Škoda zveřejnila ceny nové Octavie. Combi pořídíte za cenu od 636 900 Kč.

Čtvrtá generace populární Octavie prozradila své ceny. Jako první přichází do nabídky provedení Combi, které se základním čtyřválcovým motorem vyjde na 636 900 Kč.

Až za půl roku dorazí na trh úplný základ, kterým se stane Octavia s karoserií liftback. Zatím ale není jasné, o jakou výbavu půjde. Škodovka totiž zvažuje, že by vůz uvedla ve speciální zaváděcí edici. Každopádně u naprostého základu počítejme s benzinovým motorem 1.0 TSI o výkonu 81 kW a cenovkou 456 900 Kč.


U něj bude k dostání výhradně manuální šestistupňová převodovka "Proti srovnatelné verzi v původní generaci je novinka pouze o šest tisíc korun dražší. A to má některé prvky výbavy, jimiž předchozí provedení Octavie nedisponovalo," uvedl mluvčí Škody Auto pro český trh Vítězslav Pelc.

Co se týče praktické varianty Combi, ta zatím nabízí volbu mezi benzinovým čtyřválcem 1,5 TSI ACT o výkonu 110 kW, dieselem 2,0 TDI Evo s 85 kW či jeho silnějším provedením s výkonem 110 kW. U prvních dvou verzí čekejme opět šestistupňovou manuální převodovkou a dle výbavy se vůz bude prodávat za cenu od 636 900 Kč.

Naopak u silnější naftové Octavie se objeví pro změnu jen sedmistupňový dvouspojkový automat DSG. Zájemci o tohle provedení si musí připravit alespoň 731 900 Kč.

Výše uvedené ceny totiž vždy platí s výbavou Ambition. Až za příplatek 51 tisíc korun bude možné přikoupit nejvyšší výbavu Style. V rámci nabídky se objevují pakety Ambition Plus a Style Plus. Ty vyjdou na 15 resp. 20 tisíc korun a přihazují některé dodatečné prvky výbavy. 

Cenový rozdíl mezi verzemi liftback a Combi se pohybuje na hranici 40 tisíc korun a v průběhu roku 2020 se můžeme těšit na oplastovanou verzi Scout. Ta se vůbec poprvé bude nabízet jak s pohonem všech kol, tak i jako čistá předokolka. Následně dorazí na trh sportovní provedení RS, varianta s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) a plug-in hybridní verze iV.

A co vlastně nabízí nová Škoda Octavia Combi v základní výbavě Ambition? Počítat můžeme s LED světlomety vpředu a vzadu, malým koženým paketem, dvouzónovou automatickou klimatizaci Climatronic a chybět nebude asistent pro udržování jízdního pruhu.

V rámci této výbavy se dále objevuje asistent rozpoznání únavy, šestnáctipalcová litá kola, desetipalcový virtuální kokpit, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, startování tlačítkem a elektrické ovládání všech oken i vnějších zpětných zrcátek.

Škodovka si dala opravdu s výbavou záležet a řidič tak zcela jistě ocení osmipalcový displej systému Swing, vyhřívané trysky vstřikovačů čelního skla a tempomat s omezovačem rychlosti.

Škoda Auto pak vůbec poprvé uvádí do výbavy kožená elektricky ovládaná ergonomická sedadla s ventilací, masážní funkcí a certifikátem kvality AGR (německá organizace pro zdravá záda). V ní pracují zdravotníci a specialisti na pohybový aparát, takže o příjemné posezení by zde mělo být postaráno.

Další novinkou je head-up displej, inovativní Matrix-LED světlomety s funkcí vystínování protijedoucích vozidel v dálkovém režimu a připlatit půjde taktéž za TOP LED zadní světla. Ta nabízejí  krystalické prvky a dynamické blikače. 

V rámci bezpečnosti je přítomno vždy alespoň sedm airbagů a vůz může mít další bezpečnostní asistenty. Za zmínku stojí asistent při odbočování, asistent pro varování při vystupování z vozu nebo varování před lokálním dopravním omezením. 

Příznivci vrcholné výbavy Laurin & Klement však budou asi zklamáni. Výrobce s tímto provedením bohužel nepočítá, jelikož klienti značky dle průzkumy často sahali po stupni Style, který umožňoval navolit další příplatky. Třetí generace Octavie tak vlastně byla poslední, která touto výbavou disponovala.

redakce


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Peugeot 508

Rok výroby 2022

739 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

529 900 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Audi A6

Rok výroby 2017

589 000 Kč