Jedná se např. o dělicí přepážku mezi přední a zadní částí kabiny, do níž je zabudován 48" širokoúhlý monitor a skleněný panel s možností zaclonění pro zachování soukromí.

Na míru odladěný systém prostorového ozvučení Mark Levinson 3D Surround Sound používá 23 reproduktorů; k ještě vyššímu pohodlí v kabině přispívá propracovanější systém Lexus Climate Concierge se senzory teploty pro přesnou regulaci a nasměrování tepla i proudu vzduchu.

Pro kvalitu pobytu na palubě vozu je určující umístění a provedení sedadel. Sedadla ve vozech MPV jsou zpravidla umístěna výše a mají též vysoké těžiště, což v cestujících mnohdy vyvolává pocit nepříjemného kývání ze strany na stranu.

Konstrukce nových sedadel v modelu LM potlačuje nežádoucí pohyby hlavy s cílem zachovat stabilní úhel pohledu cestujícího a potlačit nepříjemné nízkofrekvenční vibrace. Výsledkem je lepší poloha při sezení, bezpečná opora těla od pánve až po hruď, jakož i lepší rozložení tlaku ve spodní polovině těla cestujícího. K lepšímu držení správné polohy těla přispívají i boční výztuhy, které zároveň podporují vzpřímenou pozici pánve, aby se snížilo riziko nežádoucího hrbení cestujícího při delší jízdě.

Díky vyšší hloubce hlavových opěrek ve tvaru podušky se hlava více opírá vzadu nahoře (namísto v oblasti krku), což opět přispívá k vyšší stabilitě těla cestujícího. Komfortní oporu nohou zajišťují nastavitelná křesla s vysouvací podnožkou. Ve čtyřmístném provedení LM je možné měnit sklon obou zadních sedadel až po zcela vodorovnou pozici, podobně jako v případě sedadel v letadle.

Polštáře sedadel jsou vyplněny dvěma odlišnými materiály k vytvoření měkkého povrchu na tvrdším podkladu; kromě toho jsou nakloněny tak, aby při prudkém brzdění vozidla cestující nesklouzl dopředu. Kromě elektrického nastavování polohy, vyhřívání a odvětrávání jsou sedadla vybavena pneumatickou bederní opěrkou se čtyřmi stupni nastavení k vyplnění mezery a účinnému pohlcování vibrací mezi opěradlem sedadla a bedry cestujícího.

K rychlému a intuitivnímu nastavování nejrůznějších prvků a funkcí kabiny slouží ovládač navržený v duchu chytrého telefonu. Poslouží k ovládání audiosystému, nastavení klimatizace, funkcí sedadel, osvětlení interiéru a okenních clon.

Nové LM dále jako první model na světě nabízí funkci rozpoznávání hlasu, která reaguje výslovně na příkazy cestujících na zadních sedadlech.

Lexus LM obrazovka

V zadní části kabiny najdeme elegantní stropní konzolu, jejíž součástí jsou ovladače dveří, úložné schránky na drobnosti a senzory sledování teploty. Díky umístění konzoly uprostřed vozu zůstává volný prostor v oblasti hlavy cestujících.

Nejvyšší prioritou při vývoji nového LM bylo vytvořit poklidné a tiché prostředí, které je k dosažení luxusního charakteru klíčové. Zdrojem inspirace návrhářů byl původní Lexus LS, limuzína, která přinesla opravdový průlom z hlediska tiché atmosféry na palubě.

Cílem bylo dosáhnout konkrétního charakteru tichého prostředí, které musí působit přirozeně, nikoli jako absolutní a často tísnivé „mrtvolné ticho“, typické pro zvukotěsné místnosti či nahrávací studia. Lexus zde odkazuje na prostředí tichého lesa ve volném prostoru – tedy prostředí, které je vzpruhou pro všechny naše smysly.

V oblasti konstrukce vozidla byla vylepšena neprodyšnost za použití těsnění; dalším opatřením bylo zmenšení spár mezi dveřmi a plechovými díly vozu. K utlumení ruchů pronikajících od vozovky napomáhají kola a pneumatiky potlačující přenos hluku.

Akustický systém ASC (Active Noise Control) v kabině přes reproduktory generuje zvukové vlny s opačnou fází, čímž potlačuje nízkofrekvenční hluk za jízdy vozidla. K preciznímu řízení systému se používá vyhrazený mikrofon, který sleduje hluk v kabině; mikrofon je umístěn v závislosti na konkrétním uspořádání zadní části kabiny.

U čtyřmístného provedení LM se používá pětivrstvé čalounění stropu kabiny, které však nepohlcuje zvuk z důvodu snazší konverzace cestujících. Kvalitu akustické izolace zlepšuje i použití dělicí přepážky (+40 %).

