Spánek s výhledem na hvězdnou oblohu? Volkswagen Multivan to umí zařídit už za 65 tisíc | Autanet.cz

Spánek s výhledem na hvězdnou oblohu? Volkswagen Multivan to umí zařídit už za 65 tisíc

Paket pro přenocování je nabízen ve dvou verzích a lehce jen proměníte v kempovací vůz.

Multivan přesvědčuje svým konceptem flexibilně využitelného interiéru se sedadly, která lze v prostoru pro cestující snadno posouvat, sklápět i demontovat a vyjmout. Adaptabilitu Multivanu ještě více rozšíří kompletní paket pro přenocování PLUS obsahující skládací lůžko, zatemnění oken, kempovací stolek a křesílka. Multivan je tak připraven na příští festival, víkendový výlet k přátelům nebo za koníčky i na všechny spontánní akce, protože se dokáže během chvilky proměnit v kempovací vůz.


Multivan vyniká v rodině vozů Bulli jako MPV s všestranným talentem pro rodinu, volný čas, každodenní provoz, podnikání i cestovatelská dobrodružství všeho druhu. Právě pro tato malá i velká dobrodružství vyvinula značka Volkswagen Užitkové vozy paket pro přenocování, který promění model Multivan ve spontánně využitelné kempovací MPV. Posádka tak může ve svém voze kdykoli nezávisle přenocovat či odpočívat.

Paket pro přenocování je nabízen ve dvou verzích. Základní varianta zahrnuje skládací lůžko, zatemnění pro všechna okna (včetně skleněné panoramatické střechy), odkládací schránku pro uložení zatemnění oken a ventilační mřížky (pro přední boční okna). Paket pro přenocování PLUS obsahuje navíc ještě dvě skládací křesílka a kempovací stolek.

Pozoruhodný je nový koncept skládacího lůžka, které je tvořeno lamelovým roštem a komfortní matrací o délce 2,02 metru a šířce 1,21 metru. Lůžko je uloženo na čepech spojených pevně s karoserií, nikoliv na sedadlech. Díky tomu je možné lůžko několika úkony rozložit v prostoru pro cestující přes všechna složená sedadla. Anebo lze zadní sedadla vyjmout a místo pod lůžkem pak využít jako velkoryse dimenzovaný odkládací prostor – například při návštěvě festivalu, rodinném kempování, nebo dokonce surfařské výpravě, protože pod lůžko lze uložit i surfová prkna. Ve složeném stavu se lůžko nachází za sedadly ve druhé řadě, respektive nad složenými sedadly třetí řady – a lze ho také snadno vyjmout.

Zatemnění se jednoduše připevňuje k přednímu i zadnímu oknu a k bočním oknům integrovanými magnety nebo plastovými zasouvacími kartami, zajistí tak soukromí a nezbytný noční světelný komfort. Je-li Multivan vybaven na přání dodávanou panoramatickou střechou, je součástí zetemnění zakrytí i pro panoramatickou střechu. Takže je možné ji buď zakrýt, nebo si cestovatelé mohou z lůžka užívat volného výhledu na noční oblohu posetou hvězdami. Součástí důkladně promyšleného celkového konceptu paketu pro přenocování jsou stabilní ventilační moduly, které se precizně upnou do pootevřených elektricky ovládanýých oken předních bočních dveří, a v noci tak zajišťují přívod dostatečného množství čerstvého vzduchu a zabraňují mlžení oken zevnitř.

Paket pro přenocování lze na přání objednávat pro model Multivan ve všech stupních výbavy a pro libovolné uspořádání sedadel (interiér s pěti, šesti nebo sedmi sedadly), a to ve dvou různých verzích: základní varianta „Paket pro přenocování“ za 65.223 Kč obsahuje skládací lůžko včetně odkládacích schránek a zatemnění všech oken, zatímco rozšířená varianta „Paket pro přenocování PLUS“ za 79.437 Kč má navíc kempovací stolek a skládací křesílka.

Multivan je nabízen se dvěma délkami karoserie ve stupních výbavy „Multivan“, „Life“ a „Style“. Ceny modelu Multivan začínají od 1 147.020 Kč za krátkou verzi poháněnou turbodieselem 2.0 TDI s výkonem 110 kW (150 k) ve spojení se sériově dodávanou 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG s automatickým řazením.

Všechny uvedené údaje o cenách a výbavách platí pro model Multivan 2.0 TDI, 110 kW, se základní délkou karoserie: kombinovaná spotřeba paliva 6,5–6,4 l/100 km, kombinované emise CO2 171–167 g/km, emisí třída: F.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

red

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Bateriová Škoda Elroq je tady. Víme o ní vše a známe pořizovací cenu i dojezd
Test: MG3 Hybrid+ jezdí jako elektromobil a nestojí ani půl milionu korun. Fabia má problém Test: Peugeot e-Rifter je praktický elektromobil s rychlým dobíjením a několika vychytávkami Hyundai představil speciální edici Tucsonu na oslavu 20. výročí Škoda Octavia je opět za dobrý peníz, základ Essence za 569.900 Kč

Tipy z autobazarů

Ford Mondeo

Rok výroby 2016

249 900 Kč

Ford C-MAX

Rok výroby 2018

299 000 Kč

Ford Kuga

Rok výroby 2014

269 000 Kč

Škoda Kodiaq

Rok výroby 2021

699 900 Kč