Pojišťovna Triglav přichází na trh s novou asistenční službou pro řidiče

30. 06. 2009
Sdílet článek

Brno 10.2.2009 - S novou podobou asistenční služby přichází na tuzemský trh Triglav pojišťovna, a.s. Ve spolupráci s Ústředním automotoklubem ČR (ÚAMK) začala nabízet službu Triglav assistance, která se vztahuje na osobní a užitková vozidla do 3500 kg.

Asistenční služba je součástí pojištění vozidel a z hlediska limitů a ceny nemá v současné době v České republice konkurenci.


Nová asistenční služba Triglav assistance nabízí řidičům pomocnou ruku 24 hodin denně, a to jak na českých silnicích, tak v zahraničí. Základní asistenční pomoc je zahrnuta v ceně povinného ručení
a havarijního pojištění, rozšířenou variantu si klienti Triglav pojišťovny mohou pořídit za 260 Kč ročně. Komplexní asistenční služba se vztahuje na poruchu, pojistnou událost, nedostatečné množství provozních náplní, vybití akumulátoru, zlomení nebo ztrátu klíčů či na únik vzduchu z pneumatik.

„V současné době nemá naše služba v České republice konkurenci. Největšími konkurenčními výhodami jsou pojistné limity do výše 30 tisíc korun a nízká cena, kdy klient platí za komplexní asistenční pomoc pouze 70 haléřů denně. Snažili jsme se reagovat především na aktuální potřeby řidičů, proto naše služba zahrnuje všechna nejčastější rizika,“ uvedl Roman Sznapka, produktový manažer Triglav pojišťovny. „Kvalitní asistenční služby pro případ nehody či poruchy jsou zásadní, což si mnozí čeští řidiči stále neuvědomují. Věřím, že je naší atraktivní nabídkou oslovíme a v případě potřeby je rovněž přesvědčíme o profesionalitě našich služeb,“ připomněl Petr Baný, generální ředitel Triglav pojišťovny.

Triglav pojišťovna zaznamenala v roce 2008 nárůst předepsaného pojistného oproti roku 2007 ve výši 27%, a přiblížila se tak k magické hranici 1 miliardy korun. V loňském roce společnost zaregistrovala o 44,5% nových pojistných smluv více než v roce 2007 a v segmentu pojištění odpovědnosti za provoz motorových vozidel se zařadila mezi tuzemské pojišťovny s největším nárůstem nových klientů. V současné době nabízí Triglav pojišťovna komplexní asistenční pomoc u povinného ručení, cestovního pojištění, pojištění domácnosti či pojištění nemovitosti. Všechny zmíněné pojistné produkty včetně asistenčních služeb lze sjednat on-line na nově upravených stránkách www.triglav.cz.

„Asistenční pomoc budeme u všech našich produktů i nadále zlepšovat. Společně s on-line prodejem to považujeme za prioritu. Našim klientům nabídneme takové podmínky, aby pro ně bylo výhodné si u nás zřídit kombinaci více pojistných produktů,“ vysvětlil Petr Baný, podle něhož má v případě asistenčních služeb velký význam informovanost. „Lidé se o pomoc většinou zajímají až v momentě, kdy se jim něco přihodí. To je samozřejmě pozdě a my na to budeme naše klienty pravidelně upozorňovat.“


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Škoda ukázala interiéry nových modelů Superb a Kodiaq. Je to revoluční změna k lepšímu.
Česká pošta si pořizuje za více než půl miliardy tisíc nových aut Toyota má auta bez čekání. Nákupem skladovky můžete ušetřit pořádný balík peněz Rodiny radujte se – Citroën Berlingo se spalovacím motorem se vrací na český trh Test: Volkswagen ID. Buzz překvapuje vzhledem, praktičností a také spotřebou

Tipy z autobazarů

Audi A6 Allroad

Rok výroby 2012

349 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy C

Rok výroby 2018

768 000 Kč

Volvo XC60

Rok výroby 2017

600 000 Kč

Ford Focus

Rok výroby 2018

394 900 Kč