Pro obě provedení LM byl na zakázku navržen referenční audiosystém Mark Levinson 3D Surround Sound. Nejvyšší kvalitu ozvučení na úrovni domácího kina zaručuje sestava 23 reproduktorů v případě čtyřmístné verze, resp. 21 reproduktorů u sedmimístné verze.

48" širokoúhlý displej

Ve spodní části dělicí přepážky čtyřmístného LM je zabudována 48" širokoúhlá HD obrazovka, umístěná v optimálním úhlu z pozice zadních pasažérů. K dispozici jsou tři režimy zobrazování: celoobrazovkový, kino, resp. samostatná levá a pravá obrazovka s nezávislým promítáním obsahu (za použití náhlavní soupravy pro levé/pravé sedadlo).

Uživatelé mohou nechat promítat obsah přímo ze svého chytrého telefonu či tabletu, případně se k monitoru připojovat prostřednictvím dvou portů HDMI. Systém lze využívat pro účely zábavy nebo online obchodních jednání.

V případě sedmimístného modelu mají zadní cestující k dispozici 14" displej multimédií, který lze ovládat nezávisle na displeji v přední konzole.

Pro nové LM navrhl Lexus systém Climate Concierge s rozšířenými funkcemi nad rámec samotné klimatizace, které tak pokrývají další aspekty vnitřního prostředí vozu. Poskytovanou škálou funkcí tento systém připomíná spíše „osobního komorníka“, jehož snahou je naplnit všechny požadavky uživatele.

Každý cestující si může jedním klepnutím navolit osobní nastavení klimatizace, osvětlení v zadní části kabiny, zastínění oken a sklon sedadla.

V případě čtyřmístné verze LM jsou do středové přepážky začleněny senzory teploty. Ty pomocí infračervené technologie snímají teplotu povrchu těla cestujících i kabiny s cílem přesně určit, jak správně nastavit úroveň ohřívání nebo chlazení, resp. na kterých místech. Podle výsledku se přizpůsobí lokální zdroje vytápění a odvětrávání.

Ty zahrnují i nové topné zdroje v oblasti krku, začleněné do hlavových opěrek na zadních sedadlech. Průduchy ve středové přepážce jsou vybaveny elektricky ovládanými regulátory k přesměrování proudu vzduchu a zahřátí studených rukou či nohou.

Udržovat čistý a zdravý vzduch v kabině pomáhá technologie nanoe-X, která je součástí systému Climate Concierge. Ta do proudícího vzduchu přidává mikroskopické částice vody, které mají schopnost potlačovat šíření virů, bakterií i alergenů a současně zvlhčovat lidskou pokožku i vlasy. Technologie byla vyvinuta společností Panasonic Corporation.

Díky precizní regulaci systém umožňuje nastavovat různé teploty pro různé části těla – hlavu, hruď, stehna a chodidla. Ovládání usnadňuje pět volitelných režimů Climate Concierge: Relax (uvolnění), Dream (spánek/snění), Focus (soustředění), Energise (posílení), resp. My Original (ryze individuální nastavení).

V horní části dělicí přepážky u čtyřdveřového provedení se používá čiré sklo, umožňující přímý výhled zadních cestujících směrem vpřed. Přepážka je otevíratelná; jediným stiskem tlačítka lze navíc změnit její průhlednost, a získat tak více soukromí.

Jako vnitřní osvětlení se používá nepřímé difuzní osvětlení v obkladech stropu a po stranách kabiny; dále jsou k dispozici čtecí lampičky upevněné ve stropě. V případě čtyřmístného provedení zaujme stínové osvětlení v prostoru chodidel. Interiér je možné ještě vylepšit řadou nastavení barev difuzního osvětlení včetně 14 odstínů k navození různé nálady: hojivé, uvolňující, povzbuzující, soustředěné a opojné.

V případě čtyřmístné verze LM se návrháři rozhodli pro koncepci „skrytých technologií“, kdy do interiéru prakticky neznatelně začlenili celou řadu užitečných vlastností a prvků. Jedná se např. o vyklápěcí stolečky, bezdrátové nabíječky mobilních zařízení, úložná místa na drobnosti, porty pro konektivitu, čtecí lampičky a kosmetická zrcátka. Součástí dělicí přepážky jsou též samostatné příruční schránky pro zadní cestující, zabudované nalevo a napravo od chladničky. Vedle posuvných dveří je dále praktický držák na deštníky.

Pocit uzavřeného prostoru může vyvolávat cestovní nevolnost, zejména při sledování obrazovky nebo čtení. Právě z těchto důvodů jsou v LM použita co největší okenní skla, aby cestující mohli za všech situací vnímat způsob a směr pohybu vozidla. Kromě velkých bočních oken jsou zde pevná střešní okna a ničím nerušený výhled dopředu přes čelní sklo.

V souladu se zásadami „omotenashi“ byl při návrhu kokpitu řidiče kladen důraz na každý detail jako u všech dalších nových modelů Lexus. Uspořádání všech hlavních ovládacích prvků, ukazatelů a zdrojů informací proto důsledně dodržuje koncepci Tazuna, potlačující všechny zbytečné pohyby rukou a očí řidiče, aby mohl zaměřit veškerou svoji pozornost na dění v provozu. Japonský výraz „tazuna“ popisuje intuitivní ovládání koně jezdcem jemnou prací s otěžemi.

Uspořádání kokpitu podporuje typický jízdní projev Lexus a pomáhá řidiči vychutnávat si za všech situací plnou kontrolu a propojení s vozidlem, jakož i pohodlí během jízdy. K pocitu ještě bližšího propojení s vozidlem přispívá menší vzdálenost řidiče od volantu a vzpřímenější pozice volantu, resp. vycizelovaná poloha pedálů a opěrky pro nohu.

Za otevřenou a vzdušnou atmosférou v přední části kabiny stojí jednoduchý design přístrojového panelu, velký dotykový displej multimédií a středový panel, při jehož konstrukci byl kladen důraz na flexibilitu podle potřeb profesionálních řidičů. Z hlediska řemeslného zpracování, celkové kvality a péče o detail tento prostor působí po všech stránkách stejně kvalitně jako v části určené zadním pasažérům.

Řidič má k dispozici pokročilé funkce na podporu co nejlepšího předávání informací včetně digitálního zpětného zrcátka, které za všech situací zprostředkuje ničím nerušený výhled dozadu. Funkce panoramatického zobrazení okolí vozu využívá kamer kolem celého vozidla a poskytuje 360° zobrazení oblasti kolem vozu, resp. pohled z ptačí perspektivy pro přesné manévrování v úzkých prostorách.

Pestrost nabídky barev a povrchů pro interiér odráží postavení modelu LM a možnosti řemeslného zpracování značky Lexus. Pro čalounění s kontrastními lemy je k dispozici mimořádně kvalitní a jemná anilinová kůže. V nabídce budou nové dekory s texturou dřeva a tradičním japonským šípovým vzorem, vytvořeným za použití 3D tisku.

Nové LM reprezentuje „Novou kapitolu“ designu Lexus, postaveného na motivu „důstojné elegance“. Výsledkem je jedinečný a sebejistý postoj v provozu při zachování proporcí umožňujících snadné používání a manévrovatelnost. Celková délka vozu je 5130 mm při šířce 1890 mm a výšce 1945 mm. Klíčem k maximální prostornosti na zadních sedadlech je velkorysá šířka, výška a rozvor 3000 mm.

Vpředu je pod přední hranou kapoty umístěna velká spodní část masky chladiče, která spojuje světlomety a vytváří tvar vřetena Lexus. Hladké křivky LM jsou ještě zdůrazněny začerněnými předními a zadními sloupky; ke vzdušnosti atmosféry uvnitř vozu přispívají velké prosklené plochy ze všech stran. Nastupování a vystupování usnadňují velké posuvné boční dveře.

V nabídce kol najdeme 17" litá kola nebo 19" kola z kované slitiny; paleta barev karoserie odráží prestižní postavení modelu LM a zahrnuje tři varianty „sonic“ s hlubokým leskem.

Lexus v případě LM usiloval o harmonické sladění radosti za volantem a jízdního pohodlí, tedy kvalit, které jsou zpravidla ve vzájemném protikladu. Konstruktéři k docílení požadovaného jízdního stylu Lexus využili výhod podvozkové platformy GA-K, vysoké tuhosti karoserie a technologií pohonu, brzdění a odpružení k zajištění dobré jízdní dynamiky při zachování jízdního pohodlí.

Na evropských trzích se LM bude nabízet jako LM 350h s full hybridním elektrickým pohonem 2,5 litru s autonomním dobíjením. Osvědčený systém pohonu, známý též ze zcela nových modelů NX 350h a RX 350h, je znám svým tichým a kultivovaným projevem i úsporným provozem. Maximální výkon činí 245 k (180 kW) a nejvyšší točivý moment dosahuje 239 Nm.

Standardem je inteligentní elektronicky řízený pohon všech kol „E-FOUR“, který zde při rozdělování hnacího momentu upřednostňuje kola zadní nápravy ve prospěch stabilního držení karoserie při zatáčení a vyššího pohodlí na zadních sedadlech. Systém podporuje přerozdělování hnacího momentu mezi nápravami v poměru od 100:0 až po 20:80, a zaručuje tak bezpečné jízdní chování při rozjíždění nebo zatáčení na nezpevněných nebo kluzkých površích.

