Peugeot na autosalonu v Ženevě. Peugeot 407 Silhouette

Ku příležitosti události roku, uvedení modelu Peugeot 407, bude odborné a laické veřejnosti na ženevském autosalonu představen model 407 Silhouette. Tento koncepční vůz rozvíjí dynamický styl modelu, ale zároveň zůstává věrný jeho liniím. 407 Silhouette, navržený pro dva cestující, má délku 4,67 m a šířku pouhých 1,90 m. Na předních a před zadními blatníky má výrazné " žábry " přisávání vzduchu do motoru.
Do střechy jsou v jeho nejvyšším bodě (výška 1,37 m) zakomponovány dva hlavní sací otvory, které přivádí vzduch potřebný k zásobování šestiválcového motoru, kterým je koncepční vůz vybaven. Jakmile se vůz ocitne na závodním okruhu, jeho podvozek se v porovnání s použitím v běžném silničním provozu sníží o 4 cm.
Třídílná karoserie vypadá na pohled jako hladká karbonová skořepina světle šedé metalické barvy. Na každé straně vozu zdobí kontury zadních blatníků emblém hlavy lva. Otvory pro mlhové světlomety jsou u 407 Silhouette nahrazeny funkcí vstupu vzduchu. Při pohledu zezadu poukazují dvojitá koncovka výfuku spolu s karbonovým křídlem na nezkrotný temperament modelu. V interiéru vozu palubní deska, středová konzola a výplně předních dveří respektují tvary jako u původního modelu 407. Jejich provedení má však výrazné sportovní ladění umocněné použitými materiály karbon a černá nebo červená kůže. Rovněž podklad budíků na přístrojové desce a středová konzola v černé barvě umocňují sportovní založení vozu. Ve volantu modelu je zabudovaný displej, na kterém je zobrazována ideální dráha, jenž je určována velice přesným kartografickým systémem řízeným satelitem. Tuto ideální dráhu může pilot porovnávat se skutečnou dráhou vozu, která je na displeji rovněž zachycována. Dvě speciálně tvarovaná sedadla jsou potažena hladkou kůží v kombinaci s černým perforovaným 3D materiálem.
Základní charakteristiky :
- délka: 4,67 m šířka: 1,90 m
- výška: 1,37 m (- 4 cm na okruhu)
- rozvor: 2,72 m
- atmosferický benzinový motor V6 o zdvihovém objemu 2 946 cm3 a maximálním výkonu 230 kW (přibližně 320 k),
- manuální šestistupňová převodovka (sekvenční řadicí páka),
- dvojité lichoběžníkové zavěšení kol a torzní tyče (přední nastavitelné při jízdě),
- řízení : hřebenové s hydraulický posilovač řízení,
- přední a zadní chlazené kotoučové brzdy,
- pneumatiky : přední 235 x 35 x 19" / zadní 265 x 30 x 19"
Nabídka vozidel na prodej
Zobrazit více vozidel
Peugeot Rifter 1,5 BlueHDi Active,ČR,Tempomat

Peugeot 5008 1.6HDI DIGI KLIMA - ESP

Peugeot 207 1.4i
Mohlo by vás zajímat

Nový Peugeot e-3008 slibuje obří dojezd, rychlé dobíjení a bohatou výbavu
Až 700 km dojezd a dobití z 20 na 80 % za méně než 30 minut. To má být nové SUV fastback stojící na zcela nové platformě ...

Test ojetiny: Peugeot 308 - spíše evoluce, než revoluce
Nástupce modelu 307 zprvu působil spíše jako modernizace předchůdce. Až faceliftovaná verze se výrazněji liší a i proto ...

Test: Peugeot 2008 GT Line 1.5 BlueHDI 130 udeřil hřebíček na hlavičku
Stejné jméno, zbrusu nové pojetí! Ačkoliv Peugeot 2008 zůstává věrný svému konceptu, podobnost mezi starou a současnou g ...
Nejnovější články

Test: Volkswagen Multivan Long Style 2.0 TSI je pro rodiny to nejvíc
Za kolik a jak jezdí prodloužená varianta Long hnaná silným benzínovým motorem? ...

Přestavba vozidel na míru pro náročné majitele
Uvítali byste, pokud by váš automobil měl pár vychytávek navíc? Právě pro vás jsme připravili níže uvedené řádky... ...

Na nový Peugeot 2008 stačí půl milionu korun i v lepší výbavě
Francouzská automobilka mile překvapila cenami nové 2008. Díky akčním slevám koupíte i nejvybavenějšší elektroverzi pod ...
Nejčtenější články měsíce

Tipy z autobazarů

Škoda Yeti
Rok výroby 2017

Škoda Octavia
Rok výroby 2019

Audi RS 3
Rok výroby 2016

Hyundai Tucson
Rok výroby 2018