Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

vloženo

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport dosáhne stokilometrové rychlosti za 4,3 s a rozjede se na 250 km/h. Elektromotory jsou při jízdě k dispozici až do 190 km/h, pak už je ve hře samozřejmě jen motor s vnitřním spalováním.

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Francouzská automobilka se lve ve znaku ukáže na ženevském autosalonu model 508 Sport Engineered Neo Performance. Zatím ovšem jen jako studii supersedanu.


O pohon se postará zážehový čtyřválec 1.6 PureTech (200 k), který doplní dvojice elektromotorů. První bude umístěný před osmistupňovou samočinnou převodovkou (110 k; slouží i jako generátor energie rekuperací), druhý pak na zadní nápravě (200 k).

Podle metodiky WLTP má supersportovní sedan vykazovat emise CO2 v kombinovaném režimu pod 49 g/km a na čistě elektrickou energii ujede až 50 km.

Kromě této novinky Peugeot mění svůj slogan: MOTION & e-MOTION vyjadřuje přechod značky Peugeot k novým energiím.

 


Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s Fotografie k článku Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s Fotografie k článku Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s Fotografie k článku Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s Fotografie k článku Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s Fotografie k článku Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s Fotografie k článku Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Test ojetiny: Alfa Romeo 166 – křižník s výjimečným motorem

Dřívější vlajková loď automobilky Alfa Romeo, model 166, dodnes poskytne skutečně excelentní cestovní komfort. Navíc jej lze sehnat i s legendárním šestiválce „Busso“, který tento model mění ve sbírkový..

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Levnější verze Škody Octavia G-TEC vstupuje na trh, půl milionu ale stále nestačí

Na českém trhu přibyla Octavia s motorem 1,5 G-TEC/96 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Její doporučená..

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Test ojetiny: Citroën Xantia – jízda na obláčku

Hydropneumatické pérování dostává model Xantia do úplně jiných dimenzí. Komfortní odpružení přitom nevyžaduje..

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Hyundai Ioniq 5 je úplně jiný elektromobil, bude fungovat jako dobíječka

Nejnovější model automobilky Hyundai stojí na nové platformě e-GMP a přináší výhody typické pro čistokrevný..

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Test: Kia Xceed 1.6 CRDi SCR MHEV iMT - Je lepší v naftě?

Je tišší než ProCeed, praktičtější než klasický Ceed a jezdí prostě skvěle. Premiérově ale dostal zbrusu novou..