Škoda Enyaq iV 60 v prodeji, milion nestačí

Předprodej zahájen. Zákazníci již mohou objednávat Enyaq iV 60 se základní baterií 62 kWh. Doporučená prodejní cena 1 059 900 Kč zahrnuje mimořádně bohatou výbavu, která v kombinaci s velkorysým prostorem dělá z tohoto vozu atraktivní nabídku v segmentu elektromobilů na českém trhu.

Škoda Enyaq iV 60 v základní specifikaci Loft nabízí ojedinělou standardní výbavu, v níž nechybí prvky jako rozpoznání únavy řidiče, asistent udržování jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, volba jízdních režimů či rozpoznání rukou na volantu. O pohodlí uvnitř vozu se starají automatická třízónová klimatizace, vyhřívaný volant nebo vyhřívaná přední sedadla. Interiér Loft je čalouněn látkou a umělou kůží a doplněn hliníkovým broušeným dekorem. Komfortní přední sedadla jsou všestranně nastavitelná včetně bederní opěrky. Pro snadné parkování i v nepřehledných místech jsou součástí základní výbavy parkovací senzory vpředu i vzadu a také zadní parkovací kamera. V základní ceně 1 059 900 Kč dostanou zákazníci rovněž 19palcová litá kola Proteus, LED přední světlomety, bezklíčový přístup KESSY, řadu prvků Simply Clever a mnoho dalšího.


Na přání se dá výbava dále rozšířit buď jednotlivými položkami, nebo prostřednictvím zvýhodněných paketů. Tak lze získat například elektricky ovládané víko zavazadelníku s virtuálním pedálem (Komfort Paket), vyhřívání čelního skla i zadních sedadel (Klima Paket) nebo další asistenty v balíčku Asistovaná jízda 2.0. Na volbu zákazníka dle jeho vkusu čeká také provedení interiéru. Kromě základního Loft je možné volit ze 4 dalších – Lodge (čalounění látkou a přírodní vlnou se stříbrným dekorem), Lounge (čalounění kůží a umělým semišem se šedým dekorem), Suite (čalounění černou kůží s černým dekorem) a ecoSuite (čalounění hnědou kůží s černým dekorem).

Enyaq iV představuje zcela novou koncepci pohonu, byť se svým způsobem vrací do historie značky. Stejně jako dřívější vozy Škoda dostalo i nové elektrické SUV pohon zadních kol. U základní Enyaq iV 60 má lithium-iontová baterie celkovou kapacitu 62 kWh (resp. využitelnou 58 kWh). Elektromotor umístěný na zadní nápravě disponuje výkonem 132 kW a maximálním točivým momentem 310 Nm. S ním dokáže český elektromobil zrychlit z 0 na 100 km/h za 8,9 s a dosáhne největší rychlosti 160 km/h. Dojezd na jedno nabití dle metodiky WLTP činí až 390 km, přičemž kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí 14,6 až 16,4 kWh/100 km.

Na českém trhu byl již dříve zahájen předprodej výkonnější varianty iV 80, jejíž doporučená prodejní cena byla stanovena na 1 189 900 Kč. Modelová řada Enyaq iV se v budoucnosti rozroste o další 2 varianty. Obě budou mít navíc druhý elektromotor umístěný na přední nápravě, díky tomu nabídnou pohon všech kol a dojezd až 460 km na jedno nabití dle WLTP. Verzi iV 80X charakterizují hodnoty 195 kW a 425 Nm, mimořádný požitek z jízdy pak slibuje verze iV RS zásluhou 225 kW a 460 Nm.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Nový Ford Mustang v prodeji. Základ za 1,6 milionu korun má osmiválec
Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Honda ZR-V je miliónové SUV s výborným hybridem a neuvěřitelnou spotřebnou Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou Test: Kia Stonic 1.2 DPI - moc nejede, ale nic lepšího neseženete

Tipy z autobazarů

Ford Mondeo

Rok výroby 2019

455 000 Kč

Hyundai I30

Rok výroby 2019

269 000 Kč

Škoda Enyaq iV

Rok výroby 2022

1 599 000 Kč

Fiat Ostatní

Rok výroby 1963

129 000 Kč