Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou | Autanet.cz

Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou

Na český trh francouzská automobilka Peugeot uvedla nový model 3008, který pořídíte nejlevněji za 510.000 Kč. Nechybí ani vrcholné provedení GT poháněné dvoulitrem BlueHDi o výkonu 180 koní ve spojení s automatickou převodovkou. Za verzi GT ovšem zaplatíte 895.000 Kč.

Nový Peugeot 3008 rozšiřuje trh SUV – segment C, což je kategorie vozů, které zažívají po celém světě ohromný rozmach. První generace modelu 3008 se objevila již v roce 2009 a od té doby se jeho prodeje zvýšily 2,5krát.


Nejlevněji v Česku pořídíte 3008 v základní výbavě Access, na výběr je benzínová dvanáctistovka Puretech za 510.000 Kč nebo vznětová 1.6 BlueHDi s příplatekm 60.000 Kč. Obě motorizace jsou dodávány pouze s manuální převodovkou. Za prostřední výbavu Active u obou jednotek připlatíte shodně 50.000 Kč a za automat dalších 50.000 Kč. Nabídka motorizací se rozšiřuje o čtyřválec 1.6 THP (645.000 Kč) či dvoulitr BlueHDi (655.000 Kč). Za třetí stupeň výbavy Allure se pak připlácí dalších 40.000 Kč. 

ceník peugeot 3008

V kabině upoutá futuristická palubní deska Peugeot i-Cockpit®, který zcela převrátil zažité principy místa řidiče. Vše působí přizpůsobeno prožitku a koncentraci řidiče. Volant získal nový tvar se dvěma ploškami pro lepší uchopení. Díky jeho malému tvaru se zvětšilo zorné pole řidiče a uvolnilo se místo pro nohy. Velká pozornost byla věnována výběru materiálu a péči o detail. Volant je od druhého stupně výbavy potažen plnohodnotnou kůží. Jsou do něj zabudovány chromované saténové a černě lakované prvky. To vše mu dodává kvalitnější a atraktivnější vzhled.

Velký 8" dotykový displej je jako tablet umístěný uprostřed palubní desky. Používá kapacitní technologii pro rychlejší reakceschopnost a větší uživatelskou praktičnost. Je doplněn šesti „klavírními klávesami“ – velmi elegantními páčkovými přepínači poskytujícími přímý a trvalý přístup k hlavním funkcím: rádio, klimatizace, navigace, parametry vozu, telefon a mobilní aplikace.

Vyvýšený přístrojový panel nabízí již v základní verzi obrazovku 12,3’’ s vysokým rozlišením a futuristickou grafikou. Lze ho kompletně nakonfigurovat a upravit podle přání a nabízí vše, co si řidič přeje mít v zorném poli. K dispozici je pět různých režimů zobrazení: pokyny z navigace, podpůrné prvky řízení, parametry motoru, palubní počítač, informace o jízdě atd.

Nové SUV Peugeot 3008 tak jednoduchým stisknutím speciálního vypínače – umístěného vedle páčkových přepínačů – umožňuje zapnout systém i-Cockpit® Amplify, který funguje jako skutečný „dirigent“, jenž dokáže zlepšit zážitek z jízdy. Posádka má na výběr dva režimy: „Boost“ určený pro dynamický styl jízdy a „Relax“ pro klidnější jízdu. Oba režimy lze nakonfigurovat dle přání a řidič i posádka tak může posunout hranice potěšení z jízdy dál, takže je jejich zážitek z jízdy zcela neopakovatelný.

Sklopitelná lavice dělená v poměru 2/3-1/3 „Magic Flat“ dokáže vytvořit po složení plochou podlahu. Velmi originální dvoupolohová posuvná podlaha umožňuje snadné využití objemu zavazadlového prostoru a dokonce možnost pohodlně se na ni posadit. Po sklopení sedadla spolujezdce do vodorovné polohy můžete převážet předměty dlouhé až 3 metry. Středová loketní opěrka u zadní lavice má u všech verzí výbavy zabudovaný otvor  pro převážení dlouhých předmětů. Zavazadlový prostor může být navíc doplněn funkcí hands-free otevírání, kdy stačí vsunout nohu pod zadní nárazník a dveře opatřené motorkem se samy otevřou nebo zavřou.

nový peugeot 3008

Příznivé účinky nové platformy EMP2 přinesly průměrnou úsporu hmotnosti o 100 kg oproti předchozí generaci. Nejlehčí verze vozu nový Peugeot 3008 tak váží 1325 kg u benzínové verze a 1375 kg u dieselové verze.

Přehled motorů:

  • 1.2 PureTech 130 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 1.2 Puretech 130 k S&S s automatickou převodovkou EAT6;
  • 1.6  THP 165 k S&S s automatickou převodovkou EAT6.
  • 1.6  BlueHDi a 2.0 BlueHDi tak patří  mezi nejlepší motory na trhu:
  • 1.6 BlueHDi 120 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 1.6 BlueHDi 120 k S&S s automatickou převodovkou EAT6;
  • 2.0 BlueHDi 150 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 2.0 BlueHDi 180 k S&S s automatickou převodovkou EAT6

Uvedení nového Peugeotu 3008 využívá k nabídce nového řešení individuální mobility:

  • Skládací koloběžku s elektromotorem (e-Kick) by MICRO
  • Skládací jízdní kolo s elektromotorem (e-Bike) by PEUGEOT

Nový Peugeot 3008 se vyrábí v továrně v Sochaux, motory dodávají francouzské továrny v Trémery a v  Douvrinu. Nový Peugeot 3008 byl představen veřejnosti poprvé na pařížském autosalonu 2016. Prodej v České republice začíná v listopadu 2016.


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

redakce

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Test: Opel Astra 1.5 Diesel AT8 nabídne hned několik trumfů
Šestá generace Subaru Forester v Česku. Univerzální SUV se ničeho nebojí Test: Mazda CX-80 2.5 e-Skyactiv PHEV AWD Homura Test: Suzuki Swift 4x4 - nejlepší malé auto do sněhu Test: Toyota Corolla Sedan Klasik je poslední možností, jak pořídit normální auto za skvělé peníze

Tipy z autobazarů

BMW X5

Rok výroby 2018

1 250 000 Kč

Audi Q8

Rok výroby 2021

1 249 000 Kč

BMW Řada 2

Rok výroby 2020

498 000 Kč

Ford Mondeo

Rok výroby 2020

399 000 Kč