K pohodlí na palubě přispívá řada funkcí se zaměřením na řízení, brzdění a jízdní vlastnosti. Jedná se např. o jízdní režim se zvýšeným komfortem na zadních sedadlech (poprvé v rámci značky Lexus), který upravuje vlastnosti odpružení i rozdělování hnacího momentu a potlačuje vibrace, čímž napomáhá ke správnému postavení

Model LM byl navržen s cílem zprostředkovat řidiči originální jízdní vlastnosti a chování Lexus, zahrnující přirozený dialog s vozidlem v souladu s atributy typického jízdního projevu Lexus – tedy pohodlím, ovládatelností a sebejistoty za každé situace.

Vozy MPV jsou z podstaty vysoké a mají vyšší těžiště, a tak citlivěji reagují na boční vítr i kvalitu povrchu vozovky. Na působení setrvačných sil a citlivost řízení mají dále vliv velké dveře a okna vozidla. Ve snaze tyto negativní aspekty potlačit se Lexus rozhodl pro komplexní zlepšení všech klíčových prvků LM. Jedná se např. o nasazení globální podvozkové platformy GA-K s výhodou nižšího těžiště a vyšší tuhosti. K tuhosti nové karoserie dále přispěly dodatečné svary, použití lepidel a doplnění výztuh na klíčových místech. Lexus současně snížil hmotnost pomocí vnějších hliníkových panelů tenkého ocelového plechu, zejména v případě komponent umístěných nejdále od těžiště vozu, aby co nejvíce potlačil naklánění karoserie.

Model LM je vybaven nejnovější generací systémů aktivní bezpečnosti a systémů na podporu řízení Lexus Safety System +, které najdeme i ve výbavě nových modelů NX, RX a RZ. Ty nyní rozpoznají ještě širší spektrum dopravních rizik, na něž podle potřeby reagují výstrahami a zásahy do řízení, brzdění a hnací síly ve snaze vyhnout se střetu, či alespoň zmírnit následky případné nehody. Bezpečnostní systémy fungují z pohledu řidiče přirozeným a uklidňujícím způsobem. Systémy dále zbavují řidiče některých rutinních úkonů, čímž pomáhají snižovat míru únavy a lépe udržovat řidičovu pozornost.

Nejnovější portfolio zahrnuje rozšířené funkce předkolizního bezpečnostního systému (PCS) včetně nouzového asistenta řízení a adaptivního tempomatu společně s proaktivním asistentem řízení pro bezpečnější ovládání vozidla v pomalejší městské dopravě. Nad pozorností řidiče trvale bdí systém monitorování řidiče, který v závislosti na situaci aktivuje výstrahy; pokud řidič na výstrahy nereaguje, asistent vozidlo opatrně zastaví a spustí systém eCall k přivolání pomoci. Dveře vozidla – včetně posuvných zadních dveří – jsou vybaveny hladce fungujícím systémem elektrického otevírání se systémem elektrického zámku eLatch a asistentem pro bezpečné opuštění vozidla, jenž varuje před vozidly přijíždějícími zezadu a podle situace zabrání otevření, pokud by hrozilo riziko nehody.

LM nabídne i vzdálené služby Lexus Connected, mezi kterými je např. vzdálená klimatizace skrze aplikaci Lexus Link.

Na přání může zákazník LM vybavit rozšířeným bezpečnostním paketem. Ten zahrnuje pomocníka pro změnu jízdního pruhu (LCA), který zajišťuje automatické řízení při přejíždění z pruhu do pruhu poté, co řidič na dálnici použije směrový ukazatel. Výhodou je i funkce upozorňování na křižující objekty před vozidlem, která s využitím radaru sleduje situaci po obou stranách a varuje řidiče před blížícími se vozidly při pomalém vyjíždění z křižovatky

ROZMĚRY NOVÉ LM (4 a 7 míst)

  • Celková délka (mm): 5130
  • Celková šířka (mm): 1890
  • Celková výška (mm): 1945
  • Rozvor (mm): 3000
  • Délka interiéru (mm): 4místná verze 2735 / 7místná verze 2965
  • Šířka interiéru (mm): 4místná verze 1590 / 7místná verze 1655
  • Výška interiéru (mm): 1365
  • Pohon: 2,5 litru, řadový čtyřválec, full hybrid
  • Zdvihový objem motoru (cm3): 2487
  • Emisní norma: Euro 6d
  • Max. výkon (k/kW): 250/184,1
  • Max. točivý moment (Nm při ot/min): 236 při 4300–4500
  • Převodovka: Hybridní převodovka
  • Nejvyšší rychlost (km/h): 190

 


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Fiat Ostatní

Rok výroby 1963

129 000 Kč

Ford S-MAX

Rok výroby 2019

499 000 Kč

Dacia Lodgy

Rok výroby 2021

354 900 Kč

Kia Ceed

Rok výroby 2019

219 900 Kč