Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Předprodej zahájen. Zákazníci již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1 059 900 Kč zahrnuje mimořádně bohatou výbavu, která v kombinaci s velkorysým prostorem dělá z tohoto vozu atraktivní nabídku v segmentu elektromobilů na českém trhu.

Škoda Enyaq iV 60 v základní specifikaci Loft nabízí ojedinělou standardní výbavu, v níž nechybí prvky jako rozpoznání únavy řidiče, asistent udržování jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, volba jízdních režimů či rozpoznání rukou na volantu. O pohodlí uvnitř vozu se starají automatická třízónová klimatizace, vyhřívaný volant nebo vyhřívaná přední sedadla. Interiér Loft je čalouněn látkou a umělou kůží a doplněn hliníkovým broušeným dekorem. Komfortní přední sedadla jsou všestranně nastavitelná včetně bederní opěrky. Pro snadné parkování i v nepřehledných místech jsou součástí základní výbavy parkovací senzory vpředu i vzadu a také zadní parkovací kamera. V základní ceně 1 059 900 Kč dostanou zákazníci rovněž 19palcová litá kola Proteus, LED přední světlomety, bezklíčový přístup KESSY, řadu prvků Simply Clever a mnoho dalšího.


Na přání se dá výbava dále rozšířit buď jednotlivými položkami, nebo prostřednictvím zvýhodněných paketů. Tak lze získat například elektricky ovládané víko zavazadelníku s virtuálním pedálem (Komfort Paket), vyhřívání čelního skla i zadních sedadel (Klima Paket) nebo další asistenty v balíčku Asistovaná jízda 2.0. Na volbu zákazníka dle jeho vkusu čeká také provedení interiéru. Kromě základního Loft je možné volit ze 4 dalších – Lodge (čalounění látkou a přírodní vlnou se stříbrným dekorem), Lounge (čalounění kůží a umělým semišem se šedým dekorem), Suite (čalounění černou kůží s černým dekorem) a ecoSuite (čalounění hnědou kůží s černým dekorem).

Enyaq iV představuje zcela novou koncepci pohonu, byť se svým způsobem vrací do historie značky. Stejně jako dřívější vozy Škoda dostalo i nové elektrické SUV pohon zadních kol. U základní Enyaq iV 60 má lithium-iontová baterie celkovou kapacitu 62 kWh (resp. využitelnou 58 kWh). Elektromotor umístěný na zadní nápravě disponuje výkonem 132 kW a maximálním točivým momentem 310 Nm. S ním dokáže český elektromobil zrychlit z 0 na 100 km/h za 8,9 s a dosáhne největší rychlosti 160 km/h. Dojezd na jedno nabití dle metodiky WLTP činí až 390 km, přičemž kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí 14,6 až 16,4 kWh/100 km.

Na českém trhu byl již dříve zahájen předprodej výkonnější varianty iV 80, jejíž doporučená prodejní cena byla stanovena na 1 189 900 Kč. Modelová řada Enyaq iV se v budoucnosti rozroste o další 2 varianty. Obě budou mít navíc druhý elektromotor umístěný na přední nápravě, díky tomu nabídnou pohon všech kol a dojezd až 460 km na jedno nabití dle WLTP. Verzi iV 80X charakterizují hodnoty 195 kW a 425 Nm, mimořádný požitek z jízdy pak slibuje verze iV RS zásluhou 225 kW a 460 Nm.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Alfa Romeo Tonale 1.3 Turbo PHEV - kráska co má 280 koní a jezdí za pět litrů
Test: Toyota Prius plug-in hybrid - zachraňuje planetu a svého majitele jentak neomrzí Mazda CX-80 v prodeji. S šestiválcem stojí jako Škoda Kodiaq Škoda Enyaq cenově dostupnější. Přijíždí ve verzi Tour za 899.000 Kč Modernizovaná Kia Picanto má český ceník. Základ koupíte za 319.980 Kč

Tipy z autobazarů

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

299 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

139 000 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

709 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč